2017-09-24, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tasksaft
Påverkan ja, eller inspiration. Precis som att en konstnär blir inspirerad av en annan konstnär. Men du blir inte konstnär genom att titta på målningar.

Det har de flesta konstnärer faktiskt blivit. Genom att studera andras konst,tekniker.
Men är du inte konstnärligt begåvad så händer ingenting.
Jag tror att de som är motagliga kan bli väldigt skadade av att se sjuka grejer.
Citera
2017-09-24, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det har de flesta konstnärer faktiskt blivit. Genom att studera andras konst,tekniker.
Men är du inte konstnärligt begåvad så händer ingenting.
Jag tror att de som är motagliga kan bli väldigt skadade av att se sjuka grejer.

Akkurat
Citera
2017-09-24, 02:47
Medlem
Og gud vet hva de kvinnelige praktikantene på rumlaboratoriet har måttet gjennomgå.
Citera
2017-09-24, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Akkurat

Men var går gränsen. Att framföra ett mord,styckning som är fake inför publik är lagligt.
Men i Sverige är det olagligt att importera sexdockor som ser ut som barn.
Så var går gränsen för illusion? Det är olagligt att ha sex med barn det är också olagligt att mörda och stycka.
Citera
2017-09-24, 02:53
Medlem
Citat:
Men var går gränsen. Att framföra ett mord,styckning som är fake inför publik är lagligt.
Så var går gränsen för illusion? Det är olagligt att ha sex med barn det är också olagligt att mörda och stycka.

Spiller ingen rolle, Madsen har krysset grensen.
Citera
2017-09-24, 02:56
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tasksaft
Det är väl mer något en narcissist kan göra. Inte på allvar TRO att dom är si eller så, men likna sig med. Inte minst likna sig med Jesus.

Ja, fast Ottoplommon nämnde att hon hade vårdat gamla patienter som fortfarande trodde att de VAR kejsarinnor och prinsar. Uppfattade jag inlägget.
Citera
2017-09-24, 02:59
Medlem
Citat:
Spiller ingen rolle, Madsen har krysset grensen.

Därom tror jag vi alla är överens!
Men det är ända ofattbart hur någon lite udda person som verkar lite gullig och rar kan göra något så vidrigt. Han måste vara en dubbelnatur.
Citera
2017-09-24, 03:02
Medlem
Citat:
Därom tror jag vi alla är överens!
Men det är ända ofattbart hur någon lite udda person som verkar lite gullig och rar kan göra något så vidrigt. Han måste vara en dubbelnatur.

Ja og det er ikke uvanlig.
Den mest vanlige varianten er vel utroskap.
Citera
2017-09-24, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, fast Ottoplommon nämnde att hon hade vårdat gamla patienter som fortfarande trodde att de VAR kejsarinnor och prinsar. Uppfattade jag inlägget.

Det är rätt sällsynt. Men det förekommer.
Citera
2017-09-24, 03:06
Medlem
Citat:
Ja og det er ikke uvanlig.
Den mest vanlige varianten er vel utroskap.

Utroskap? menar du otrohet eller dubbelnatur. (Alltså två sidor av samma person, en offentlig och en hemlig som Ted Bundy).
Citera
2017-09-24, 03:08
Medlem
Citat:
Utroskap? menar du otrohet eller dubbelnatur. (Alltså två sidor av samma person, en offentlig och en hemlig som Ted Bundy).

Otrohet ja, og den er som regel ikke offentlig
Citera
2017-09-24, 03:10
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarcasmium
Pentrybilden: 8 november 2008
Bordsbilden: troligen i samma veva

PM frisyr 2 maj 2009
https://minfil.org/ebpe5bc1b8/uc3_pmfrisse.jpg

Där såg han fortfarande mycket ut som en nerd. Han har blivit både biffigare och manligare sedan dess!

Citat:
Og gud vet hva de kvinnelige praktikantene på rumlaboratoriet har måttet gjennomgå.

De var vuxna kvinnor. Varför skulle de inte ha vågat anmäla, menar du? De var inte beroende av M för någonting, de kunde bara ha bytt praktikplats.

Citat:

Jag undrar om det är förbjudet med barnsexdockor i Danmark och om det är tillåtet med sådana sexmordsshower i Sverige? Jag skulle gissa på ja på den första frågan och nej på den andra, och i så fall är det ju konsekvent.
Senast redigerad av Merwinna 2017-09-24 kl. 03:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in