2017-09-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Han var väl rädd att han skulle få besök i ubåten nästa dag innan han hade städat klart.

Han hade väl kommit en bit på väg med styckningen då och sett det blodiga resultatet ... Nej några besök var inte lämpligt. Att han hade så mycket sinnesnärvaro under sin psykos är ytterst förvånande.
Citera
2017-09-14, 21:52
Medlem
20:21 og det er fortsatt lyst ute i København
https://www.youtube.com/watch?v=S6bgU4hdI94
Citera
2017-09-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Han hade väl kommit en bit på väg med styckningen då och sett det blodiga resultatet ... Nej några besök var inte lämpligt. Att han hade så mycket sinnesnärvaro under sin psykos är ytterst förvånande.
Glöm inte att han gick o la sig för att sova.
Citera
2017-09-14, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
20:21 og det er fortsatt lyst ute i København
https://www.youtube.com/watch?v=S6bgU4hdI94

21.23 hade man tänt gatljusen.

När solen är helt under horisonten går det supersnabbt innan det är kolmörkt.

EDIT. https://www.youtube.com/watch?v=ABVECCaippw
Senast redigerad av Remark 2017-09-14 kl. 22:21.
Citera
2017-09-14, 22:07
Medlem
Hallongass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete

Har han sagt i alla fall. Men vem vet?
Citera
2017-09-14, 22:09
Medlem
Citat:

Säkert Det enda man kan säga när han ljuger, det är att motsatsen är det mest troliga.
Citera
2017-09-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Tysken säger att han själv har många besökare med mer eller mindre lämplig klädsel - många med kjol och många som dessutom gått ännu ett steg längre och kommer i högklackat. Poängen var inte att KW skulle haft högklackat, utan att det är rätt vanligt att kvinnliga passagerare har kjol.

jag tyckte andra pratade om att hon hade högklackat..innan han skrev sina inlägg. Ja o han tyckte inte det var problem med kjol.

Jag måste fråga min kompis om det är ok att ha kjol på hans båt
Citera
2017-09-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
21.23 hade man tänt gatljusen.

När solen är helt under horisonten går det supersnabbt innan det är kolmörkt.

Jepp, og kl 22:30 så var W antageligvis død.
Jeg tror hun døde på sluten av den u-boot videoen der begge to er nede fra tårnet.

Jeg zoomet ut bildet og gjorde det lysere og begge to er borte fra tårnet.
Citera
2017-09-14, 22:22
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Två fel gör inte ett rätt. Kanske bättre att han får många år på sig att fundera på sitt (sina) dåliga beslut.

Det är ju inte livets glada dagar som ligger framför PM. Svårt att hitta medhjälpare och om hans bror inte fortsätter att skicka in pengar får han nöja sig med att se om socialen kan hjälpa till med en liten etta någonstans. Är ju svårt att ens få jobb i kebabkiosken om alla vet att han styckat KW.
Han behöver inte be socialen om hjälp till någon liten etta för det kommer Danmarks motsvarighet till Kriminalvården att stå till tjänst med under många år framåt.

Edit: Tog reda på vad det heter i Danmark.

http://www.kriminalforsorgen.dk/
Senast redigerad av Sgt.Bland 2017-09-14 kl. 22:26.
Citera
2017-09-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag klankar inte ner, och jag trollar inte. Jag drar slutsatser av det jag ser.

Om du tittar på videon om Kim Wall som hennes vänner har gjort, där det även finns klipp från hennes barndom och tonårstid, så ser du att hon är en omhuldad tjej som växer upp i villa. Hon får följa med sina journalistföräldrar på reportageresor och sådant som man tycker är glassigt när man är barn. Det här var inte en tjej som varit tvungen att freda sig mot X antal styvpappor, fosterbröder och blattar som hänger i trappuppgången i hyreshuset i Rosengård. Jag känner igen typen, bara! Säger inte att det är fel att vara så, många gånger kan naiviteten t.o.m. skydda dem - ingen vill göra dem något ont och se det där troskyldiga slockna i ögonen. Men ibland går det riktigt snett också.
Herregud du förnekar dig aldrig blir värre och värre .Tur man inte vuxit upp i villa då är man tydligen bortskämd. Gud vad du är avundsjuk skiner igenom mer och mer och sedan vill du uppenbart att vi ska tycka synd om dig med.Förstår inte att man kan känna sån bitterhet och nedvärdera en människa som jag inte tror du känner .Har du ens träffat KW ? Har du träffat PM som du höjer till skyarna ? Vet att andra undrat detsamma men du har valt att inte svara i ditt selektiva svarande på inlägg.
Citera
Medlem
Citat:
Något som jag undrat mycket över det är att både advokaten och kräket har från början sagt att han ville göra allt för att hjälpa polisen och samarbeta. Då kan han ju tex börja med att berätta var han dumpat resten av kroppen och mobiltelefonerna.Äsch glömde ju att han inte utfört någon styckning utan dumpat kroppen i ett stycke.

JA visst är det underligt att advokaten tjatar om att han är samarbetsvillig..han gör ju inte annat än ljuger. Hoppas verkligen de hittar mobilerna o hennes huvud..mår nästan illa när jag tänker på hennes kroppsdelar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Han behöver inte be socialen om hjälp till någon liten etta för det kommer Danmarks motsvarighet till Kriminalvården att stå till tjänst med under många år framåt.
Haha 😅😅😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in