Citat:
Där har du fel. Varför skulle en olycka ombord på hans? ubåt resultera i slutet för RaketMadsen. Herregud många olyckor kan ske i världen och om det varit en olycka så hade han klarat av det med sjöpolisen. Han hade kanske tom blivit hjälte för att han förgäves försökt rädda henne. Men hans agerande med styckningen tyder på ngt helt annat.Hans agerande med att slänga delarna överbord tyder på ngt helt annat. Hans taffliga lögner tyder på ngt helt annat. MORD och inte vilket mord som helst. Jag bävar för lustmord. Hans luskande innan hur man blir av med kropp på sjön , medtag av såg, lämpliga uppsågade tyngder från verkstaden samt andra ruskiga bevis som jag hoppas kommer att finnas på datorn ✊️✊️kommer att avslöja honom. RaketMadsen kommer gå till historien. Men inte som han tänkt sig.

Inte om felet kan härröras till ubåtens a) konstruktion eller b) framförande eller c) bristande säkerhetstänk, kanske t.o.m. rena lag- och regelbrott. M sa ju själv i förhören att han redan hade myndigheter efter sig som motarbetade hans projekt för att de ansåg att de (projekten) var för farliga. Samma gäller för övrigt Copenhagen Suborbitals, de fick inte tillstånd till sin senaste raketuppskjutning av svenska luftfartsverket (tror jag att det var). De (Luftfartsverket) kunde inte hålla luftrummet fritt under uppskjutningen. M var även beroende av kustbevakningen för att få tillstånd till sina uppskjutningar har jag läst någonstans. Han var helt i händerna på en massa myndigheter och makthavare, och man måste hela tiden övertyga dem på nytt om att hans ubåtar och raketer var säkra.
Det där att M skulle ha frågat efter hur man gör sig av med lik på sjön är ju bara löst skvaller. Kom det också från någon hårfrisörska som berättade att en kund som hon inte visste namnet på, hade hört det av en väninna..? Det är bara tredjehandsuppgifter alltihop. Dom som verkligen känner M i verkligheten tror ju inte på något sådant.