2017-09-24, 03:11
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det är rätt sällsynt. Men det förekommer.

Och det är väl det man kallar storhetsvansinne?
Citera
2017-09-24, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Där såg han fortfarande mycket ut som en nerd. Han har blivit både biffigare och manligare sedan dess!

De var vuxna kvinnor. Varför skulle de inte ha vågat anmäla, menar du? De var inte beroende av M för någonting, de kunde bara ha bytt praktikplats.

Jag undrar om det är förbjudet med barnsexdockor och om det är tillåtet med sådana sexmordsshower i Sverige? Jag skulle gissa på ja på den första frågan och nej på den andra, och i så fall är det ju konsekvent.

Det vet jeg ikke, jeg har sett rett unge jenter som har vært praktikanter der, jeg har ingen lenker.
Det er også utenlandske damer som har vært praktikanter der.
Normalen er at ca 10% av voldtektene blir anmeldt, det vil si at 90% av voldtekter ikke blir anmeldt.
Citera
2017-09-24, 03:18
Medlem
Citat:
Där såg han fortfarande mycket ut som en nerd. Han har blivit både biffigare och manligare sedan dess!

De var vuxna kvinnor. Varför skulle de inte ha vågat anmäla, menar du? De var inte beroende av M för någonting, de kunde bara ha bytt praktikplats.

Jag undrar om det är förbjudet med barnsexdockor och om det är tillåtet med sådana sexmordsshower i Sverige? Jag skulle gissa på ja på den första frågan och nej på den andra, och i så fall är det ju konsekvent.

Ja,jag tycker det vore bättre att pedofiler hade en sexleksak om det hjälper dem att hålla sig borta från barn. Och att styckmords shower skulle vara förbjudna, liksom sådana filmer med sexmord.
Citera
2017-09-24, 03:20
Medlem
Citat:
Ja,jag tycker det vore bättre att pedofiler hade en sexleksak om det hjälper dem att hålla sig borta från barn. Och att styckmords shower skulle vara förbjudna, liksom sådana filmer med sexmord.

Men styckmords-tryllekunstnere skulle ha vært tillatt?
Citera
2017-09-24, 03:28
Medlem
Citat:
Och det är väl det man kallar storhetsvansinne?

Storhetsvansinne är vanligt vid NPD. Napoleon,Hitler,Muselini och Stalin hade lite olika varianter på detta tema.
Och så har vi Trump med NPD och kanske även Alzheimers. PM:s drömmar är också lite storhetsvansinniga.
Större och större raketer. Längre och längre ut i rymden. En jorden runt undervattenssegling med Nautilus. Han kom visst inte längre än till Bornholm.Och inte djupare än ett testdyk på 40 m. Dessutom går det inte ens att navigera med den under vatten. Storhetsvansinne.
Citera
2017-09-24, 03:30
Medlem
Citat:
Storhetsvansinne är vanligt vid NPD. Napoleon,Hitler,Muselini och Stalin hade lite olika varianter på detta tema.
Och så har vi Trump med NPD och kanske även Alzheimers. PM:s drömmar är också lite storhetsvansinniga.
Större och större raketer. Längre och längre ut i rymden. En jorden runt undervattenssegling med Nautilus. Han kom visst inte längre än till Bornholm.Och inte djupare än ett testdyk på 40 m. Dessutom går det inte ens att navigera med den under vatten. Storhetsvansinne.

Alt det du nevnte er mulig, men inte med Madsens budsjetter.
Citera
2017-09-24, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Men styckmords-tryllekunstnere skulle ha vært tillatt?

Ja, en smilande kvinna i en dold trälåda utan blod.
Ingen sund människa skulle vilja se slakt med blod som rinner på en skrikande kvinna.
Citera
2017-09-24, 03:33
Medlem
Citat:
Ja, en smilande kvinna i en dold trälåda utan blod.
Ingen sund människa skulle vilja se slakt med blod som rinner på en skrikande kvinna.

Så grensen går ved væske som ligner på blod?

Nei det er ikke så enkelt som du tror å lage nye lover.
Citera
2017-09-24, 03:38
Medlem
Citat:
Alt det du nevnte er mulig, men inte med Madsens budsjetter.

Att han inte har pengar har ju inte stoppat honom hitintills.
Vilket nog är lite storhetsvansinnigt.
Drömmar har vi alla. Men vi är realistiska och har realistiska mål.
Citera
2017-09-24, 03:40
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Det vet jeg ikke, jeg har sett rett unge jenter som har vært praktikanter der, jeg har ingen lenker.
Det er også utenlandske damer som har vært praktikanter der.
Normalen er at ca 10% av voldtektene blir anmeldt, det vil si at 90% av voldtekter ikke blir anmeldt.

Jag tror att den siffran måste vara från före barbarhordernas invasion av de skandinaviska länderna. Nu sker det ju flera överfallsvåldtäkter i veckan, och de anmäls naturligtvis. Det som inte anmäls kan vara våldtäkt inom äktenskap/förhållande, och naturligtvis incest där barn och tonåringar är beroende av sina styvföräldrar eller föräldrar. Men inte sjutton är man så beroende av en praktikhandledare att man inte vågar anmäla honom? Nä det tror jag inte på. Dessutom tror jag att dessa kvinnor skulle ha anmält NU i så fall och gått ut och pratat i media också, för nu är ju M i säkert förvar och det är fritt fram att kasta hur mycket skit på honom som helst. Han kan ju inte säga emot, där han sitter.

Citat:

Jaså, jag trodde att storhetsvansinne var just att man trodde sig VARA Napoleon t.ex.? Inte att man vet att man är Anders Karlsson men anser att Anders Karlsson är lika enastående som Napoleon på alla punkter? Det är ju två helt olika saker, där graden av sinnessjukdom måste vara betydligt högre i det första fallen än i det andra.

Du är inte direkt snäll mot Madsen!

Citat:

Jag skrev fel förut, det skulle stå att jag undrade om barnsexdockor var tillåtna i Danmark. Jag vet faktiskt inte hur det fungerar. VET man att de kan avhålla sig från riktiga barn om de får avreagera sig på dockorna, eller blir det i stället en normalisering som ökar risken att de ger sig på riktiga barn? Det kan säkert funka olika på olika personer dessutom.
Citera
2017-09-24, 03:40
Medlem
Citat:
Att han inte har pengar har ju inte stoppat honom hitintills.
Vilket nog är lite storhetsvansinnigt.
Drömmar har vi alla. Men vi är realistiska och har realistiska mål.

Det spiller ingen rolle, selvsagt kan man ha drømmer uten å være storhetsvansinndig
Citera
2017-09-24, 03:41
Medlem
Citat:
Så grensen går ved væske som ligner på blod?

Nei det er ikke så enkelt som du tror å lage nye lover.

Det vet jag. Någon måste ju se till att de efterlevs också. Resurser.
Men jag önskar att det var så. Det är förbjudet att ha sex med djur (tror jag) men hur hindrar man det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in