2025-04-24, 20:28
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaAlfabetet
Vad händer om man springer iväg utan o betala för det sunkiga sexet?

En sådan fråga ställer bara någon som aldrig sett en förbannad thaitjej..
Citera
2025-04-24, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Såg en i Georgien. Vilken hora asså. Gav henne 600kr som sympati men hon blev arg att jag inte gav 900. Hon ljög såklart om tiden också som alla gör. Fan jag ångra att jag inte sprang.
Citera
2025-04-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Ja, och där är vi på god väg. Snart blir alla utländska massöser och prostituerade utvisade och kvar har vi bara svenska övergreppstjejer från SIS hem att gå till

Flera av de salonger jag brukar besöka ägs av kvinnor som har uppehållstillstånd och arbetstillstånd. Så det kommer att finnas thaisalonger även om alla thailändska massöser som inte har uppehållstillstånd eller framförallt arbetstillstånd, slängs ut.
Citera
2025-04-29, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex

Eller en arg Buddha 😀
Citera
2025-04-30, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Eller en arg Buddha 😀
555
Citera
2025-05-06, 13:37
Medlem
I syd har polisen med en del kreativa metoder lyckats stänga en hel del salonger den senaste tiden.
En variant, är att de hänger upp sina mobila övervakningskameror rakt över gatan där thaisalongen ligger. Sedan skyltar de upp alla anslutande gator, precis som de ska. Kundunderlaget minskar nog drastiskt efter en sådan åtgärd Två salonger höll ut i ungefär två månader innan de stängde och när jag körde förbi en annan salong i förra veckan såg jag en ny kamera rakt över ytterligare en salong.

Utöver detta skriver polisen själv om en annan metod:

https://l.messenger.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fpolisen.se%2Faktuellt%2Fnyhe ter%2Fsyd%2F2025%2Fmaj%2Fflera-massagesalonger-vra kta-med-ny-arbetsmetod%2F%3Ffbclid%3DIwY2xjawKGxFlleHRuA2FlbQ IxMQABHpvlGxhFdpVqMqb1lmib3DSyGE2YtgV-n ya1haBNxMDckqHKUKgIgh9huwTb_aem_204_iQx1VXKbYrTxSv plPQ&h=AT28RYmPyMwRjatbC8FcbF4tqYfKo80oxwTojZnQcKP B3m5eDxIXYv6InErdvDtbH9Cjb_J-vjju33nOpytpBtrXITigZRI3Ug 3O5a5uiy5k56LXD_QBksDrCvd6r0EI62E
Citera
2025-05-07, 00:31
Medlem
De refererar till "bara hyra ut till certifierade thaimassagesalonger". De flesta finns ju i TMG så det borde väl vara okej, eller hur blir man annars en certifierad thaisalong??
Citera
2025-05-11, 07:04
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
I syd har polisen med en del kreativa metoder lyckats stänga en hel del salonger den senaste tiden.
En variant, är att de hänger upp sina mobila övervakningskameror rakt över gatan där thaisalongen ligger. Sedan skyltar de upp alla anslutande gator, precis som de ska. Kundunderlaget minskar nog drastiskt efter en sådan åtgärd Två salonger höll ut i ungefär två månader innan de stängde och när jag körde förbi en annan salong i förra veckan såg jag en ny kamera rakt över ytterligare en salong.

https://l.messenger.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fpolisen.se%2Faktuellt%2Fnyhe ter%2Fsyd%2F2025%2Fmaj%2Fflera-massagesalonger-vra kta-med-ny-arbetsmetod%2F%3Ffbclid%3DIwY2xjawKGxFlleHRuA2FlbQ IxMQABHpvlGxhFdpVqMqb1lmib3DSyGE2YtgV-n ya1haBNxMDckqHKUKgIgh9huwTb_aem_204_iQx1VXKbYrTxSv plPQ&h=AT28RYmPyMwRjatbC8FcbF4tqYfKo80oxwTojZnQcKP B3m5eDxIXYv6InErdvDtbH9Cjb_J-vjju33nOpytpBtrXITigZRI3Ug 3O5a5uiy5k56LXD_QBksDrCvd6r0EI62E
Verkar som om polisen sent om sider kommit fram till vettiga metoder för att bekämpa salongsprostitutionen; att man skall ge sig på utbudet och koncentrera sig på att förhindra brott. Lägg dessutom till att uniformerad personal då och då ’inspekterar’ salongerna. Gör man detta grundligt lär man tycka ner prostitutionen rejält, ehuru det inte blir så många spektakulära åtal mot sexkunder och salongsägarinnor.

Regeringen och feministerna lär dock inte gilla det, och kanske inte polisen Simon heller som kanske tvingas jaga förortsgangsters istället.
Citera
2025-05-12, 07:55
Medlem
Citat:

I Stockholm ser man dessa kameror lite här och där. Vad jag vet så är det alltid utanför adresser man vill bevaka pga betydligt grövre brottslighet än sexköp och koppleri. Och aldrig sett någon i närheten av en thaimassage.
Citera
2025-05-14, 06:39
Medlem
Det är först i år som jag sett det utanför massagesalonger.

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
I Stockholm ser man dessa kameror lite här och där. Vad jag vet så är det alltid utanför adresser man vill bevaka pga betydligt grövre brottslighet än sexköp och koppleri. Och aldrig sett någon i närheten av en thaimassage.
Citera
2025-05-14, 08:16
Medlem
Citat:
Det är först i år som jag sett det utanför massagesalonger.

OK. Vill med stor säkerhet påstå att det inte förekommer vare sig innanför Stockholms tullar eller samma stads norra och västra förorter.

F ö kan ju skälet till en sådan där kameraplacering vara många. Kanske är ägaren till salongen en person som likt de som äger en restaurang i Sumpan eller en guldsmedsbutik i Täby, har en hotbild mot sig. Eller så ligger salongen bredvid en guldsmed, frisör eller liknande där ägaren är hotad.
Citera
2025-05-14, 12:10
Medlem
thaimans avatar
Jag skulle kunna namnge flera salonger som har kameror på insidan,ren säkerhet bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in