Citat:
Ursprungligen postat av
Da-Evil-Hitlah
Har du totalt missat att de flesta kriminella män är machokillar gånger tusen oavsett deras etnicitet? De kriminella som man ser ute är mycket mer macho än alla gangstrar som sitter i sin lyxvilla i Djursholm och fifflar med pengatvätt även om de också är väldigt macho.
Har du helt missat att machokillar som inte är "gangsters" och invandrare beter sig inte på det viset. Så vad är då den gemensamma nämnaren?
Jo att dom är invandrare som leker gangsters.
Jag är själv vad många skulle anse vara en "machokille" men skulle aldrig bete mig på det viset. Har en svensk uppfostran att behandla andra väl och diskutera sig fram till en lösning.
inte pissa ner någon, dra fram puffran så fort jag känner mig kränkt eller hoppa på en ensam kille med mina polare.
Det är blattebeteende, något du uppenbarligen inte har en susning om. En röd tråd när du skriver, du slänger ur dig saker utan att ha belägg för det och vet inte vad du pratar om.
Har gått i både skolor med mycket svenskar i gymnasiet och på värner Rydén i Rosengård under högstadiet och det är som natt och dag.