2017-09-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Säkert Det enda man kan säga när han ljuger, det är att motsatsen är det mest troliga.
Antagligen
Citera
2017-09-14, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
jag tyckte andra pratade om att hon hade högklackat..innan han skrev sina inlägg. Ja o han tyckte inte det var problem med kjol.

Jag måste fråga min kompis om det är ok att ha kjol på hans båt
Haha Gör gärna det och återkom så kan vi börja föra statistik över det.
Citera
2017-09-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Två fel gör inte ett rätt. Kanske bättre att han får många år på sig att fundera på sitt (sina) dåliga beslut.

Det är ju inte livets glada dagar som ligger framför PM. Svårt att hitta medhjälpare och om hans bror inte fortsätter att skicka in pengar får han nöja sig med att se om socialen kan hjälpa till med en liten etta någonstans. Är ju svårt att ens få jobb i kebabkiosken om alla vet att han styckat KW.

Tror du att han bryr sig? Med tanke på att ifall han nu hittills har sovit delvis i ubåten så bostad kanske inte är något som har värdesätter högt eller bryr sig ifall den är en etta eller en femma.

Sen undrar jag hur andra kriminella får jobb ifall nu Madsen ska anses vara "körd" med detta. Vi har ju i Sverige ex. journalister som har varit grovt kriminella.

Han kan ju ge ut sina memoarer om inte annat.

En handy man hittar nog jobb - om han vill. Kanske inte som ubåtsbyggare, men något som har med teknik att göra.
Citera
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
JA visst är det underligt att advokaten tjatar om att han är samarbetsvillig..han gör ju inte annat än ljuger. Hoppas verkligen de hittar mobilerna o hennes huvud..mår nästan illa när jag tänker på hennes kroppsdelar.
Och datorn ville han ju heller inte samarbeta om. Får se om den är krypterad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallongas
Har han sagt i alla fall. Men vem vet?
Tysken vet nog el Merwinna
Citera
2017-09-14, 22:33
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Tror du att han bryr sig? Med tanke på att ifall han nu hittills har sovit delvis i ubåten så bostad kanske inte är något som har värdesätter högt eller bryr sig ifall den är en etta eller en femma.

Sen undrar jag hur andra kriminella får jobb ifall nu Madsen ska anses vara "körd" med detta. Vi har ju i Sverige ex. journalister som har varit grovt kriminella.

Han kan ju ge ut sina memoarer om inte annat.

En handy man hittar nog jobb - om han vill. Kanske inte som ubåtsbyggare, men något som har med teknik att göra.
Cellplast menar nog att det är slut på att typ glassa runt och göra odugliga saker som man normalt sett inte kan leva på eftersom att man måste dra in stålar. Sponsorerna till PM har redan gått ut med att han är körd och om de ska fortsätta sponsra verksamheten så måste de byta namn på hela skiten. Ingen vill ju bli förknippad med PM längre.
Citera
2017-09-14, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Och datorn ville han ju heller inte samarbeta om. Får se om den är krypterad?

ja just det o så ville han sitta bredvid datorn o hålla koll hoppas de hittat en del där.
Citera
2017-09-14, 22:37
Medlem
Tidligere efterforskningschef om ubådssagen: Det her vil politiet særligt gerne høre om

Citat:
Polisen er særlig interessert i tip om både PM og KW`s seksuelle preferanser

https://www.bt.dk/danmark/tidligere-efterforskningschef-om-ubaadssagen-det-her-vil-politiet-saerligt-gerne
Senast redigerad av 3x3 2017-09-14 kl. 22:44.
Citera
2017-09-14, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
Tidligere efterforskningschef om ubådssagen: Det her vil politiet særligt gerne høre om

https://www.bt.dk/danmark/tidligere-efterforskningschef-om-ubaadssagen-det-her-vil-politiet-saerligt-gerne

Tror de att även hon ville ha hårda tag..hon har ju gett honom blåmärken o antagligen ett hårt slag på sidan av ansiktet o inte glömma märken efter naglar....allt detta tror jag hon gjorde i självförsvar.
Citera
2017-09-14, 22:59
Medlem
trngws avatar
Ja, det var intressant med den information om Ubåtens "rutt" som vi ändå har fått, och det som var det intressanta i den informationen var just det att ubåten trots allt gjorde det där andra dyket som jag redan från början hävdat att den gjorde. Det är nog under det dyket som KW styckas ombord på ubåten. Och om det nu är så att PM sov en stund, vilket jag inte tvivlar på, så var det säkert också en del av det dyket. Synd att vi inte fick veta hur länge det dyket varade. Har inte tänkt på det innan, men det är ju nästan så man kan tänka sig tre dyk. Ett inledningsvis på kvällen, för KW's skull, innan hon blir tagen av daga. Sedan ett där hon styckas. Upp för att göra dumpningen i skydd av mörker, och sedan ned igen för att sova en stund.

Vore intressant att få se ubåtens hela rutt med tidsskala.
Citera
2017-09-14, 23:01
Medlem
Citat:
Tror de att även hon ville ha hårda tag..hon har ju gett honom blåmärken o antagligen ett hårt slag på sidan av ansiktet o inte glömma märken efter naglar....allt detta tror jag hon gjorde i självförsvar.

De tror vel at dom har avtalt bondage på havbunnen, og det er faktisk mulig.
Citera
2017-09-14, 23:02
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3

Se där ja, då råder det inte längre någon som helst tvekan om att KW's torso visar spår av sex med PM. Precis som vi misstänkte när Metro skrev om mycket försvårande omständigheter för PM. Polisen syr så sakteliga igen säcken. Säcken som kommer hålla PM inlöst större delen av hans resterande liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in