2017-09-17, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warwolf
Hur ligger det till med salongerna i GBG? Googlade nyss 'mitt' ställe och såg att det var permanent stängt. Finns det fortfarande platser som ger HE för den som söker eller har feministpacket lyckats med att göra livet surt för oss?
med den islamistiska synen på kvinnor borde du åka tillbaka till där su hör hemma. I vår kultur respekterar vi kvinnan. GBG kevererar firtsatt med minst 9 av 10 som ger extra. Finns fullt av bra ställen och det dyker upp nya guldkorn överallt.
Citera
2017-09-17, 10:31
Medlem
Exakt, så är det. Det viktigaste är var trevlig, prata lite och visa tjejerna respekt - det kan göra rejäl skillnad.

Har i stort sett alltid fått frågan om extra, och sen om man tackar ja det är en annan fråga.

Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Långt ifrån alla salonger i Stockholm (och Solna) är seriösa, så du har de bästa förutsättningarna för extra. Några råd på vägen som funkar för mig:

* Näcka, visa att du inte är blyg. Vill de ha handduken över rumpan så lägger de dit den. Oftast struntar de i det.
* Lägg byxormen i söderläge längs ett ben, i fall massösen promenerar på din rygg och rumpa så är det inte skönt att få mandomen klämd. En bonus är också att de lätt kan komma åt den och se om den uppskattar en snabb beröring.
* Resning. Vid vändningen då de börjar bearbeta framsidan är det ett extra plus om de ser att du har stånd, i fall hon var osäker på om du är en potentiell kund så är osäkerheten borta nu. Det är en bra isbrytare...
* Låt inte Petter-Niklas göra förhandlingen åt dig, använd stora hjärnan. För ett HJ kommer hon börja med att visa fem fingrar. Kontra med tre, det brukar funka. En del brukar inte vilja ge sig, men de kan erbjuda något mer för att få en femhunka, så du kan få ett BJ eller en naken massös, kanske även lite BTB. Men om du främst är ute efter HJ så tänk typ 300 kr för detta. Du kan ju alltid ge henne en extra hundring efteråt om du var nöjd, det uppskattas.

Sedan vanligt sunt förnuft, var trevlig, prata lite och visa tjejerna respekt. Fråga inte om extratjänster först, låt henne fråga. Visar du att du är sugen genom att få stånd vid vändningen så har du tagit första steget och erbjuder hon extra så gör hon det. Är det en seriös salong så lägger hon en handduk över och fortsätter behandlingen. Det "värsta" som kan hända är att du får en bra massage.

Lycka till och välkommen till djungeln!
Citera
2017-09-18, 13:47
Medlem
Fy fan vad det skvallras och dras rövarhistorier mellan Thaidamerna. Fick reda på omvägar att jag skulle gjort både det ena och det andra på mitt stamställe. Och sanningen är att jag inte gjort något mer en flirtat och skojat med damerna. Och som jag förstår så var det massa svartsjuka som låg som grund. Nån Thaisalong mot en annan....*suck*
Citera
2017-09-18, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Fy fan vad det skvallras och dras rövarhistorier mellan Thaidamerna. Fick reda på omvägar att jag skulle gjort både det ena och det andra på mitt stamställe. Och sanningen är att jag inte gjort något mer en flirtat och skojat med damerna. Och som jag förstår så var det massa svartsjuka som låg som grund. Nån Thaisalong mot en annan....*suck*

Har råkat ut för det också, att jag har betalat ett annat pris och träffat henne och henne osv. Yes svartsjuka helt klart.
Citera
2017-09-18, 14:38
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Har råkat ut för det också, att jag har betalat ett annat pris och träffat henne och henne osv. Yes svartsjuka helt klart.

I Thaivärlden finns ingen integritet alls. Ingen överhuvudtaget. Bara kasta skit o springa med skit mellan varandra i en oavbruten ström om allt o alla.

Lögner o snikenhet mellan damerna på bred front för att i nästa stund fira i hop på krogen....

Sen är ju många väldigt goa ändå...
Citera
2017-09-18, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66

Citat:
Ursprungligen postat av swip

Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
I Thaivärlden finns ingen integritet alls. Ingen överhuvudtaget. Bara kasta skit o springa med skit mellan varandra i en oavbruten ström om allt o alla.

Lögner o snikenhet mellan damerna på bred front för att i nästa stund fira i hop på krogen....

Jag kan bara instämma till 100% av det som beskrivs i ovanstående inlägg.
Jag hörde vad jag själv skulle ha gjort och vad jag ville göra vid besök på thaimassage.
Inte mycket av vad som berättades om mig var sant.
Avundsjuka svartsjuka äresjuka prestige och ibland viss osämja mellan thaidamerna
är förmodligen skälet till skitsnacket.
Man blir både lite trött och förvirrad av sånt där skitprat.
Ofta firar tjejerna på krogen tillsammans trots viss osämja.
Men ganska tråkigt och synnerligen olämpligt att snacka skit om sina kunder tycker jag.
Jag har ofta gett lite dricks till massören om massagen varit bra och visat respekt
mot tjejerna. Och ändå snackas det skit :-(
Jo...trots allt..... lite gulliga är de ju ändå :-)
Citera
2017-09-19, 00:20
Medlem
Citat:

I FB världen (denna tråd) är vi rätt duktiga på att snacka skit om dåliga salonger, gamla haggor som inte kan runka och brudar som vill ha alldeles för bra betalt för att suga sur FB kuk. Vi klagar om vi får hård massage eller om vi inte fpr massage alls. Sen blir vi snåla om vi inte fått ett par fingrar i röven innan frågan kommer - djävla skitbrudar som inte kan teasa.

Fast vi är rätt gulliga eller snarare håriga och blekfeta trots allt
Citera
2017-09-19, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
I FB världen (denna tråd) är vi rätt duktiga på att snacka skit om dåliga salonger, gamla haggor som inte kan runka och brudar som vill ha alldeles för bra betalt för att suga sur FB kuk. Vi klagar om vi får hård massage eller om vi inte fpr massage alls. Sen blir vi snåla om vi inte fått ett par fingrar i röven innan frågan kommer - djävla skitbrudar som inte kan teasa.

Fast vi är rätt gulliga eller snarare håriga och blekfeta trots allt

Haha jo men vi festar inte ihop. Kanske några enstaka 😜
Citera
2017-09-20, 02:45
Medlem
Citat:

Rude awakening. tydligen en av de saker man måste uppleva för att tro på. Inte ens thai själva tror att det kan vara så illa. De lär sig efter ett par näsbrännor.
Citera
2017-09-20, 13:04
Bannlyst
Soderort i Sondags innan fotbollen, helt OK oljemassage med avslutande HJ, kul att sedan stota ihop med hela Tjej-Thai-Maffian pa den lokala krogen, jag bjod pa ol och fick forslag men var tvungen att nobba.
Citera
2017-09-22, 01:32
Medlem
Har det blivit vanligare med sexuella tjänster på thaisalonger de senaste åren? Fram till 2010 blev jag i princip aldrig erbjuden något extra och numera är avrukning standard, och det händer allt oftare att tjejerna frågar om jag vill ha mer. Förra månaden fick jag en avsugning utan kondom och efter att ha slickat henne i en fem-tio minuter satte jag på henne bakifrån. Jag skulle säga att av de 10 ställen jag frekventerar får man avrukning hos alla och på 1/3 kan man knulla också.
Citera
2017-09-22, 08:29
Avslutad
Ja, jäklar vad det har eskalerat, haha! Känns som att varenda salong (med typ två undantag) i huvudstaden är rena bordeller. Tar ju bort spänningen lite, men är ju samtidigt rätt... praktiskt.

Minns nostalgiskt mitt allra första besök i innerstadens norra ytterkant. Lätt nervös, kåt som fan och utan aning om vad som väntade. Slutade med 4-hands av en tjej på 18-20 och en äldre dam. Så snuskigt! Eller första gången man fick några fingrar i rumpan. Suck.

Önskar bara att det fanns större variation. Verkar mest vara kvinnor mellan 25 och 45. Ladyboys finns inte nånstans längre. Synd att man missade den chansen. Ser att man kan få en man på vissa ställen, så det får väl bli nästa grej att prova. Har inga erfarenheter av killsex, men vill prova nåt nytt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in