Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
VET du att han brukade gå på Manifest? Jag har bara hört om Kinky Club? Men homosexuell kan han i alla fall inte vara, med alla dessa kvinnoaffärer.
Deidre är ingen kvinna.
(Inte biologiskt i alla fall, förtydligar jag, för att inte riskera att kränka någon HBTQ-människa.)
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Tysken trodde ju att det hade tänt till mellan dem - "Alfa-man möter Alfa-kvinna" som han uttryckte det. Och att de åkte ut för att beundra den romantiska solnedgången och sedan lägga sig på botten och "röka intressanta saker och prova olika saker". Och det är väl en gissning så god som någon, när en man och en kvinna väljer att ordna tid på tu man hand framåt kvällen.
Det enda tysken förmedlar med sina inlägg, är att han är den siste personen i världen som jag skulle vilja åka ubåt med. :kräksmiley:
Men - jag ska inte döma honom ohörd, eftersom du tydligen filtrerar hans budskap så vridet att det gränsar till ärekränkning.
KW är journalist. Hon jobbade över hela världen. Sluta förminska henne. Inse fakta - hon skulle skriva en artikel om PM. Upprepa tills det fastnar.