2017-07-18, 14:57
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Giarkier, ja mycket ska man ju höra Troligen arabhybrid mao. . Japp då vet man iaf. Men kommer aldrig begripa mig på folk som tycker hon är snyggare än riktiga oblandade persiskor.

Nej samma här, har du tex hört låten "Bara vara mig själv" hon låter ju inte riktigt klok. Och sådär håller hon ju på i de flesta låtarna...

Men "Stars Align" är bra det får jag ge henne.

Ja, människan låter inte riktigt klok. Jag gillar inte den låten heller, tycker att hon har mycket kvar att jobba på för att förtjäna "ÅHHH, Laleh".
Citera
2017-07-20, 15:55
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Har hon inte snott allt från Håkan Hellström?

Åtminstone oförmågan att sjunga rent. Hennes sura toner hörs dock mer live än på skiva. Det finns ju sk "Autotuner" idag, och den maskinen lär visst ha grundat hennes framgångar.
Citera
2017-09-12, 19:32
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasC81
Man kan inte göra annan än att förundras över allt näthat överallt. Googlade på Laleh för nöjes skull för att se vad jag kunde få upp på henne och det första man ser är en massa hat. Har aldrig förstått det.

Kan ju bara försöka bemöta lite av det som skrivs.

Att hon är smal, ja en del människor är det. Man behöver inte vara varken sjuk eller ha ätstörningar. Är själv väldigt smal så jag vet. Har varit sådan sedan jag föddes och har aldrig haft några problem med mat. Jag mår bra pch äter mig mätt varje dag. Alla människor är olika. Sedad kan jag säga att Laleh inte är sjukligt smal. Hon är smal men det är så hennes kropp är. Alla människor är olika och det måste de få vara.

Sedan tycker vissa att hon är ful? Hur kan man säga så? Är inte det mobbing? Hon är allt annat än ful. Tycker hon är väldigt söt och attraktiv.

Musiken tycker jag är originell och bra. Hon är träffsäker live och hennes röst och tonomfång är suverän.

Sedan diskuteras hennes sexuella läggning. Är det viktigt?

Tycker egentligen inte det känns värt att ens kommentera här men ibland känner man bara för att skriva något.

Känns som folk bara skriver för att hata allt och alla. Tycker det är tragiskt.

Låt folk vara sig själva och ta tag i era egna liv istället för att hata på nätet. Ni skulle säkert må bättre om ni gjorde ett ärligt försök. Tycker synd om er och hoppas ni får ordning på era liv.

Förstår om folk kommer hata mig här för detta men det får man ta.

Håller med. Laleh är en drömdejt. Tänk att få sitta fyrtio minuter med henne på ett fik och prata. Hon verkar sådär supergullig och så har hon den där exotiska mörka looken.
Det är annat det än opererade Blondinbellor.
Citera
2017-09-17, 12:37
Medlem
OK70s avatar
Nån som vet vad hon har för matvanor? Vill bli så smal som hon är.
Citera
2017-09-17, 21:39
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Nån som vet vad hon har för matvanor? Vill bli så smal som hon är.
Det enda som jag känner till gällande kostvanor är att hon är vegetarian.
Citera
2017-09-18, 09:49
Medlem
ElakaSofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Det enda som jag känner till gällande kostvanor är att hon är vegetarian.

Hon kanske tycker synd om grönsakerna också, hon är onekligen mycket smal, Laleh kanske bara äter sallad samt röda och gula äpplen, röda för antioxidanterna och gula för de många vitaminerna.

hon har bra känsla i sin sång, "Some Die Young" är hennes bästa tycker jag:
https://www.youtube.com/watch?v=BFH5ZjMKN08
Citera
2017-09-19, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElakaSofia
Hon kanske tycker synd om grönsakerna också, hon är onekligen mycket smal, Laleh kanske bara äter sallad samt röda och gula äpplen, röda för antioxidanterna och gula för de många vitaminerna.

hon har bra känsla i sin sång, "Some Die Young" är hennes bästa tycker jag:
https://www.youtube.com/watch?v=BFH5ZjMKN08

Kanske hon vill rädda dem?

Eller så är det hur maten känns i munnen på henne under tiden hon äter den? Kan kanske vara en kombi.

Gillar Laleh. Tycker hon är snygg. Ser speciell ut! Bra näsa som ger fin resonans. Ett tag var hon överallt bara, lätt att man tröttnar då. Hur är det nu, är hon kvar i Sverige eller? Bor hon på heltid i USA?

Bara få va mig själv:
https://www.youtube.com/watch?v=tzln6GO4yHY
Senast redigerad av MariaSofia 2017-09-19 kl. 11:15.
Citera
2018-09-06, 06:24
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariaSofia
Bara få va mig själv:
https://www.youtube.com/watch?v=tzln6GO4yHY
Bästa som hänt sedan Syd Barrett typ.
Citera
2019-01-23, 18:04
Medlem
Sassafras21s avatar
Någon som tror att hon imundigar några slags droger?

I alla fall testat något? :P
Citera
2019-04-26, 15:44
Medlem
http://www.msn.com/sv-se/noje/entertainmentmusic/lalehs-album-har-f%c3%a5tt-en-titel/ar-BBWjM54?li=BBqxP8M&ocid=iehp

""Vänta". Det blir titeln på Lalehs kommande album. Skivan släpps dessutom den 31 maj, en vecka tidigare än vad som tidigare aviserats, enligt ett pressmeddelande."
Citera
2019-04-26, 17:28
Medlem
langaocbs avatar
Jag kommer ihåg när hon uppträde i ett panel/nöjesprogram. Det var precis i början av hennes karriär. Hon gjorde en väldigt Laleh-quirky tolkning av en av låt.
Efter uppträdandet sa Lisa Millberg (från the Concretes) något om att ibland blev "personlig touch" (kommer inte ihåg exakt hur hon formulerade sig) lite för mycket. Kändes väldigt riktat mot Laleh.
Någon vecka senare skrev hennes pojkvän Andres Lokko en krönika om hur han hatade alla artister , inklusive Laleh som hade dragit inspiration från Cornelis.
Någon som bryr sig om the Concretes eller Andres Lokko idag?
Senast redigerad av langaocb 2019-04-26 kl. 18:05.
Citera
2019-07-14, 22:33
Medlem
Hur kan nån med den skitmusiken ha råd att köpa en fastighet för ca 15 mile?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in