2020-09-21, 02:08
Medlem
InnerstInnes avatar
Jag sympatiserar med budskapet när det gäller yngre män. Jag driver en rekryterarfirma riktat mot tekniskbranschen. Huvuddelen av de nyutexaminerade kvinnor verkar lida av megalomani, anorexi, narcissism och drivas av penisavund, feminism, SVT och självberättigande. Dessa kvinnor ska alltså vara de logiskt lagda och de som ska forma vår framtid. I så fall är framtiden är en mörk helvetesdystopi.

Jag beklagar att ni grabbar måste stå ut med dessa vårtsvin.
Citera
2020-10-07, 20:59
Medlem
WordWarriors avatar
Svenska kvinnors sinnessjuka känsloliv och marxistiska ideologi hotar vårt land och våra myndigheter.

Svensk poliskvinna varnar mördare om att han har span på sig. Sannolikt har de en sexuell relation:
..
(FB) Poliskvinna försökte varna efterlyst gängkriminell
..
Svensk kvinnlig åklagare ljuger om svensk man som blev knivmördad av en invandrare när han försökte skydda tjej från våldtäkt.

Citat:
Den våldtagna tjejen tvingades ge Abubaker oralsex inne på toaletten samtidigt som Tommie Lind bokstavligen ligger bredvid på golvet och förblöder efter ett knivhugg som träffat hjärtat, enligt Abubaker själv som erkänner. Ändå påstod åklagare Stina Sjöqvist till SVT Nyheter att mordet och våldtäkterna är ”skilda i tid och rum”. Vidare påstod Sjökvist för Nyheter Idag att mordet inte har koppling till att Lindh försökt stoppa en våldtäkt eller sexuellt ofredande – även det en osanning som avslöjas genom förundersökningsprotokollet.
.
https://katerinamagasin.se/tommie-li...-rattsvasende/

.
Glöm inte heller poliskvinnan som knäböjde för BLM. Fina svenska kvinnor, eller hur? Så frågan är varför man INTE ska avsky och överge svenska kvinnor. Sådant här händer gång på gång. Så här går det när man ger kvinnor för mycket att säga till om i viktiga samhällsfunktioner.
Senast redigerad av WordWarrior 2020-10-07 kl. 21:03.
Citera
2020-10-07, 21:49
Medlem
dentages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Glöm inte heller poliskvinnan som knäböjde för BLM. Fina svenska kvinnor, eller hur? Så frågan är varför man INTE ska avsky och överge svenska kvinnor. Sådant här händer gång på gång. Så här går det när man ger kvinnor för mycket att säga till om i viktiga samhällsfunktioner.
I fallet med polisen som knäböjde var det inte för att avstyra något som kunde blivit mycket farligt???
Sedan är det väl mer en fråga om ideologiska val än att man skulle ha en ett visst kön.
Senast redigerad av dentage 2020-10-07 kl. 22:01.
Citera
2020-10-07, 22:04
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
I fallet med polisen som knäböjde var det inte för att avstyra något som kunde blivit mycket farligt???
Sedan är det väl mer en fråga om ideologiska val än att man skulle ha en ett visst kön
Det är extremt ovanligt en man skulle göra så. Det är absolut könet vilket förklarar varför du tonar ned som den kvinna du är. Dom är ju så söta dessa importerade "flyktingbarn", eller hur? så du fokuserar på en knäböjning istället för att se elefanten i rummet.
Citera
2020-10-07, 22:13
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
Sedan är det väl mer en fråga om ideologiska val än att man skulle ha en ett visst kön.

Jaså, var det därför hon knöt näven i en BLM-gest och höll upp vänsterextremisternas banderoll? Givetvis var detta förberett och regisserat, och syftet var att hon skulle bli PK-mediakändis.

https://www.nordfront.se/wp-content/...is-460x247.jpg
https://media1.nyatider.nu/wp-conten...er-800x357.jpg

Du är antingen farligt naiv och korkad, eller så är du lögnaktig och ondskefull. Eller är det både och måhända?
Senast redigerad av WordWarrior 2020-10-07 kl. 22:16.
Citera
2020-10-07, 22:23
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Men eftersom du frågar varför män överger svenska kvinnor har du del 1 av "Sexodus" här.https://www.breitbart.com/europe/201...ut-of-society/

https://psykologtidningen.se/2015/05...ortsatter-oka/
http://psykologtidningen.se/pdf/pdf-...a-vid-adhd.pdf

De fullkomligen öser ut ADHD-medicin över Sveriges pojkar, för fröknarna i skolan klarar inte av dem.
De är kvinnor och förstår inte att pojkar har helt andra fysiska behov.
Och eftersom det inte kan vara fel på dem själva, så...

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap...ans-utveckling
Påminner om denna dogememe: https://img.ifunny.co/images/958ca77...31647869_1.jpg
Det kan ju givetvis inte vara trams-skolorna i kombination med daltandet av kvinnliga "lärarinnor" som är ett problem
Citera
2021-02-02, 18:00
Medlem
Jag har en farsa som är svensk och en morsa som är sydeuropeisk. Det finns inte en enda chans på vår planet att jag någonsin skulle säga till människor att jag har en svensk förälder. Varför? Jo för att ni svenska män är ett gäng fjollor som accepterar allt detta som pågår i sverige och svenska kvinnor är ett gäng äckliga landsförrädare som blir ihjäl knullade utav araber och andra utomeuropeiska män. Fyfan de svenska folket! Fyfan är det enda jag har och säga! Sen så skall jag såklart tacka min svenska fader att han räddade mig från att vara en svag, patetisk ynkrygg till svensk man och istället är jag 193 cm, brun ögd och en naturlig blond med definerade och symmetriska ansiktsdrag som kvinnor älskar. Ni svenska män kommer inte att existera om drygt 100 år och det är tack vare era äckliga horer till kvinnor.
Citera
2021-02-06, 10:30
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Hur de uttrycker sig? Det är ju för fan bara retorik. Det är handlingar som räknas!

Precis, men vi nordiska kvinnor har tydligen något som får er karlar att stanna kvar. När byxklådan kommer, så står ni allt där med kuken i ena handen och plånboken i den andra.
Citera
2021-02-09, 01:10
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastarder
Jag har en farsa som är svensk och en morsa som är sydeuropeisk. Det finns inte en enda chans på vår planet att jag någonsin skulle säga till människor att jag har en svensk förälder. Varför? Jo för att ni svenska män är ett gäng fjollor som accepterar allt detta som pågår i sverige och svenska kvinnor är ett gäng äckliga landsförrädare som blir ihjäl knullade utav araber och andra utomeuropeiska män. Fyfan de svenska folket! Fyfan är det enda jag har och säga! Sen så skall jag såklart tacka min svenska fader att han räddade mig från att vara en svag, patetisk ynkrygg till svensk man och istället är jag 193 cm, brun ögd och en naturlig blond med definerade och symmetriska ansiktsdrag som kvinnor älskar. Ni svenska män kommer inte att existera om drygt 100 år och det är tack vare era äckliga horer till kvinnor.

Talar du om kvinnor i din omgivning nu? Som etniskt svensk kvinna kan jag säga att jag hellre syr ihop fittan än att ligga med en arab och jag har flera svenska väninnor som skulle göra detsamma. Jag och min partner har även talat om att vi inte kommer acceptera att våra barn dejtar araber och utomeuropeiska män eller kvinnor. Framförallt inte muslimer.
Citera
2021-02-09, 19:00
Medlem
Paula Du, tror du verkligen att jag är så oerfaren bland er svenska kvinnor så att jag skulle gå på ditt jävla skitsnack? Varför tror du att ni svenska kvinnor har ett rykte där ni är de största jävla horerna på vår planet? Varför tror du att utomeuropeiska män våldtar er dagligen? För att ni är ett gäng äckliga parasiter som går igång på tabubelagda ämnen. Jag har fan bevittnat en svensk tjej i en bil med 5 ortenaraber och hon var ensam. Jag har ytterligare 100 liknande historier som jag kan dela mig, men jag vill inte att de svenska männen här inne skall begå självmord. Vad fan är det för ett äckligt folk ni är? Helt ärligt talat? Det förvånar mig faktiskt att svenska män inte avrättar varenda svensk kvinna i det här landet och ersätter er med ryska kvinnor eller något.
Citera
2021-02-10, 12:55
Medlem
Aa din jävla svenska hora. Utan oss albaner hade ottomanerna rövknullat dina förfäder i röven. Hoppsan men de gör ottomanerna nu ju, de knullar er svenska horer i röven. Hur känns det förresten Jenny att suga arab och neger kuk? Är de verkligen så stora som ni svenska horor påstår?
Citera
2021-02-10, 13:21
Medlem
REWalls avatar
Svar Nej!

Det finns mängder av härliga svenska kvinnor i vårt land som är allt en man kan önska sig.

Däremot finns det en del svenska kvinnor som vurmar för Charmiga Sydländska Män med medeltida värderingar, sådana män som tex gör en Fadime 2.0 med sin syster, dotter etc om hon så mycket som tittar åt en svensk. Svenska män ska förstå stt vi inte har något gott att vänta oss från dessa svenska kvinnor https://www.youtube.com/watch?t=763&...ature=youtu.be (1 min långt) och agera utifrån denna insikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in