Citat:
Ursprungligen postat av
Biggus-Diccus66
Fy fan vad det skvallras och dras rövarhistorier mellan Thaidamerna. Fick reda på omvägar att jag skulle gjort både det ena och det andra på mitt stamställe. Och sanningen är att jag inte gjort något mer en flirtat och skojat med damerna. Och som jag förstår så var det massa svartsjuka som låg som grund. Nån Thaisalong mot en annan....*suck*
Citat:
Ursprungligen postat av
swip
Har råkat ut för det också, att jag har betalat ett annat pris och träffat henne och henne osv. Yes svartsjuka helt klart.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snorking
I Thaivärlden finns ingen integritet alls. Ingen överhuvudtaget. Bara kasta skit o springa med skit mellan varandra i en oavbruten ström om allt o alla.
Lögner o snikenhet mellan damerna på bred front för att i nästa stund fira i hop på krogen....
Sen är ju många väldigt goa ändå...

Jag kan bara instämma till 100% av det som beskrivs i ovanstående inlägg.
Jag hörde vad jag själv skulle ha gjort och vad jag ville göra vid besök på thaimassage.
Inte mycket av vad som berättades om mig var sant.
Avundsjuka svartsjuka äresjuka prestige och ibland viss osämja mellan thaidamerna
är förmodligen skälet till skitsnacket.
Man blir både lite trött och förvirrad av sånt där skitprat.
Ofta firar tjejerna på krogen tillsammans trots viss osämja.
Men ganska tråkigt och synnerligen olämpligt att snacka skit om sina kunder tycker jag.
Jag har ofta gett lite dricks till massören om massagen varit bra och visat respekt
mot tjejerna. Och ändå snackas det skit :-(
Jo...trots allt..... lite gulliga är de ju ändå :-)