2017-09-18, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Exakt !
Står tydligt i text att det ej handlar om någon skuld , som många låtsas gangsters sagt här.

De handlar helt enkelt om att några stört sej på dessa rappare .

Som jag sagt innan .. Jaffar skulle ej blåsa å knarka upp dps pengar .
Såpass streetsmart e han

Nej det är pga deras låtar och stil,
Det är ju det puckot som pratar i videon som pratar om 100 lax han e ju den efterblivna av dem som är lägst i rang i flocken. Som pratar om skulder och "ge mig min gun" han e den som gör detta för att han tkr d e kolt och han är mest altiv för han är mest snorunge av dem.
Citera
2017-09-18, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Du röker för mycket spliff !
det e ju en fasad . En ensam "förort" gangster skulle inte ens våga gå i skogen själv .
Då pratar jag om skogen , ej ett litet skogsparti utanför deras kebab hak.

Hur många förortskillar från mena länder e tuffa utan sina så kallade home boys ?

Sätt en sådan kille bland 4-5 skogsarbetare runt en bord på cafe . Så märker du nog rätt snart att förortskillen ej kommer få mycket sagt .

Invandrare är flockdjur.. En varg är farlig men den speinger för livet om du facear den när den inte har sinflock i närheten.
Citera
2017-09-18, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Jag ser gärna att urineringarna tar stopp, men det jag menar... om man lever detta livet och rappar om det kan man inte bli förvånad över att sånt kan hända. Speciellt när det där destruktiva snabblivet har massa svultna vargar som väntar på sin köttbit, kan tänka mig att dessa som blev utsatta också bötfällt andra någon gång. Tyvärr är det ju inte så svårt att få tag i folk och adresser i svea, man kan inte springa i flock hela dagen.

Behövs ej eftersom dem har revir. Hittar du ngn ensam i rinkeby tar det 10 sec innan övriga flockmedlemmar är där.
Citera
2017-09-18, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Ok

Du måste vara sur. Kan inte vara lätt när ens enda streetcred är att vara halvt bekant med jaffar.
Vad har du nu för något?
Citera
2017-09-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UziDog
Inte i det paralella samhälle som finns i sverige. Det finns 2 olika samhällen ett vi lever i och ett som sjuklövern skapat åt invandrare . Där betyder detta endast förnedring åt ett håll.

Men det är ju efterblivet. Om de är vad? Tre mot en? Beväpnade dessutom, vad kan deras offer då hoppas på? Han kan ju inte vinna en sån strid, han kan med rätt stor sannolikhet faktiskt dö. Vad är bäst, att bli pissad på eller dö? Bli pissad på gissar jag att ja, åtminstone 80% av mänskligheten väljer istället för att dö. Att han då blir pissad på, är det verkligen så enorm förnedring för honom? Jag tycker inte det. Att däremot hala fram kuken och pissa på någon är bara perverst. Pissaren är pissbögen här, han har inte gjort något "coolt", han har inte förnedrat någon, det enda han har gjort är något jävligt bögigt och sadistiskt.

Ser man inte hur bögigt detta beteende är så är man jävligt korkad, korkad även för att vara invandrare.

Sedan så betackar jag mig för vidare tuffingars PM: Nej jag hade inte vågat vara lika kaxig IRL, för en beväpnad bögsomaliepatrull med aids och fulla blåsor skrämmer mig på allvar, och det kan jag säga helt utan att skämmas.
Citera
2017-09-19, 22:13
Medlem
Studsbolls avatar
Hela denna historia har varit en stor besvikelse. Det började så bra med en nerpissad halvkändis som man trodde hade lite kontakter, men sedan blev det inget mer. Inte den minsta lilla uppföljning eller vedergällning. Det verkar vara mycket snack och lite verkstad hos Jaffar från Byn.
Citera
2017-09-19, 22:52
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hela denna historia har varit en stor besvikelse. Det började så bra med en nerpissad halvkändis som man trodde hade lite kontakter, men sedan blev det inget mer. Inte den minsta lilla uppföljning eller vedergällning. Det verkar vara mycket snack och lite verkstad hos Jaffar från Byn.

Det är därför droger ska vara avkriminaliserat och inte vara en polisiär sak. För när pundare åker fast då tror dom att dom är gangsters/kriminella när dom i själva verket bara har drogproblem det är bättre att låta gangsters vara gangsters och pundare vara pundare. Jaffar var garanterat en pundare bara som sålde lite droger och torskade för det nån gång och detta trodde han var en del av gangster livet. Sen är ju inte Jaffar och hans vänner så gamla heller för den delen vi som e vuxna vet att även hur många man är och hur många vapen man har så kommer det alltid finnas någon som kan vara starkare.
Citera
2017-09-20, 11:13
Medlem
Hela den här historien är ju för mycket. Dp har ju inte bara skämt ut jaffar. Tänk om jaffar får barn i framtiden och fru. Hela hans efternamn och släkt har blivit skymfat väldigt grovt. Om han skulle hämnas skulle han kunna ta sig upp starkare än tidigare, de gäller för honom att inte ge upp. Jaffar dom där som gjorde de här mot dig de är ingen skillnad på dig och dom. De enda dom har gjort är att övervinna sin rädsla. När du väl börjar göra det kommer du börja sända ut ett budskap om att om man jävlas med dig så jävlas du tillbaks. De är de enda sättet som jag ser de iallafall.
Citera
2017-09-20, 19:52
Medlem
svampssons avatar
Som jag ser det har Jaffar tre mer eller mindre rimliga alternativ:

1. Han finner sig helt i det som hänt. Han blev nerpissad, lite slagen och förnedrad inför hela världen. Hans liv går vidare på något sätt.

2. Han väljer att hämnas på något sätt. Om han lyckas och vad det får för eventuella konsekvenser får framtiden utvisa.

3. Han ser ingen annan utväg än att ta livet av sig. Pressen blir för hård och som ghettothuglyfe-rappare från orten med relativt kändisskap online har han nu tappat allt han hade byggt upp för sig själv.

Håller ni med mig? I så fall vilken väg tar han? Jag som vanlig spekulant gissar på nr2.
Citera
2017-09-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Som jag ser det har Jaffar tre mer eller mindre rimliga alternativ:

1. Han finner sig helt i det som hänt. Han blev nerpissad, lite slagen och förnedrad inför hela världen. Hans liv går vidare på något sätt.

2. Han väljer att hämnas på något sätt. Om han lyckas och vad det får för eventuella konsekvenser får framtiden utvisa.

3. Han ser ingen annan utväg än att ta livet av sig. Pressen blir för hård och som ghettothuglyfe-rappare från orten med relativt kändisskap online har han nu tappat allt han hade byggt upp för sig själv.

Håller ni med mig? I så fall vilken väg tar han? Jag som vanlig spekulant gissar på nr2.

Eller vara med i TV4 nyhetsmorgon och tala ut. Börja göra texter om annat och rappa in lite cash. Tex samarbeta med nån snygg brud och spela in en video.
Citera
2017-09-20, 20:02
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunfire
Eller vara med i TV4 nyhetsmorgon och tala ut. Börja göra texter om annat och rappa in lite cash. Tex samarbeta med nån snygg brud.

Den är fan inte omöjlig men jag ser inte riktigt hur det skulle gå till heller
Citera
2017-09-21, 19:48
Medlem
Varför tog man bort videon där dom hota juke & yasin? tecken på att det kanske va dumt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in