Citat:
Ursprungligen postat av
tureturetap
Jag var full i 2-3 veckor konstant när jag åt voxra och det var ingen fara. Det som kan vara farligt med den kombinationen är att när alkoholen går ut sänks tramptröskeln och voxra kan krampanfall. Har du aldrig haft ett krampanfall bör det inte vara någon fara men det är väldigt individuellt hur hög kramptröskel man har.
Denna fråga passar nog bättre i övriga droger förövrigt.
Tack för ditt svar! bra!, nej jag har aldrig haft krampanfall, ätit flera olika ssri och inte ens råkat ut för dom vanligaste biverkningarna som torr mun mm. tack så mycket för ditt svar!
Edit: förstår givetvis att det inte är bra, men det är aldrig alkohol för kroppen, tänkte mer på det akuta.