Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-06, 14:20
  #397
Medlem
Laleh är lätt värd en tusenlapp eller mer för att se live.
Citera
2023-07-06, 21:58
  #398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Laleh är lätt värd en tusenlapp eller mer för att se live.

Så överskattad denna kvinnan.
Citera
2023-07-20, 14:38
  #399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
Så överskattad denna kvinnan.

Men du håller med om att hon har en go live-röst?
Citera
2023-08-08, 03:44
  #400
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Men du håller med om att hon har en go live-röst?

Jag skulle aldrig lägga ens en hundring på att gå och "lyssna" på henne. videorna jag sett från hennes live så låter hon publiken göra halva jobbet och när hon själv äntligen ska "sjunga" så tror man att hon sjunger för barn.

Jag har förstått att mycket i livet handlar om tur, hon ska tacka sin tur för att ha den skitrösten och göra den skitmusiken och ändå ha råd med en villa för 20 000 000.
Citera
2023-08-08, 12:51
  #401
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Hon var så jävla vacker på den tiden hon gjorde video till "Call on me". Sen började hon med konstiga frisyrer och smalnade av för mycket för min smak.

https://www.dailymotion.com/video/x2yzo9

Här är hon fin nog för giftemål
Citera
2024-02-21, 23:12
  #402
Medlem
kristofferGs avatar
En mycket bra sångerska och artist!
Citera
2024-04-09, 08:15
  #403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
Så överskattad denna kvinnan.

Kan inte hålla med mer..! Lyssnade precis på radio, hörde en låt med Laleh och nån minut senare googlade jag på Laleh sjunger falskt för att säkerställa att jag inte är ensam om att höra det..!
Tack och lov finns många som håller med..!

Hennes sång är under all kritik, och hon måste ha haft en himla tur att hon lyckats slå igenom en gång i tiden. I början av hennes karriär var kanske iofs musiken ganska bra. Inte längre..! Och sången sämre och sämre...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback