Citat:
Ursprungligen postat av
evaveva
Det som jag kommer att tänka på är då det jag skrev, om att de som var på festen kände varandra och när då (om det var så att han dök upp av någon anledning),de såg en person de aldrig sett förut,kanske de minns att de under några minuter tisslade och tasslade om vem det var,något i den stilen.
Om han sen fick för sig att typ köra ett trumsolo eller något,då klart de minns en smal,ljushårig kille med bra taktkänsla.
En sådan spekulation slänger jag in här!
Kommentar på det Urtavlan eller Pajosv.?
Ja, men åter igen är det tyvärr bara en vild gissning. Det finns absolut ingenting som pekar på att han varit där på festen, och inget heller som pekar på att han
inte varit där.
Jag tycker allmänt att det är konstigt att folk har sett honom i nära i tid för försvinnandet, kranföraren, kvinnan som såg någon efter en väg, de två flickorna, festen hos någon okänd m.m.
Men efter att försvinnandet skett så har ingen sett honom med
säkerhet. Då torde ju hans foto synts lite här och där, åtminstone på sociala medier. Men de påstådda observationerna har ju inte lett någonstans.
Men att han skulle ha gjort trumsolo hemma hos någon tvivlar jag starkt på. Hade han med sig trummsetet, eller trummade han på vardagsrumsbordet?