Citat:

Ursprungligen postat av 
UgLyBastard

skulle vara intressant att veta.
vilken paragraf är du osäker på?

Alla, kan inte lagboken speciellt bra, precis som de flesta av oss inte kan. Men det låter som sunt förnuft, förtal kanske det heter, vet inte, vill du seriöst att jag ska kolla upp det så kan jag.
MEEEEEn jag vet vilka många av dom är och jag önskar att dom överdoserar snarast möjligt och besparar genpoolen och samhället deras belastning.
Vidare kan jag säga att jag och en politiker går till tidningen imorgon och skriver en artikel med nån journalist där om den här stans värdelösa snut. Jag blev påhoppad igår och ringde 112 typ minuten efter och de skulle skicka en patrull när det fanns en ledig.... detta var vid 21.00, vid 01.00 så ringde jag dom igen och de visste inte när det skulle finnas en ledig patrull.. så jag sket i det och gick och lade mig.
Vid 08.00 imorse ringde dom igen och frågade ifall jag fortfarande ville att dom skulle skicka en när det skulle dyka upp en ledig. så jag sket i det och gick till stationen, undrar hur lång mer det hade tagit annars...
Så jo, jag och en politiker ska försöka uppmärksamma det här lite mer för invånarna och ta upp det med kommunledningen tror jag det heter på nästa möte och få dom att anställa natt vakter som knallar runt, tydligen har andra städer gjort det.
Namnet på personen, gärningsmannen från igår fanns inte med på er lista, Michael. Andra som var med honom men inte ingrep fanns däremot på listan, 1 av dom iaf. vet inte vem kvinnan som var med dom var men alla va påtända.
Tror du polisen som tog mitt ärende var det minsta förvånad av det jag berättade? Han visste precis vilken dom alla var och deras straffregister och vart dom brukade hålla hus, rubbet.
OOOOOOch dessa idioter är på fri fot, spärras in, fri fot, spärras in osv osv osv. Ingen * striked and you're out grej här inte