2017-09-14, 15:25
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Då blir det som i USA, stora klyftor och många människor som inte har råd att behandla sina sjukdomar och skador. Där tiggarna på gatan verkligen är tiggare.

Varför tycker du att välfärd är fel?

- Bryter du ryggen på fabriken och inte har rätt försäkringar är det kört. Punkt slut.
-Skaffa rätt försäkring så är det inga problem. Punkt slut.
Citera
2017-09-14, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
- Bryter du ryggen på fabriken och inte har rätt försäkringar är det kört. Punkt slut.
-Skaffa rätt försäkring så är det inga problem. Punkt slut.

Hur många försäkringar behöver man teckna då för att täcka alla eventuella skador och sjukdomar?

Sen är det inte alla som får teckna försäkring.
Citera
2017-09-15, 20:12
Medlem
wishyouwereheres avatar
E väl egentligen så att ena könet "tänker" me kuk huvet o de andra me ägg stockarna
kan va skäl för separation?
Citera
2017-09-17, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor.
Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Och på fullaste allvar så tror du att... svenska kvinnor kommer att gå omkring och lipa efter oss, böna och be om att få bli knullade av oss, att vi ska gifta oss med dom, att de ska få sköta våra hushåll åt oss, att få skaffa barn med oss som vi ändå sällan tar ansvar för? Aha ha ha haaaaaaa! Get real!
Citera
2017-09-17, 17:36
Medlem
Pansarveckets avatar
Haha, du i farten igen ser jag.

Nu till en snabb analys av TS.
Vi behöver inte överge den svenska kvinnan. Hon har redan övergett oss.
Citera
2017-09-17, 21:17
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket

Hon övergav Svenska mannen först och i detta nu Sverige som nation men tror förmodligen i sin enfaldighet att livet kommer te sig som det alltid har gjort i sitt hemland som stått för säkerhet och välfärd i världsklass.

Alla murar rivs i realtid medans den sömnige feminiserade Svensken tror allt fortlöper som vanligt.

Om inte en alltför lång framtid kommer det stå klart för allt fler personer att det inte går att både äta kakan och ha den kvar (i vanlig manér)

Sweden Game over !
Citera
2017-09-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Hon övergav Svenska mannen först och i detta nu Sverige som nation men tror förmodligen i sin enfaldighet att livet kommer te sig som det alltid har gjort i sitt hemland som stått för säkerhet och välfärd i världsklass.

Alla murar rivs i realtid medans den sömnige feminiserade Svensken tror allt fortlöper som vanligt.

Om inte en alltför lång framtid kommer det stå klart för allt fler personer att det inte går att både äta kakan och ha den kvar (i vanlig manér)

Sweden Game over !

Jag har också känslan att allt går åt helvete. Detta på grund av att de hela tiden väljer att vara goda alla ska hjälpas inga gränser för godheten vem som helst har samma rättigheter som en svensk, vi kan ta emot 1000-tals handikappade osv.

Till slut når man en gräns och det faller och det känns så onödigt. Svensken politiskt tappade förmågan att vara självisk. Men att vara själviskt är viktigt annars går man under , fast man kan hjälpa också men inte för mycket.
Citera
2017-09-19, 07:42
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag har också känslan att allt går åt helvete. Detta på grund av att de hela tiden väljer att vara goda alla ska hjälpas inga gränser för godheten vem som helst har samma rättigheter som en svensk, vi kan ta emot 1000-tals handikappade osv.

Till slut når man en gräns och det faller och det känns så onödigt. Svensken politiskt tappade förmågan att vara självisk. Men att vara själviskt är viktigt annars går man under , fast man kan hjälpa också men inte för mycket.

Men allt bygger på en enda stor fet lögn som man febrilt försvarar med allehanda ideologiskt korkade argument ena dagen, känslostyrda andra dagen , och ekonomiskt på felaktiga grunder tredje. Skygglapparna på direkt det inte sammanfaller med den socialt accepterade i verkligheten helt sjuka samhälls och världsbilden.

Och ang alla dessa "goda", det är likaförbannat dessa man redan nu ser gnälla och vara oroliga för välfärden och framtida pensioner.

Ibland undrar jag hur det är möjligt att vi avlat fram ett helt land med idioter som ändå tillhör de mest produktiva och intelligenta i världen.

Men Sverige kommer inte gå under som "land", Sverige kommer gå under som befolkning och under tiden skylla på allt utom sanningen allt medans välfärd, skyddsnät och förtroendet för andra människor rasar samman i tillvaron.

En befolkning som inte har sina kvinnor med sig dukar under.

Jag hoppas jag har hunnit iväg från detta rövhål till land fram till dess.
Citera
2017-09-19, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket

Nej så allvarligt är det inte. Kvinnor överger sällan sina barn, dvs inte ens sina söner.
Men kvinnor som partners till män - jo, då verkar de ha tröttnat rejält på oss. Inte bara i Sverige...
Jag förstår dom faktiskt.
Citera
2017-09-19, 11:54
Medlem
Citat:
Men allt bygger på en enda stor fet lögn som man febrilt försvarar med allehanda ideologiskt korkade argument ena dagen, känslostyrda andra dagen , och ekonomiskt på felaktiga grunder tredje. Skygglapparna på direkt det inte sammanfaller med den socialt accepterade i verkligheten helt sjuka samhälls och världsbilden.

Och ang alla dessa "goda", det är likaförbannat dessa man redan nu ser gnälla och vara oroliga för välfärden och framtida pensioner.

Ibland undrar jag hur det är möjligt att vi avlat fram ett helt land med idioter som ändå tillhör de mest produktiva och intelligenta i världen.

Men Sverige kommer inte gå under som "land", Sverige kommer gå under som befolkning och under tiden skylla på allt utom sanningen allt medans välfärd, skyddsnät och förtroendet för andra människor rasar samman i tillvaron.

En befolkning som inte har sina kvinnor med sig dukar under.

Jag hoppas jag har hunnit iväg från detta rövhål till land fram till dess.

??? Verkar som om du tror att män skulle vara "befolkningen"? Det är kvinnor och barn som är befolkningen, sett till antal. De är majoriteten, vi är minoriteten.
Citera
2017-09-19, 11:55
Medlem
Citat:

Sweden Game over !

Det står nog redan klart för de flesta män?
Citera
2017-09-19, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
??? Verkar som om du tror att män skulle vara "befolkningen"? Det är kvinnor och barn som är befolkningen, sett till antal. De är majoriteten, vi är minoriteten.

Jovisst och därför kan feministerna lika gärna abortera bort alla manliga foster så slipper de bli störda av män.

Bra eller hur ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in