2017-09-18, 23:25
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrisens
Det är högst väsentligt, eftersom GS säger att man ger tillbaka med samma mynt. Nu helt plötsligt är det oväsentligt? Alltså kom igen..

Länka till fakta tack, på vilka gruppen har hängt ut?

Så GS ska ställa tillsvars då för det fega sätt dom försöker tysta ber folk på?

Länka till fakta, anklagelser du kommer med som inte har någon grund.
Jag kan inte svara och jag har inte uttryckt att #jagärhär har hängt ut någon från GS. Jag kan inte svara eftersom jag inte vet. Personligen gillar jag inte denna typ av sandlåde-resonemang, oavsett vem det kommer ifrån.

Exponeringen av #jagärhär är motiverad, och angelägen, eftersom gruppen driver en organiserad och anti-demokratisk kampanj för att stoppa GS.

OM #jagärhär hade agerat på ett seriöst sätt hade jag INTE velat se någon exponering. MEN anti-demokrater ska avslöjas och exponeras.
Citera
2017-09-19, 00:08
Medlem
Henrik Johansson från IRM är extremt aktiv i gruppen och får göra huvudinlägg. Han sköter de uthängningar som gruppen vill ha och samlar in ljudklipp och annan information så som skärmdumpar. Vänstern bygger alltid triple-layered system när de snor bidragspengar och förstör människors liv - deras huvudsyssla. När man försöker nysta i deras upplägg skyller de på varandra i en cirkel.

Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Jag kan inte svara och jag har inte uttryckt att #jagärhär har hängt ut någon från GS. Jag kan inte svara eftersom jag inte vet. Personligen gillar jag inte denna typ av sandlåde-resonemang, oavsett vem det kommer ifrån.

Exponeringen av #jagärhär är motiverad, och angelägen, eftersom gruppen driver en organiserad och anti-demokratisk kampanj för att stoppa GS.

OM #jagärhär hade agerat på ett seriöst sätt hade jag INTE velat se någon exponering. MEN anti-demokrater ska avslöjas och exponeras.
Citera
2017-09-19, 00:44
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsfriends
Henrik Johansson från IRM är extremt aktiv i gruppen och får göra huvudinlägg. Han sköter de uthängningar som gruppen vill ha och samlar in ljudklipp och annan information så som skärmdumpar. Vänstern bygger alltid triple-layered system när de snor bidragspengar och förstör människors liv - deras huvudsyssla. När man försöker nysta i deras upplägg skyller de på varandra i en cirkel.
Jag är väldigt nyfiken på hur IRM finansieras. Är det klarlagt och dokumenterat någonstans? Kopplingen mellan IRM, SVT och #jagärhär är synnerligen intressant, inte minst när det gäller finansiering.
Citera
2017-09-19, 08:47
Medlem
Totiuss avatar
Fortsättning på mitt förra inlägg. Frågorna kring kopplingen mellan #jagärhär, IRM och SVT växer snabbt. Med IRM och SVT finns plattformar för att sprida desinformation. IRM är extrem ”fake news” och SVT når den breda allmänheten. Vilka andra medier är direkt inblandade för att sprida propaganda och falska nyheter? Ekuriren är uppenbar och chefredaktör Eva Burman stöder gruppen i tidningen. Vidare lyckades den skandalösa ”granskningen” av ”trollfabriken” Granskning Sverige verkligen skrämma upp folk och nådde ända upp till regeringen. Expressen och Expo är andra uppenbara aktörer. Och så vidare.

Vad är det som pågår egentligen? Och hur länge har det pågått? Frågorna är många.

Till Yrisens: Är det inte viktigt att granska om personer med en egen agenda har nästlat sig in i centrala samhällsfunktioner för att sätta demokratin ur spel?
Citera
2017-09-19, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Fortsättning på mitt förra inlägg. Frågorna kring kopplingen mellan #jagärhär, IRM och SVT växer snabbt. Med IRM och SVT finns plattformar för att sprida desinformation. IRM är extrem ”fake news” och SVT når den breda allmänheten. Vilka andra medier är direkt inblandade för att sprida propaganda och falska nyheter? Ekuriren är uppenbar och chefredaktör Eva Burman stöder gruppen i tidningen. Vidare lyckades den skandalösa ”granskningen” av ”trollfabriken” Granskning Sverige verkligen skrämma upp folk och nådde ända upp till regeringen. Expressen och Expo är andra uppenbara aktörer. Och så vidare.

Vad är det som pågår egentligen? Och hur länge har det pågått? Frågorna är många.

Till Yrisens: Är det inte viktigt att granska om personer med en egen agenda har nästlat sig in i centrala samhällsfunktioner för att sätta demokratin ur spel?

Ja och? Granska en grupp som använder usla metoder för att få fram sin agenda och propaganda, klippa och klistra i ljudfiler för att sen hänga ut på tuben.
Makthavare och journalister säger ni att GS granskar GS hänger ut privatpersoner som kommenterar och motverkar hot och hat på fb.
Det är den fegaste metoden som finns att tysta ner folk, privatpersoner.
Skandalösa Granskningen?? Den visade tydligt hur GS jobbar, och reportern ringde ju upp och bad GS få kommentera uppgifterna innan publicering. Så journalister jobbar. Så jobbar inte GS för övrigt

Gruppen jagärhär har inte hängt ut en enda person. Vill ha länk till fakta. Men får inte för jag får svaret att man kan inte svara på det. Hmmm
Fortfarande är det Facebooks plattform och det är fortfarande Facebook som bestämmer reglerna.
Tydligen går inte det in..

Sen frågade jag VAD är terror i de manualerna som hävdas är Terrormanualer? Alltså?
Skämtar ni? Enligt det resonemanget är FB en terrororganisation enligt GS.
Ni hör ju hur dumt det låter..

Nu jagas de som GS och gangrapesweden hänger ut, privatpersoner som kommenterar i kommentarsfält ute på fb. Demokrati enligt er?
Nä, fegaste ynkligaste sättet att försöka tysta ner folk. Uselt fegt och ynkligt.
Citera
2017-09-19, 10:29
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Nu jagas de som GS och gangrapesweden hänger ut, privatpersoner som kommenterar i kommentarsfält ute på fb. Demokrati enligt er?
Nä, fegaste ynkligaste sättet att försöka tysta ner folk. Uselt fegt och ynkligt.

De jagas på samma sätt De jagat personer med annan åsikt tidigare.

Bara för att ni tror ni gör rätt så betyder det inte att det är rätt.
Citera
2017-09-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
De jagas på samma sätt De jagat personer med annan åsikt tidigare.

Bara för att ni tror ni gör rätt så betyder det inte att det är rätt.

Jasså?? Kan du länka till fakta där gruppen hänger ut de från GS?
Jagärhär hagar inte någon.

Terrormanualer? Kan du svara på vad som är terror i dessa manualer..

GS hänger ut privatpersoner för att tysta ner..
Som jag sagt, så jävla fegt. Låta andra springa sina ärenden..
Flera ur gruppen jagärhär har fått Nordfronts klisterlappar uppsatta på sin dörr och på sitt jobb.
Det är pga av GS uthängning. Här snackar vi fegt. Riktigt fegt.

Jagärhär motverkar hot och hat på fb. Det är enskilda personer och det är de enskildas ansvar för vad dom skriver, när dom skriver, hur dom skriver, och vart dom skriver.
Inte jagärhär.. detta går tydligen inte in hos er..

Gruppen anklagas för näthattertorgrupp, terrorledare osv och sen hängs ut för att tystas..
Det försvarar ni helt.

Sådant gör inte gruppen jagärhär, länka fakta tack.
Inte fått någon länk än.
Inte heller svar på vad som är terror i manualerna.
Citera
2017-09-19, 13:53
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:

Varför gav ni er på några som ger er motstånd??

Citat:

Ta det med den du/ni startar det snacket med.

Citat:
Flera ur gruppen jagärhär har fått Nordfronts klisterlappar uppsatta på sin dörr och på sitt jobb.

Hade du/ni räknat med att få rosor och fina gåvor??
Ni startade bråket med GS genom ERA svärmanmälningar, GS är starkare än er i detta fallet, rid ut stormen, ni har själva gett er in i den.

Citat:
Jagärhär motverkar hot och hat på fb. Det är enskilda personer och det är de enskildas ansvar för vad dom skriver, när dom skriver, hur dom skriver, och vart dom skriver.

Enskilda personer skriver HATA ALLA, JÄH kommer i grupp och sätter sig på dessa enskilda personer, menar du att JÄH turas om, en och en att sitta på den enskilda personen som HATAR eller sitter ni som en grupp på denne??

Citat:
Gruppen anklagas för näthattertorgrupp, terrorledare osv och sen hängs ut för att tystas..
Det försvarar ni helt.

Ja jag försvarar det personligen JA, jag hade inte haft något emot om tex detta hänt personer som er: https://vimeo.com/193627947
Detta är AFA, det är NI!! Detta är det du/ni försvarar.

Citat:

Varför ska jag länka något, varför länkar du inte fakta som stödjer ditt påstående? Eller JÄH = fakta utan ifrågasättande?

Citat:
Inte fått någon länk än.

Nä jag säger det samma, länka själv.

Citat:

Terror? Terrorn är faktumet att ni ger er på meningsmotståndare på svaga grunder, människor som mår dåligt av att se ett en gång säkert, rikt och tryggt land förstöras av folk som inte lever i verkligheten, man kan med god hjälp av GS kartläggning hitta JÄH höjdarnas adresser och där konstatera att INGEN lever och bor i invandrartäta områden med hög utanförskap, fattigdom och hög arbetslöshet.
Det är personer som er i JÄH som föder rasismen, det är ni som tillåter utanförskap.
Men ni är för upptagna av att vara GODA så ni ser inte sanningen utanför fönstret.
Tänk efter före varför det finns folk som blir ledsna över vad som faktiskt händer där ute.
Senast redigerad av BlackBooks 2017-09-19 kl. 13:58.
Citera
2017-09-19, 13:55
Medlem
Citat:

Det försvarar ni helt.

Inte fått någon länk än.
Du kan ju börja med att be admin öppna gruppen så de som inte är medlemmar kan läsa vad som skrivs i eran sammanslutning för inbördes beundran.
Citera
2017-09-19, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Varför gav ni er på några som ger er motstånd??

Ta det med den du/ni startar det snacket med.

Hade du/ni räknat med att få rosor och fina gåvor??
Ni startade bråket med GS genom ERA svärmanmälningar, GS är starkare än er i detta fallet, rid ut stormen, ni har själva gett er in i den.

Enskilda personer skriver HATA ALLA, JÄH kommer i grupp och sätter sig på dessa enskilda personer, menar du att JÄH turas om, en och en att sitta på den enskilda personen som HATAR eller sitter ni som en grupp på denne??

Ja jag försvarar det personligen JA, jag hade inte haft något emot om tex detta hänt personer som er: https://vimeo.com/193627947
Detta är AFA, det är NI!! Detta är det du/ni försvarar.

Varför ska jag länka något, varför länkar du inte fakta som stödjer ditt påstående? Eller JÄH = fakta utan ifrågasättande?

Nä jag säger det samma, länka själv.

Terror? Terrorn är faktumet att ni ger er på meningsmotståndare på svaga grunder, människor som mår dåligt av att se ett en gång säkert, rikt och tryggt land förstöras av folk som inte lever i verkligheten, man kan med god hjälp av GS kartläggning hitta JÄH höjdarnas adresser och där konstatera att INGEN lever och bor i invandrartäta områden med hög utanförskap, fattigdom och hög arbetslöshet.
Det är personer som er i JÄH som föder rasismen, det är ni som tillåter utanförskap.
Men ni är för upptagna av att vara GODA så ni ser inte sanningen utanför fönstret.
Tänk efter före varför det finns folk som blir ledsna över vad som faktiskt händer där ute.

Alltså, haha, ska jag länka till något som gruppen jagärhär inte har gjort? Skämtar du med mig nu??!
Öhhhh, du menar att manualerna är inte Terrormanualer alltså..
Hur ska det vara nudå?
AFA? Nä, gruppen stödjer inte AFA, vart har du fått det ifrån?
Vaddå gruppen startat bråk? Jagärhär har inte startat nånting och jagärhär har inte hängt ut några heller, det har däremot GS gjort, vilket är ett riktigt fegt sätt att tysta folk på. Riktigt fegt är det.

Så du menar att när enskilda personer är ute i kommentarsfält och motverkar hot, hat rasism mm så hänvisar du till invandringen??

Sen Tillsist, Enskilda personer skriver hata alla? Öhhhhm.?
Citera
2017-09-19, 16:05
Medlem
Citat:
Jagärhär motverkar hot och hat på fb.

Nej det gör de inte, de instigerar dessa saker.
Citera
2017-09-19, 16:47
Medlem
trumpetsvamps avatar
Citat:
Alltså, haha, ska jag länka till något som gruppen jagärhär inte har gjort? Skämtar du med mig nu??!
Öhhhh, du menar att manualerna är inte Terrormanualer alltså..
Hur ska det vara nudå?
AFA? Nä, gruppen stödjer inte AFA, vart har du fått det ifrån?
Vaddå gruppen startat bråk? Jagärhär har inte startat nånting och jagärhär har inte hängt ut några heller, det har däremot GS gjort, vilket är ett riktigt fegt sätt att tysta folk på. Riktigt fegt är det.

Så du menar att när enskilda personer är ute i kommentarsfält och motverkar hot, hat rasism mm så hänvisar du till invandringen??

Sen Tillsist, Enskilda personer skriver hata alla? Öhhhhm.?
Researchgruppen och Expressen har satt standarden. En person som agerar mot en grupps värdegrund får räkna med att få sitt namn offentligt publicerad av den gruppen, om de lyckas identifiera personen. Gäller det åt ena håller gäller det åt andra hållet också. Nu är inte JÄH=RG, men standarden är satt och tydligen accepterad.
Jag gillar det inte alls, anonymiteten borde accepteras och åsikterna attackeras istället. Jag gillar heller inte att fria diskussioner eller blogginlägg tas bort, så länge inga hot utfärdas eller brott planeras. Hat är OK, otrevligt men OK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in