2017-09-16, 17:30
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp08
Jag antar att det är det här de menar: https://www.google.se/search?q=Jaffar+nedpissad&source=lnms&tbm=isch&sa= X&ved=0ahUKEwiRyeOP_6nWAhWBDZoKHdxMD54Q_AUICigB&bi w=1366&bih=638#imgrc=lyzZvGWJ2v7w5M:

Exakt !
Står tydligt i text att det ej handlar om någon skuld , som många låtsas gangsters sagt här.

De handlar helt enkelt om att några stört sej på dessa rappare .

Som jag sagt innan .. Jaffar skulle ej blåsa å knarka upp dps pengar .
Såpass streetsmart e han
Citera
2017-09-16, 18:27
Medlem
Om det är som det sägs atto "A2" sköt dom 33 skotten som jaffar rappar om i sin låt, skulle de va osannolik att det skulle va en av anledningarna dom gick på jaffar, då en av DPs gabbar har "A2❤️" i sin bio på instagram
Citera
2017-09-16, 19:43
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Någon som vet hur Jaffar mår ?
Kan inte vara lätt när man blir förnedrad som han blev ..
Han måste känna sig helt stum av allt som har hänt honom ..
Kan inte vara lätt att spotta ut några texter nu för Jaffar ..
Vi är på väg att mot en hårdare klimat i orten det har vi länge varit ..
Det är inte lätt bara att säga saker i några låtar eller att bygga upp en image som en hårding på gatan och sedan bli avslöjat och bli publicerat som en pissluffare ...
Så jag skulle gärna vilja veta hur mår du Jaffar ?
Efter all detta som nu du har gått igenom
Hade varit intressant att veta för nu är det du Jaffar som har blivit drabbad !!!

Gissningsvis mår han som en påse skit. Det hade förvisso vem som helst gjort men med den miljön han mer eller mindre vistas i och den "cred" han har skaffat sig med sin musik osv så bör han känna sig betydligt mer tilltvålad än om t.ex jag hade blivit utsatt för samma behandling.
Citera
2017-09-16, 19:59
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Exakt !
Står tydligt i text att det ej handlar om någon skuld , som många låtsas gangsters sagt här.

De handlar helt enkelt om att några stört sej på dessa rappare .

Som jag sagt innan .. Jaffar skulle ej blåsa å knarka upp dps pengar .
Såpass streetsmart e han

Men vadå... Vem säger det? Säger inte emot dig, utan jag är bara källkritisk här. Varför väljer du tro på den där texten utan att veta vem som skrivit den? Länken verkar leda till en blogg som plockat sin information härifrån...
Citera
2017-09-16, 21:15
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Men vadå... Vem säger det? Säger inte emot dig, utan jag är bara källkritisk här. Varför väljer du tro på den där texten utan att veta vem som skrivit den? Länken verkar leda till en blogg som plockat sin information härifrån...

Enligt tråden så e ju dp rätt galna och bry sej ej om de lever eller inte . De e antagligen mycket kändare där de bor, än va vi här vet.
Och jaffa som kanske inte e världens tuffaste gangster så e han ju ändå såpass streetsmart att han ej blåser bort deras pengar på knark ,, som många påstått.
Det låter ej rimligt .

Men vi vet att Hiphop består av väldigt mycket fejk gangster snack , å många riktiga gangsters å även vanliga folk ser ju igenom deras bullshit snack .
Så i min mening enligt texten så e det någon/några som har tröttnat på deras fame som e fejk enligt dem.
Kan hända att jaffar å hans kompisar går å muckar - EY vi e coola mannen , akta er.
Å självklart finns det ju folk som stör sej på detta oxå.
Så behöver ju ej va bara musiken .

Jag vet absolut inte vem fan jaffar e eller hans rap kompisar .
Aldrig hört talas om dp innan denna tråden .

Jag tror att de ville få ner dem på jorden , men förnedringen blev väl lite väl mycket även för dem med all spridning .

Å pissandet kanske va en impuls grej då de säkert va påverkade på flödder osv .

Jag tror alla ångrar sej.
Å yasin å jaffar å biggie tycker hela skiten ej e kul längre med rap.

De kanske kommer tillbaka som rappare , men med andra namn och andra texter .
För mig så spelar det ingen roll .
då jag ej lyssnar på deras musik.

Men självklart en intressant tråd .
Och man ser ju tydligt att folk är handikappade på alla olika plan här.
Men det går ju å kanske fixa med en annan tråd.
Senast redigerad av CashMan- 2017-09-16 kl. 21:19.
Citera
2017-09-16, 22:00
Medlem
jA>s avatar
Nån som har mirror på denna?
Citera
2017-09-16, 22:15
Medlem
Casual-Cultures avatar
Har Jaffar fått skyddad identitet? Eller har han lämnat Sverige? Man hittar inte hans adress någonstans längre. Fan Jaffar ja e riktigt besviken på dig trodde du var en ''man'' det minsta du kunde göra är iallafall att hämnas och sen dra från landet, förnedra dom som dom förnedra dig gör du inget åt det bevisar det ju bara att du var en lajvare.
Jag vet att du läser denna tråden så res dig upp ur dator stolen och gör något åt fucking saken det är enkelt sett span på dom bara sen klipp en efter en.
Senast redigerad av Casual-Culture 2017-09-16 kl. 22:19.
Citera
2017-09-16, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Enligt tråden så e ju dp rätt galna och bry sej ej om de lever eller inte . De e antagligen mycket kändare där de bor, än va vi här vet.
Och jaffa som kanske inte e världens tuffaste gangster så e han ju ändå såpass streetsmart att han ej blåser bort deras pengar på knark ,, som många påstått.
Det låter ej rimligt .

Men vi vet att Hiphop består av väldigt mycket fejk gangster snack , å många riktiga gangsters å även vanliga folk ser ju igenom deras bullshit snack .
Så i min mening enligt texten så e det någon/några som har tröttnat på deras fame som e fejk enligt dem.
Kan hända att jaffar å hans kompisar går å muckar - EY vi e coola mannen , akta er.
Å självklart finns det ju folk som stör sej på detta oxå.
Så behöver ju ej va bara musiken .

Jag vet absolut inte vem fan jaffar e eller hans rap kompisar .
Aldrig hört talas om dp innan denna tråden .

Jag tror att de ville få ner dem på jorden , men förnedringen blev väl lite väl mycket även för dem med all spridning .

Å pissandet kanske va en impuls grej då de säkert va påverkade på flödder osv .

Jag tror alla ångrar sej.
Å yasin å jaffar å biggie tycker hela skiten ej e kul längre med rap.

De kanske kommer tillbaka som rappare , men med andra namn och andra texter .
För mig så spelar det ingen roll .
då jag ej lyssnar på deras musik.

Men självklart en intressant tråd .
Och man ser ju tydligt att folk är handikappade på alla olika plan här.
Men det går ju å kanske fixa med en annan tråd.

Asså biggie juke har släppt låt efter detta har hänt han har även uppdaterat på instagram.

https://www.youtube.com/watch?v=4g9jeZpzRJ0

På instagram har han skrivit något i stil med "internet gangsters kommer alltid vara internetgangsters" minns inte exakt vad han skrev men det var något i den stilen. Hans insta är nu låst.
Citera
2017-09-17, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Asså biggie juke har släppt låt efter detta har hänt han har även uppdaterat på instagram.

På instagram har han skrivit något i stil med "internet gangsters kommer alltid vara internetgangsters" minns inte exakt vad han skrev men det var något i den stilen. Hans insta är nu låst.

Asså det är ju så dåligt att man vill gråta. Sitter det verkligen folk och tycker det här låter bra?
Citera
2017-09-17, 07:34
Medlem
getmoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90

Hur var det d.p kränkte Biggie Juke? Var det innan Jaffar Byns kränkning?
Citera
2017-09-17, 09:30
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getmoney
Hur var det d.p kränkte Biggie Juke? Var det innan Jaffar Byns kränkning?
rykten säger att han blev kopplad och fick gå på alla fyra och skälla som en hund..
Citera
2017-09-17, 09:37
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
rykten säger att han blev kopplad och fick gå på alla fyra och skälla som en hund..

Pissandet är ju flera nivåer värre... Eller? Hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in