Citat:
Ursprungligen postat av
Sugar-Daddy
Det vet jeg ikke, jeg har sett rett unge jenter som har vært praktikanter der, jeg har ingen lenker.
Det er også utenlandske damer som har vært praktikanter der.
Normalen er at ca 10% av voldtektene blir anmeldt, det vil si at 90% av voldtekter ikke blir anmeldt.
Jag tror att den siffran måste vara från före barbarhordernas invasion av de skandinaviska länderna. Nu sker det ju flera överfallsvåldtäkter i veckan, och de anmäls naturligtvis. Det som inte anmäls kan vara våldtäkt inom äktenskap/förhållande, och naturligtvis incest där barn och tonåringar är beroende av sina styvföräldrar eller föräldrar. Men inte sjutton är man så beroende av en praktikhandledare att man inte vågar anmäla honom? Nä det tror jag inte på. Dessutom tror jag att dessa kvinnor skulle ha anmält NU i så fall och gått ut och pratat i media också, för nu är ju M i säkert förvar och det är fritt fram att kasta hur mycket skit på honom som helst. Han kan ju inte säga emot, där han sitter.
Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Storhetsvansinne är vanligt vid NPD. Napoleon,Hitler,Muselini och Stalin hade lite olika varianter på detta tema.
Och så har vi Trump med NPD och kanske även Alzheimers. PM:s drömmar är också lite storhetsvansinniga.
Större och större raketer. Längre och längre ut i rymden. En jorden runt undervattenssegling med Nautilus. Han kom visst inte längre än till Bornholm.Och inte djupare än ett testdyk på 40 m. Dessutom går det inte ens att navigera med den under vatten. Storhetsvansinne.
Jaså, jag trodde att storhetsvansinne var just att man trodde sig VARA Napoleon t.ex.? Inte att man vet att man är Anders Karlsson men anser att Anders Karlsson är lika enastående som Napoleon på alla punkter? Det är ju två helt olika saker, där graden av sinnessjukdom måste vara betydligt högre i det första fallen än i det andra.
Du är inte direkt snäll mot Madsen!
Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Ja,jag tycker det vore bättre att pedofiler hade en sexleksak om det hjälper dem att hålla sig borta från barn. Och att styckmords shower skulle vara förbjudna, liksom sådana filmer med sexmord.
Jag skrev fel förut, det skulle stå att jag undrade om barnsexdockor var tillåtna i Danmark. Jag vet faktiskt inte hur det fungerar. VET man att de kan avhålla sig från riktiga barn om de får avreagera sig på dockorna, eller blir det i stället en normalisering som ökar risken att de ger sig på riktiga barn? Det kan säkert funka olika på olika personer dessutom.