2017-09-22, 03:46
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Men nu skall vi inte vara inskränkta/fördomsfulla här😋; kvinnor kan också vara homosar och sugardaddy skrev ju att Manifest verkade vara en 'homoklubb'. Och enligt inlägg med citat från PM så verkar ju stället vara öppet för alla varianter; han sa tydligen nåt om 'erotikens mångfaldigheter' som praktiserades där.
Och att ett nej där respekteras som ett nej.. tror inte PM respekterade KW:s nej.
Nej jag tror inte PM är bög på heltid heller. Han verkar ju ta vad han kommer över och som finns tillgängligt. Förmodligen så är det egentligen så enkelt som du säger att PM kunde inte ta ett nej och KW blir förbannad och sen ballar det ur och hon kämpar plötsligt för sitt liv.
Citera
2017-09-22, 03:48
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag är jätteledsen men det är försent att redigera 24347 nu. Jag missförstod dig helt från början. Skall jag rapportera det till Moderatorn eller vad?
Nej skit i det nu men bra att du fattar att alla måste ta ansvar för sina egna inlägg nu. Jag skriver själv mycket fel i mina inlägg men jag kollar alltid de och fixar felen.
Citera
2017-09-22, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Men det där är ju 18 år sen. Har du inget nyare eller där PM figurerar? Eller kör Manifest samma BDSM stuk fortfarande? Manifest kanske syftar på MdS manifest? Om det finns nåt sånt då alltså.

videoene er fra 2009
Citera
2017-09-22, 03:51
Medlem
Citat:
Nej skit i det nu men bra att du fattar att alla måste ta ansvar för sina egna inlägg nu. Jag skriver själv mycket fel i mina inlägg men jag kollar alltid de och fixar felen.
Bara det inte sprids vidare då. Jätteledsen. Skulle ej svarat Mervinna med ett ben i sängen. Så klantigt av mig. Skäms. Sov gott på er!
Citera
2017-09-22, 03:53
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
videoene er fra 2009
Ja det stämmer. Det är ju inte så länge sen ändå faktiskt. Men man måste ju inte ta sånt på fullt allvar väl. Även om jag själv inte har testat sånt innan så hade jag inte tackat nej till att bli piskad lite av PMs advokat. Hon ser ju ut som en riktigt grym dominatrix om hon hade fått på sig en läderpaj! Vågar man gissa på att PM har träffat BHE på Manifest?
Senast redigerad av Sgt.Bland 2017-09-22 kl. 03:55.
Citera
2017-09-22, 04:04
Medlem
Citat:
Jeg sa ser ut til å være til å begynne med da jeg kun fant bilder med homser, nå ser jeg at det er et miljø med alle slags legninger.

Ok, tack för svar. Men kvinnor kan ju också vara homser i rättvisans namn.

Citat:
Nej jag tror inte PM är bög på heltid heller. Han verkar ju ta vad han kommer över och som finns tillgängligt. Förmodligen så är det egentligen så enkelt som du säger att PM kunde inte ta ett nej och KW blir förbannad och sen ballar det ur och hon kämpar plötsligt för sitt liv.

Ja håller med, tror ej PM var heltidsbög. Kanske mer en sexuell opportunist som du är inne på. Kanske ligger hans sexualitet i linje med hans experimentlusta; testa nya grejer/varianter för att få ett resultat att utvärdera?
Tror han svingar åt bägge håll. Analogt med hans intressen: ner på havsbotten och upp i rymden.
Citera
2017-09-22, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, du har faktiskt rätt!

Ja, då kanske han är galen trots allt. Det som absolut inte går ihop är ju dock detta, att han visste att han skulle bli den förste att bli misstänkt om han valde just K som offer, just under dessa omständigheter när alla visste att dom var ensamma tillsammans i en sluten miljö. Han är för intelligent för att göra ett sådant misstag. Men annars, om han varit misstänkt för sexbrott under andra - smartare - omständigheter, så skulle det inte vara helt otroligt med tanke på hans märkliga sexvanor och -intressen.

Om det här var en deckare som jag skulle skriva ett slut på, så skulle jag skriva att M var en sexmördare som kommit undan med välplanerade mord på många försvunna kvinnor i Danmark och Sverige. Men att han åkte fast och dömdes för mord på Kim, fast hon var för sund i hans ögon och därför oattraktiv och inte intressant alls. Och att K faktiskt dog på riktigt genom att klanta sig och dra den jädra luckan över sig. "Ödets ironi", liksom, ett sådant slut som det brukar vara i TV-episoder av "Tales of the Unexpected" och liknande serier.
Fast PM är ju inte den enda person som besökte den klubben, och långt ifrån alla sexförbrytare besöker den typen av klubbar. Styckmordet på KW har inget med det att göra, IMO. Det betyder bara att PM är lite excentrisk.
Citera
2017-09-22, 04:13
Medlem
Citat:
PM forklarte at det var Manifest i dommeravhøret.

https://www.pressreader.com/denmark/bt/20170906/282106341789468

Bra referat och påminnelse! TACK.
Citera
2017-09-22, 04:20
Medlem
Manifest sin hjemmeside

http://manifest.eu/
Citera
2017-09-22, 04:22
Medlem
Citat:
/--/Hon ser ju ut som en riktigt grym dominatrix om hon hade fått på sig en läderpaj! Vågar man gissa på att PM har träffat BHE på Manifest?

Tycker inte att en skrattsmajly var det bästa valet som avslut; tror det är en sk kvalificerad gissning som du anför som det mkt väl kan ligga nåt i.
Om det nu stämmer att PM uttryckligen önskade att få BHE som advokat så bara måste det finnas en tidigare koppling på något sätt.
Och en Manifestkopplingsteori är tills vidare god som någon. Kan också, utan större problem, visualisera BHE i läder och piska.👹
Kan ingen begära ut nån form av medlemsmatrikel därifrån?
Citera
2017-09-22, 06:12
Medlem
Citat:
Manifest sin hjemmeside

http://manifest.eu/

Hade ingen susning om vad denna organisation och dessa fester innebar, även om jag låg tämligen nära sanningen, som det nu visar sig.

Jag förstår varför Madsen tilltalades av detta och att han kunde återuppleva samma känsla med utvalt sällskap i ubåten tryggt placerat på botten av havet. I en total tystnad, helt osynlig för omvärlden, inga ljud släpptes ut eller kom in. En helt egen värld.
Citera
2017-09-22, 06:48
Medlem
Dricksglas55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast händelsen vi diskuterar är speciell på det sättet, att det var helt otroligt att den skulle kunna inträffa överhuvudtaget. Journalister blir inte dödade när de intervjuar uppfinnare, det händer bara inte. När det nu ändå har hänt, så måste sanningen vara en av alla de otroliga förklaringar som går att tänka ut. För död är hon ju.

Sedan är det naturligtvis ingen som tror att han medvetet avrättade henne för att hon ljugit om Wired, utan det man kan tänka sig är det scenario som GW skrev om också (och han har ju en del kunskap). Att de kom ihop sig om någonting, M blev så förbannad att han slog till henne, hon började skrika och slå tillbaka och sedan eskalerade det tills hon låg död vid hans fötter. Och då är detta med att hon tog upp hans tid i flera timmar när han redan var genomstressad, genom att ljuga om att artikeln var såld på förhand, en nog så allvarlig sak för att starta bråket.
Sluta överanalysera. Han trodde väl att det var fritt fram eftersom han tagit med henne på resan. Gjorde närmanden och fick nobben och då rann det över. Jag tror han våldtog och slog ihjäl henne, eller i omvänd ordning.

Tyvärr 😒
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in