Citat:
Ursprungligen postat av
TheRickiestRick
Gröna inte alls i framtiden. Du kan ju uppenbart inte. Bilden vi har att döma med är i bra kvalité och om polletten fortfarande inte har trillat ner så ska du inte gröna svamp ALLS.
Har man fel på en ekvation på ett matteprov betyder det att man inte kan matematik alls och inte kan lösa ekvationer? Låt säga att jag haft fel med en gröning, betyder det att alla svampar jag grönat har varit fel?
Ta en titt på min historik, jag har grönat flera svampar som varit toppisar. Aldrig haft några invädningar förräns nu. Jag besitter enorm kunskap och information som jag inte ens vill gå in på, som handlar om betydligt mer än bara identifikation. Sen början på året har jag läst och samlat på mig enormt mycket data om allt möjligt gällande toppisar. Allt från habitat, tillberedning, förvaring, torkning, odling etc etc. Så när ni står och säger att jag saknar kunskap är bara skrattretande.
Som jag sa innan, ska bli roligt när jag postar mina bilder på årets skörd så ska vi se om jag har kunskap eller inte. Tills dess kommer jag fortsätta att posta och hjälpa till så gott jag kan. Ni är ett gäng idioter som tror bara för man kanske haft fel en gång så ska man inte ta den personen seriöst alls.