Citat:
Ursprungligen postat av
UziDog
Inte i det paralella samhälle som finns i sverige. Det finns 2 olika samhällen ett vi lever i och ett som sjuklövern skapat åt invandrare . Där betyder detta endast förnedring åt ett håll.
Men det är ju efterblivet. Om de är vad? Tre mot en? Beväpnade dessutom, vad kan deras offer då hoppas på? Han kan ju inte vinna en sån strid, han kan med rätt stor sannolikhet faktiskt dö. Vad är bäst, att bli pissad på eller dö? Bli pissad på gissar jag att ja, åtminstone 80% av mänskligheten väljer istället för att dö. Att han då blir pissad på, är det verkligen så enorm förnedring för honom? Jag tycker inte det. Att däremot hala fram kuken och pissa på någon är bara perverst. Pissaren är pissbögen här, han har inte gjort något "coolt", han har inte förnedrat någon, det enda han har gjort är något jävligt bögigt och sadistiskt.
Ser man inte hur bögigt detta beteende är så är man jävligt korkad, korkad även för att vara invandrare.
Sedan så betackar jag mig för vidare tuffingars PM: Nej jag hade inte vågat vara lika kaxig IRL, för en beväpnad bögsomaliepatrull med aids och fulla blåsor skrämmer mig på allvar, och det kan jag säga helt utan att skämmas.