Citat:
Bevis på att tjejer har sex nästan varje gång? Tror tjejer klarar sig bra utan sex faktiskt. Deras liv går nog mer ut på att ta saker som det kommer och ha kul med tjejvänner.
En tjej riskerar graviditet vid sex. De är måna om att inte dela ut ägget till alla. (Biologi)
Hade alla tjejer haft sex så skulle männen idag vara gladare.
En tjej riskerar graviditet vid sex. De är måna om att inte dela ut ägget till alla. (Biologi)
Hade alla tjejer haft sex så skulle männen idag vara gladare.
Det är fullkomligt omöjligt för mig att "bevisa" det för någon. Det är något man bara kan förstå om man spenderar mycket tid med tjejer.
Tjejer klarar sig inte bra utan sex, i stort sätt varenda tjej har sex oerhört ofta, de enda som inte förstår detta är killar som inte träffar mycket tjejer såldes "lever i det mörka".
Ett tips är att fråga någon du vet knullar runt mycket, exempelvis en bartender eller liknande, alla dessa kan intyga att tjejer är extremt kåta och ligger EXTREMT mycket.
En tjej riskerar graviditet vid sex, innan preventivmedlet kom.
Att männen skulle vara gladare om alla tjejer hade mycket sex stämmer ej, det handlar om 80/20 principen - en minoritet av män får leka med en majoritet av tjejer, en majoritet av män blir således utanför och får försöka övertyga sig själv att de inte alls är utanför och att "tjejer inte ens ligger mycket!".
Jag estimerar att ett snitt-antal i form av ligg för en random 25årig snygg populär tjej idag ligger på c:a 25 personer, ofta är det mer än så. Det börjas vid ålder 13: Tänk dig alla dessa år, från 13 till 25. "Snygga killen i klassen", "kompisens heta bror", "killen i receptionen!", "snygga bartendern!", "de tre killarna jag låg med i rhodos!", "den biffiga vakten". Sen lägger du till dagens social media - facebook, tinder och andra dating-siter.
Klart är detta:
En majoritet av killar är utanför och förstår inte vad som försiggår bakom kulisserna, dessa killar kommer antagligen för alltid leva i en bubbla oförståendes om hur horiga kvinnor de facto är. Jag kan garantera, med handen på hjärtat, att kvinnor har enormt mycket sex, det äro en liten minoritet (ofta blyga, socialt missanpassade) som inte har det.