2017-09-18, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Vad är det här för kräk? Är han släkt med Anders Danielsson. Kan jag få min ålder uppskriven så jag kan gå i pension nästa år?

https://www.svd.se/lat-nya-medborgare-fa-andra-felaktig-alder
Centern är det parti jag avskyr mest efter S, MP, V och Fi. Förhoppningsvis kommer Lööf avslöjas som en enda stor papegoja och den här bonden snackar bara skit.
Citera
2017-09-18, 06:34
Medlem
Är det så att tillståndet för demonstrationen är över nu? I så fall kommer media att jaga polisen att upplösa den olagliga sammankomsten då? Kommentera och mobilisera i tv och tidningar...
Citera
2017-09-18, 07:20
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Frontpersonen (av obestämt kön) för hela spektaklet har ju till och med varit i direktkontakt med Afghanistans regering och uppmanat dem att säga upp mottagandeavtalet (för afghaner som inte får asyl) med Sverige, för då blir det praktiskt omöjligt att sända tillbaka dem!
http://meritwager.nu/allmant/icke-medborgare-och-personer-som-vistas-olagligt-i-landet-har-tillatits-uppta-en-stor-del-av-den-off entlliga-rummet-och-bryta-mot-demonstrationstillstandets-regler/

Ha ha ha! Kolla på videon! Lyssna vad fulfittan säger...https://www.youtube.com/watch?v=1nW7zWRLx08
Senast redigerad av tegeltak 2017-09-18 kl. 07:23.
Citera
2017-09-18, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotsoldat
Är det så att tillståndet för demonstrationen är över nu? I så fall kommer media att jaga polisen att upplösa den olagliga sammankomsten då? Kommentera och mobilisera i tv och tidningar...

Om jag inte är helt fel ute så har de inte haft tillstånd på ett bra tag
Citera
2017-09-18, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotsoldat

Från DN och SR blir det nog tyst som i graven om den saken, eller så kommer de att framställa det som att "nazisterna hetsar polisen" att gå in och tvinga bort (i DN-narrativet: prygla upp och olagligt arrestera) skäggkidsen och deras schweddische mamen. _whoco5:

Oavsett dessa oundvikliga defamations och detta spinn anser jag att det är dags att sätta litet press på polisen. Både polisen i Stockholm och de politiska partierna (som backat upp dess senfärdighet) borde tillsändas mängder av mejl där vi påpekar att afghandemon *och* andra ev aktioner från deras sida har passerat både tillståndet och sitt politiska bäst-föredatum, att platserna de suttit på har blivit allvarligt nerskräpade, och att de därför ska ut från platsen. Och inte bör behandlas på detta sanslöst privilegierade sätt igen.
Senast redigerad av HepCat-X 2017-09-18 kl. 07:32.
Citera
2017-09-18, 08:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BnH
Om jag inte är helt fel ute så har de inte haft tillstånd på ett bra tag
Jo, det tror jag dom har, mellan 08:00 och 22:00. Demonstrationstält på 3x3m har de också lov till.
Citera
2017-09-18, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jo, det tror jag dom har, mellan 08:00 och 22:00. Demonstrationstält på 3x3m har de också lov till.

Var inte det endast typ Augusti ut eller nåt sånt? Hittar ingen källa men har för mig det
Citera
2017-09-18, 08:07
Moderator
Citat:
Var inte det endast typ Augusti ut eller nåt sånt? Hittar ingen källa men har för mig det
Jo, men det förlängdes till 17/9, och är nu förnyat till 8/10, har jag för mig i alla fall.
Citera
2017-09-18, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jo, men det förlängdes till 17/9, och är nu förnyat till 8/10, har jag för mig i alla fall.

Ok, tack! Så de får förlängning på förlängning alltså, trots att de inte följer uppsatta regler, skräll
Citera
2017-09-18, 08:16
Moderator
Citat:
Ok, tack! Så de får förlängning på förlängning alltså, trots att de inte följer uppsatta regler, skräll
Såklart! Kostar det så kostar det...
Citera
2017-09-18, 08:23
Medlem
Finns det någon motpol till vi*tårinteut facebook gruppen på typ facebook eller liknande som kan vara intressant att följa?

Med tanke på att de vill ge hela världen amnesti så kanske det finns någon "rasist" som kommer med lite matnyttig fakta även till vanligt dödligt folk som inte hänger på FBack
Citera
2017-09-18, 08:30
Moderator
Citat:
Finns det någon motpol till vi*tårinteut facebook gruppen på typ facebook eller liknande som kan vara intressant att följa?

Med tanke på att de vill ge hela världen amnesti så kanske det finns någon "rasist" som kommer med lite matnyttig fakta även till vanligt dödligt folk som inte hänger på FBack
Det finns en grupp som heter "Stå upp för Sverige", eller nåt liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in