2017-09-24, 00:51
Bannlyst
Alltså, har hur många sparade konversationer som helst, sitter och kollar igenom lite just nu. Här är en tjej som ville bli slagen och spottad på under sex, fastbunden och våldtäktslekar, hade sex med henne under c:a ett års tid, under samma tid träffade hon 4 andra killar enligt egen utsago.

https://i.imgur.com/99lzzyn.jpg
https://i.imgur.com/7hSqFUu.jpg

Du kanske förstår varför jag finner det roande när killar tror att brudar inte har mycket sex, eller gillar sex.
Citera
2017-09-24, 00:54
Bannlyst
Här har vi en sparad liten konvo, tjejen i fråga hade kille, slutade med att jag knullade henne några veckor, en gång samtidigt som hon pratade med hennes kille i telefonen, hon verkade bli tänd på sånt. En gång ville hon suga av mig när han ringde.

https://i.imgur.com/YDcVhKo.jpg
Citera
2017-09-24, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Lite halvdrygt att sudda ut massa då jag vill hålla mig anonym, men här är ett exempel på en som hände typ för ett år sedan i den lilla byn jag kommer ifrån:

Tjej ser mig på gymet, addar mig på facebook, börjar kåta och slänga uppenbara sexuella anspelningar. Jag tar hennes nummer, inom en vecka sätter jag på henne på gymtoaletten (ett mindre 24/7 gym som sällan är befolkat sena kvällar).

Fortsatte sen träffa henne i c:a ett halvår, även efter 3 månader då hon skaffade pojkvän fortsatte vi ha sex.

Del 1: https://i.imgur.com/h97xQAv.jpg
Del 2: https://i.imgur.com/3MRok0b.jpg

Jag har erfarat så mycket sånt där att jag är rent ut sagt äcklad av det kvinnliga könet. Jag är dock fortfarande kåt så jag har sex med dom ändå, men något förhållande är det inte tal om.

För något år sedan hade jag även sex med en grann-tjej i stort sett varenda vecka hennes kille jobbade borta, detta i deras säng.
Fyfan vad tråkigt liv man lever, inser man när man läser allt det där.

Självmord nästa haha.

Grejen är att jag själv är jävligt vältränad och tränat i två år nu. Ingen tjej verkar bry sig om min kropp...

Tror själv det har med att jag är blatte och inget annat.

Grattis till ett fint ansikte i alla fall.

Själv kämpar man för att bli av med svendomen...

Grejen är att jag vill bara få det gjort några gånger så jag slipper älta mig över det här. Har hamnat i en ond spiral och pallar inte leva mer p.g.a. noll självkänsla.

Tack i alla fall för att du jobbar som en talesperson på flashback för alla oss som verkligen aldrig får något i tjejväg i det här landet.
Senast redigerad av somaliskdelikatess 2017-09-24 kl. 00:58.
Citera
2017-09-24, 01:04
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Här har vi en sparad liten konvo, tjejen i fråga hade kille, slutade med att jag knullade henne några veckor, en gång samtidigt som hon pratade med hennes kille i telefonen, hon verkade bli tänd på sånt. En gång ville hon suga av mig när han ringde.

https://i.imgur.com/YDcVhKo.jpg
Hur snackade hon med sin stackars ovetande cuck samtidigt som hon knullade dig? haha
Citera
2017-09-24, 01:05
Bannlyst
Grejen är att jag har fått otroligt mycket bekräftelse för min vältränade kropp. T.o.m rent utav haft chanser att få ligga.

Men det var under mitt första året då jag var otroligt stolt över mina gains.

Nu när jag inser att jag sumpat chanser och inte fått ligga så mår jag otroligt dåligt och tänkt att träningen bara var förgäves. Alla hundratals timmar jag lagt ner på gymmet känns som bortblåst.

Nu när folk ser mig i vältränad dress så bryr sig inte kvinnorna mer.

Men får ändå i alla fall lite bekräftelse för min kropp. T.ex. när jag sitter på föreläsningen med tajt tröja så ser jag hur några tjejer kan titta en extra gång på mig, men det är allt. Sen glömmer tjejen mig och går vidare. Så här har det varit majoriteten av gångerna och det stör mig otroligt mycket. Och när jag väl ger dessa tjejer bekräftelse så blir de "nöjda" och går vidare och skiter i mig.

Fan är det här... är helt säker, det har att göra med att jag är blatte.

Fan ska ut och slå sönder en busskur nu i ren frustration.
Citera
2017-09-24, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Fyfan vad tråkigt liv man lever, inser man när man läser allt det där.

Självmord nästa haha.

Grejen är att jag själv är jävligt vältränad och tränat i två år nu. Ingen tjej verkar bry sig om min kropp...

Tror själv det har med att jag är blatte och inget annat.

Grattis till ett fint ansikte i alla fall.

Själv kämpar man för att bli av med svendomen...

Grejen är att jag vill bara få det gjort några gånger så jag slipper älta mig över det här. Har hamnat i en ond spiral och pallar inte leva mer p.g.a. noll självkänsla.

Tack i alla fall för att du jobbar som en talesperson på flashback för alla oss som verkligen aldrig får något i tjejväg i det här landet.

Det är det som är grejen, det finns en försvarsmekanism i det manliga egot, man vill intala sig själv att - såvida man inte får till det ofta - det är samma sak för alla andra också, "sexlöst samhälle! ingen ligger längre!" etc.

Jag kan backa upp allt jag säger med stor erfarenhet, men det är som vanligt, börjar man röra vid den heliga graal så kommer white knightsen å brudarna direkt och försöker sätta dig i en position av bitter fet oskuld som aldrig fått se en fitta IRL, vilket är rätt ironiskt varje gång jag läser.

Vältränad hjälper mycket, mycket mer än att inte vara vältränad. Blatte är inga problem, känner många blattar som knullar svenska tjejer, "svenska tjejer är horor, man knullar dom men inget mer" brukar det låta.

Det räcker inte att vara vältränad, du måste ha attityd. Du är bäst, störst starkast och coolast, stort ego är ett måste, tjejer ÄLSKAR attityd, det spelar ingen roll vad fula feminister på flashback påstår, desto kaxigare du är, desto större ditt ego, desto mer sannolikhet att få ligga.

Jag rekommenderar att du tar tåget till danmark och knullar av dig med ett par snygga horor, då kommer stressen att släppa, du kommer antagligen bli mkt mer avslappnad med "riktiga tjejer då".

Men med det sagt så förstår jag dig, en majoritet av män befinner sig i liknande situation som dig - eller ja, de får inte ligga speciellt mycket och har enorma problem när de väl får relationer. Detta är ett system som är extremt destruktivt för hela landet, fler och fler män kommer gå kvinnolösa och det kommer skapa enorm bitterhet, självmord och ökat våld i samhället.
Citera
2017-09-24, 01:08
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Grejen är att jag har fått otroligt mycket bekräftelse för min vältränade kropp. T.o.m rent utav haft chanser att få ligga.

.
Så varför blev det inget ligg utav någon av chanserna?
Citera
2017-09-24, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Hur snackade hon med sin stackars ovetande cuck samtidigt som hon knullade dig? haha

Omöjlig att komma ihåg hela konversationen men det var gulli-prat, vad de skulle se för film i helgen, "ååh du är så snäll", "älskar dig" etc etc. Det var en uppenbar fetisch hon hade.

Det är inte den enda tjejen förresten, jag har erfarat det ett antal gånger. Allt som är lite extra förbjudet, älskar tjejer.

En gång befann jag mig i en situation där en tjej brukade komma och hämta mig i hennes mans bil, för att sedan skjutsa hem mig till deras gemensamma lägenhet och ha knull-maraton i deras säng, varje gång hennes man var borta på jobb.

Problemet kommer när jag ska förklara detta för andra, kvinnans sjuka natur. Man får all möjlig skit kastad mot sig, "det är bara en viss TYP av kvinnor!", "du ljuger!", "påhittat allt ihop!", "min tjej skulle aldrig göra något likande!" - Det är enorma spärrar som finns hos män, de fullkomligt vägrar se kvinnan för vad hon är.

Min tro är att om män som kollektiv fick svart på vitt hur kvinnan fungerar och resonerar, så skulle hon snart vara fast vid spisen igen.
Citera
2017-09-24, 01:12
Bannlyst
Citat:

Men det var under mitt första året då jag var otroligt stolt över mina gains.

Nu när jag inser att jag sumpat chanser och inte fått ligga så mår jag otroligt dåligt och tänkt att träningen bara var förgäves. Alla hundratals timmar jag lagt ner på gymmet känns som bortblåst.

Nu när folk ser mig i vältränad dress så bryr sig inte kvinnorna mer.

Självförtroende är extremt viktigt. Vi är apor, hon-apor filtrerar fram alfa-hanen eller framtida potentiell alfa-hane genom att observera kroppsspråk. Är han självsäker och framåt så blir han 50000 gånger mer attraktiv.

Hur du vill framstå:

Glad, framåt, självsäker, småkaxig, relativt högljudd, ta upp mycket plats, på snudden till lite "för matcho", se dig bättre än andra män och särskilt kvinnor, retas med henne, ta henne inte seriöst, prata inte logik med henne, se henne som ett barn, var pratsam, bara prata på om all möjlig nonsens och låt väldigt självsäker i vad du säger, oavsett om det är ren trams eller inte.

Blir hon uppspelt behåller du lugnet, ta inte åt dig av något hon säger åt dig eller kallar dig, var sexuell men inte "för uppenbar", var stolt över din sexualitet som man, kolla på henne som att du ska förstöra henne i sängen.
Citera
2017-09-24, 01:17
Bannlyst
Citat:
Så varför blev det inget ligg utav någon av chanserna?
För att jag var rent ut sagt en jävla idiot.

2016 var mitt guldår rent ut sagt. Tjejer i bussen verkligen dog för mig när jag gick in där som vältränad, solbränd och fin frissa.

En tjej blev jävligt nervös och tittade flera gånger på mig. Ångrar som FAN att jag inte bara gick fram till henne och tog hennes nummer.

En annan gång jobbade jag på en restaurang som bartender på någon kvarterskrog där det vanligtvis bara kom äldre alkoholister. Nu kom det två killar och två unga tjejer som satte sig på uteserveringen. Kommer ihåg det såväl. 3 juli 2016 och Island mötte England eller Frankrike i EM. Otroligt glada och tillmötesgående tjejer som verkligen ville veta mer om mig. På slutet vill ena tjejen, som var otroligt kåt den kvällen, att jag skulle följa med henne. Vid senare efterforskning fick jag fram att hon bor själv några hundra meter bort från restaurangen. Sa bara "nej måste hem tyvärr".

Sen på insparken till högskolan den 24 augusti så var jag på hemmafest med min "grupp". Strular med en tjej (min första och enda kyss hittils). Hon var otroligt tillmötesgående och jag föreslog att vi skulle dra hem till mig (mina föräldrar var på semester).

Hon sa att hon behövde jobba imorgon men jag insåg nu i efterhand att jag utan tvekan kunde ha fått hem henne. Hon var kåt och hade inget emot att jag hade armen runt henne och kysste henne. Hon började nästan ta tag i min kuk. Jag hade även bilen parkerad och kunde skjutsa henne till jobbet på morgonen men dum som jag var gick jag istället med andra i gruppen, till klubben där jag istället stod i kö i en timme och kom inte in. Fyfan vad dum jag var, samtidigt som bruden tog tunnelbanan hem...

Sen när högskolan började så var det en otroligt fin tjej som var på och verkligen var intresserad av mig i flera månader. Gjorde tabben att jag ignorerade henne hela tiden. Krossade även hennes känslor när jag bara gick förbi henne och höll upp dörren utan att säga något. Det var inte min mening att dissa henne där. Vi hade aldrig pratat alls och jag kände att det bara skulle bli awkward om jag sa något.

Addade henne en månad efter incidenten på facebook och hon varken accepterade eller tog bort mig. Helgen efter på föreläsningen ser jag att hon är fullständigt likgiltig men sneglar bak mot mig.

Nu är vi i år 2 och hon har helt tappat känslor.

Detta har fått mig att tappa all jävla sug efter livet. Har blivit otroligt deprimerad över dessa missade öppet mål att jag tänkt att fler chanser inte kommer. Har så otroligt låg självkänsla att inga brudar blir intresserade längre. 2017 har varit ett riktigt mörkt jävla år. Ond spiral neråt. Nu för två veckor sedan började jag sluta träna hårt och jag har börjat tappa muskelmassa.

Vet inte vad jag ska göra nu. Har tänkt i ett års tid varje dag "jag är oskuld, jag är oskuld".

Får inga fler chanser tyvärr med brudar. Har accepterat mitt öde.

Hade jag fått mina ligg (öppet mål) så hade jag haft värsta positiva inställningen till livet.
Citera
2017-09-24, 01:20
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Omöjlig att komma ihåg hela konversationen men det var gulli-prat, vad de skulle se för film i helgen, "ååh du är så snäll", "älskar dig" etc etc. Det var en uppenbar fetisch hon hade.

Det är inte den enda tjejen förresten, jag har erfarat det ett antal gånger. Allt som är lite extra förbjudet, älskar tjejer.

En gång befann jag mig i en situation där en tjej brukade komma och hämta mig i hennes mans bil, för att sedan skjutsa hem mig till deras gemensamma lägenhet och ha knull-maraton i deras säng, varje gång hennes man var borta på jobb.

Problemet kommer när jag ska förklara detta för andra, kvinnans sjuka natur. Man får all möjlig skit kastad mot sig, "det är bara en viss TYP av kvinnor!", "du ljuger!", "påhittat allt ihop!", "min tjej skulle aldrig göra något likande!" - Det är enorma spärrar som finns hos män, de fullkomligt vägrar se kvinnan för vad hon är.

Min tro är att om män som kollektiv fick svart på vitt hur kvinnan fungerar och resonerar, så skulle hon snart vara fast vid spisen igen.
Nu har jag aldrig ens varit i närheten av att vara en "storknullare" men även jag har haft ett KK som hämtade mig, åkte hem till henne och knullade medans hennes kille var någon annanstans. Detta är något jag inte ens är ett fan av. Är man en desperat kåt man så är man. Nu skulle jag dock inte röra någon tjej som är i ett förhållande.
Citera
2017-09-24, 01:23
Bannlyst
Citat:
Nu har jag aldrig ens varit i närheten av att vara en "storknullare" men även jag har haft ett KK som hämtade mig, åkte hem till henne och knullade medans hennes kille var någon annanstans. Detta är något jag inte ens är ett fan av. Är man en desperat kåt man så är man. Nu skulle jag dock inte röra någon tjej som är i ett förhållande.

Min justifiering är att om inte jag ligger med henne så kommer ändå någon annan kille ligga med henne, är hon otrogen så är hon otrogen.

Jag var mer .. "gentleman" förut, men jag skiter fullständigt i det nu, hoppet om ett gott hederligt samhälle är dött för mig, när vi pratar om Sverige. Dekadensen är enorm. Knulla svenska kvinnor sen bilda familj med någon från ett annat land, det är vad jag tänker göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in