Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-14, 10:28
  #349
Avstängd
guasons avatar
vem är hennes dansare i Bara få va mig själv (Official Video)?
Citera
2017-02-14, 11:48
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guason
vem är hennes dansare i Bara få va mig själv (Official Video)?

Reshma Gajjar och Cháu Phan. Står i videobeskrivningen till och med.
Citera
2017-02-16, 08:52
  #351
Medlem
Chronicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tänker du på Faddergalan?
https://www.youtube.com/watch?v=nqQMYPk82XI

Tack för inlägget, tyvärr är det inte rätt klipp. Det jag tänker på är utomhus, och mer AfricaBambata kläder
Citera
2017-02-27, 22:02
  #352
Medlem
Hon är fan snygg, om hon bara slutar med luggen så skulle jag blivit nöjd.
Citera
2017-03-23, 13:16
  #353
Medlem
Stones avatar
Har hon inte snott allt från Håkan Hellström?
Citera
2017-05-26, 17:21
  #354
Medlem
Man kan inte göra annan än att förundras över allt näthat överallt. Googlade på Laleh för nöjes skull för att se vad jag kunde få upp på henne och det första man ser är en massa hat. Har aldrig förstått det.

Kan ju bara försöka bemöta lite av det som skrivs.

Att hon är smal, ja en del människor är det. Man behöver inte vara varken sjuk eller ha ätstörningar. Är själv väldigt smal så jag vet. Har varit sådan sedan jag föddes och har aldrig haft några problem med mat. Jag mår bra pch äter mig mätt varje dag. Alla människor är olika. Sedad kan jag säga att Laleh inte är sjukligt smal. Hon är smal men det är så hennes kropp är. Alla människor är olika och det måste de få vara.

Sedan tycker vissa att hon är ful? Hur kan man säga så? Är inte det mobbing? Hon är allt annat än ful. Tycker hon är väldigt söt och attraktiv.

Musiken tycker jag är originell och bra. Hon är träffsäker live och hennes röst och tonomfång är suverän.

Sedan diskuteras hennes sexuella läggning. Är det viktigt?

Tycker egentligen inte det känns värt att ens kommentera här men ibland känner man bara för att skriva något.

Känns som folk bara skriver för att hata allt och alla. Tycker det är tragiskt.

Låt folk vara sig själva och ta tag i era egna liv istället för att hata på nätet. Ni skulle säkert må bättre om ni gjorde ett ärligt försök. Tycker synd om er och hoppas ni får ordning på era liv.

Förstår om folk kommer hata mig här för detta men det får man ta.
Citera
2017-05-26, 18:42
  #355
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasC81
Man kan inte göra annan än att förundras över allt näthat överallt. Googlade på Laleh för nöjes skull för att se vad jag kunde få upp på henne och det första man ser är en massa hat. Har aldrig förstått det.

Kan ju bara försöka bemöta lite av det som skrivs.

Att hon är smal, ja en del människor är det. Man behöver inte vara varken sjuk eller ha ätstörningar. Är själv väldigt smal så jag vet. Har varit sådan sedan jag föddes och har aldrig haft några problem med mat. Jag mår bra pch äter mig mätt varje dag. Alla människor är olika. Sedad kan jag säga att Laleh inte är sjukligt smal. Hon är smal men det är så hennes kropp är. Alla människor är olika och det måste de få vara.

Sedan tycker vissa att hon är ful? Hur kan man säga så? Är inte det mobbing? Hon är allt annat än ful. Tycker hon är väldigt söt och attraktiv.

Musiken tycker jag är originell och bra. Hon är träffsäker live och hennes röst och tonomfång är suverän.

Sedan diskuteras hennes sexuella läggning. Är det viktigt?

Tycker egentligen inte det känns värt att ens kommentera här men ibland känner man bara för att skriva något.

Känns som folk bara skriver för att hata allt och alla. Tycker det är tragiskt.

Låt folk vara sig själva och ta tag i era egna liv istället för att hata på nätet. Ni skulle säkert må bättre om ni gjorde ett ärligt försök. Tycker synd om er och hoppas ni får ordning på era liv.

Förstår om folk kommer hata mig här för detta men det får man ta.
Att du väljer att klaga på andra medlemmar i ditt första Flashback-inlägg efter att varit medlem i tre år kanske säger lika mycket om dig som det gör om de som skriver negativt i denna tråden. Varför skulle folk som skriver här inte ha ordning på sina liv? Jag har definitivt inga klagomål när det gäller mitt eget liv. Vad har du gjort med ditt som är så mycket bättre än oss andra? Om folk som du (d v s sådana som kommer in och spyr galla över vad som postas men inte tillför något till forumet i övrigt) förstod vad syftet med skvallertrådar var kanske du fortsatt varit ett spökkonto. Eller du kanske skickar in dina åsikter till Se&Hör i form av insändare också?

Jag personligen tycker Laleh är en förträfflig musiker och verkar vara en sund människa. Hennes utseende är väldigt tilltalande. På dessa plan är vi överens men våra åsikter är inte mer korrekta än andras bara för att de är positiva.
Citera
2017-06-30, 14:37
  #356
Medlem
Stones avatar
Hon är ju helt grym. Jag gav efter, år av motstånd men hon är skitbra. Nu måste jag ge mig efter andra svenska pärlor. Håkan Hellström kanske...
Citera
2017-07-03, 15:10
  #357
Medlem
volvo 240s avatar
Vad är hennes etnicitet? HAr för mig att hon inte alls ser ut osm en klassisk persiska. Arabhybrid?


In other news så borde hon tacka Fjotolf Hansen för hans utmärkta marknasföring av hennes låt "Some die Young" i Norge. Kanske dela med sig lite av pengarna, utan honom hade det aldrig blivit en sån succé.
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2017-07-03 kl. 15:12.
Citera
2017-07-04, 07:38
  #358
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Vad är hennes etnicitet? HAr för mig att hon inte alls ser ut osm en klassisk persiska. Arabhybrid?

"Gilakier" verkar det som.

https://en.wikipedia.org/wiki/Laleh_(singer)
https://en.wikipedia.org/wiki/Bandar-e_Anzali
https://en.wikipedia.org/wiki/Gilan_...e#Demographics

Citat:
Gilan is overwhelmingly Gilaki, with a significant minority of Azerbaijanis and smaller groups of Georgians, Armenians, Circassians and others.

Five Iranian languages are spoken in Gilan — Gilaki, Rudbari and Taleshi and to a smaller extent Tati and Kurdish. All belong to the northwestern branch of Iranian languages. Non-Iranian languages are mainly Azerbaijani and to a greater extent Georgian, Armenian, Circassian, and some Gypsy (Romany). Three million people speak Gilaki as first or second language.
Citera
2017-07-04, 18:42
  #359
Medlem
Shakespeareares avatar
Tycker att hon är minst sagt överreklamerad och överskattad. Hört t.o.m. pensionärer säga "ÅÅÅÅÅH Laleh", vad fan har den där tjejen som pratar och sjunger som ett litet barn att erbjuda pensionärer som tycker att hon är sååååå häftig? Har svårt att förstå mig på de som tycker om hennes "musik".
Citera
2017-07-13, 16:33
  #360
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
"Gilakier" verkar det som.

https://en.wikipedia.org/wiki/Laleh_(singer)
https://en.wikipedia.org/wiki/Bandar-e_Anzali
https://en.wikipedia.org/wiki/Gilan_...e#Demographics
Giarkier, ja mycket ska man ju höra Troligen arabhybrid mao. . Japp då vet man iaf. Men kommer aldrig begripa mig på folk som tycker hon är snyggare än riktiga oblandade persiskor.

Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Tycker att hon är minst sagt överreklamerad och överskattad. Hört t.o.m. pensionärer säga "ÅÅÅÅÅH Laleh", vad fan har den där tjejen som pratar och sjunger som ett litet barn att erbjuda pensionärer som tycker att hon är sååååå häftig? Har svårt att förstå mig på de som tycker om hennes "musik".
Nej samma här, har du tex hört låten "Bara vara mig själv" hon låter ju inte riktigt klok. Och sådär håller hon ju på i de flesta låtarna...

Men "Stars Align" är bra det får jag ge henne.
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2017-07-13 kl. 16:42.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback