2017-09-14, 07:03
Bannlyst
Har någon lust att starta en ny tråd? Så vi slipper dessa töntar och kan fortsätta med utredningen.
Citera
2017-09-14, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Svensk hiphop drar in miljarder till staten .
Kolla bara på hur många views jaffaebyn har på youtube sammanlagt

HAHAHA nej "cashman", svensk hiphop drar INTE in miljarder till staten..
Citera
2017-09-14, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saltfish
HAHAHA nej "cashman", svensk hiphop drar INTE in miljarder till staten..

Det är märkligt detta fenomen, Svenska rapp"stjärnor" pratar jämt om hur mycket pengar de tjänar men ändå bor de alltid i en liten hyreslägenhet i ett ghettoområde som socialen betalar.

Vad beror detta på??Tjänar de miljoner/miljarder men ändå väljer att bo i slummen??
Citera
2017-09-14, 11:33
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plong91
Har någon lust att starta en ny tråd? Så vi slipper dessa töntar och kan fortsätta med utredningen.
gör det.
men skriv ett meddelande till mods först att du vill ha den extremt hårdmodererad.
ingen tillstymmelse till off-topic..
tänk va skönt!
Citera
2017-09-14, 12:23
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Det är märkligt detta fenomen, Svenska rapp"stjärnor" pratar jämt om hur mycket pengar de tjänar men ändå bor de alltid i en liten hyreslägenhet i ett ghettoområde som socialen betalar.

Vad beror detta på??Tjänar de miljoner/miljarder men ändå väljer att bo i slummen??

Det är väl det folk stör sig på antar jag.
Citera
2017-09-14, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2

kolla på videon o bilderna på killarna. Prio ett verkar vara köpa jackor för 30000, tycker dom kan skicka ner pengarna till Somalia istället dom pissar ju ner sina kläder ändå
Citera
2017-09-14, 14:03
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
kolla på videon o bilderna på killarna. Prio ett verkar vara köpa jackor för 30000, tycker dom kan skicka ner pengarna till Somalia istället dom pissar ju ner sina kläder ändå
Det där är bara negroid mindervärdeskomplex; de kompenserar och försöker se ut som människor med löjligt dyra kläder och liknande snobberi. Kolla bara på den somalie-liknande Puff Daddy som karikatyrexempel. Han är och kommer alltid att förbli en neger oavsett hur många 10,000 dollarskostymer han går runt och stilar med.

Sedan är det bara en dålig idé att skicka pengar till Somalia. Det är bokstavligt talat att kasta pengar i sjön och ingen kan hjälpa Somalia (problemet med Somalia är inte brist på pengar utan snarare zoomalier). Somalia är ett pseudo-land som bör avskaffas. Funkar inte med låtsasländer där 'folket' pissar på varandra hela tiden.
Senast redigerad av EliasAlucard 2017-09-14 kl. 14:14.
Citera
2017-09-14, 14:33
Medlem
Så alla kan fatta om vad som faktiskt hänt. Jaffars kompis va skyldig en i DP pengar. jaffars kompis torska och bad jaffar ta pengarna till honom, men han punda upp 35lax. Jaffar är en riktigt studiogangster som förtjänar att bli nerpissad och förnedrad. Jaffar gör då en låt (guldrushen) och rappar
'' 33 skott på fucking 3 sekunder'' Om någon skulle rappa om hur min döda polare blev sprejad på 3 sekunder klart som fan man drar till byn utan problem och skämma ut jaffar. Jaffar är en liten snorunge som är laddtorsk och speltorsk och spelar/knarkar upp DP's pengar. Och försöker leka gangster i sina låtar. I hans låtar så låter det ju som han är ''gangster''. Nu fick man äntligen ett bevis på att jaffar är en liten råtta som inte vågar stå för det han ''rappar, sjunger'' om. Jaffars karriär är garanterad över, iaf 5 år framåt lätt. Ni ska få se om tjockisen juke, yasin och jaffar vågar göra en låt om någon i dp eller skryta om hur folk dödar varandra. Jävla pajas jaffar, hade jag varit i din sits hade jag hellre fått ett skott i huvudet än att bli nerpissad och förnedrad på det sättet. Knulla jaffar och hans stora mun i studion. Tack dp för ni konfronterade vem jaffar egentligen var. Tack på för hand.
Citera
2017-09-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det där är bara negroid mindervärdeskomplex; de kompenserar och försöker se ut som människor med löjligt dyra kläder och liknande snobberi. Kolla bara på den somalie-liknande Puff Daddy som karikatyrexempel. Han är och kommer alltid att förbli en neger oavsett hur många 10,000 dollarskostymer han går runt och stilar med.

Sedan är det bara en dålig idé att skicka pengar till Somalia. Det är bokstavligt talat att kasta pengar i sjön och ingen kan hjälpa Somalia (problemet med Somalia är inte brist på pengar utan snarare zoomalier). Somalia är ett pseudo-land som bör avskaffas. Funkar inte med låtsasländer där 'folket' pissar på varandra hela tiden.

Dp snubbarna gör dessa mord och dessa cash och skickar det mesta till sina familjer och släktingar. Varför vet jag inte men tror det är för dom kan dö utan att behöva vara oroliga att deras familjer o släktingar svälter. En teori som jag hört många säga.
Citera
2017-09-14, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajshoran
Så alla kan fatta om vad som faktiskt hänt. Jaffars kompis va skyldig en i DP pengar. jaffars kompis torska och bad jaffar ta pengarna till honom, men han punda upp 35lax. Jaffar är en riktigt studiogangster som förtjänar att bli nerpissad och förnedrad. Jaffar gör då en låt (guldrushen) och rappar
'' 33 skott på fucking 3 sekunder'' Om någon skulle rappa om hur min döda polare blev sprejad på 3 sekunder klart som fan man drar till byn utan problem och skämma ut jaffar. Jaffar är en liten snorunge som är laddtorsk och speltorsk och spelar/knarkar upp DP's pengar. Och försöker leka gangster i sina låtar. I hans låtar så låter det ju som han är ''gangster''. Nu fick man äntligen ett bevis på att jaffar är en liten råtta som inte vågar stå för det han ''rappar, sjunger'' om. Jaffars karriär är garanterad över, iaf 5 år framåt lätt. Ni ska få se om tjockisen juke, yasin och jaffar vågar göra en låt om någon i dp eller skryta om hur folk dödar varandra. Jävla pajas jaffar, hade jag varit i din sits hade jag hellre fått ett skott i huvudet än att bli nerpissad och förnedrad på det sättet. Knulla jaffar och hans stora mun i studion. Tack dp för ni konfronterade vem jaffar egentligen var. Tack på för hand.

Ja detta låter som ett troligt scenario, men jag vill ändå fråga dig, många i tråden påstår att Jaffar och övriga stjärnor inom rappsverige tjänar väldigt mycket pengar på sin musik.
Men varför då inte bara betala de småpengar han var skyldig???
Citera
2017-09-14, 15:22
Medlem
Unanswereds avatar
Ingen rappare tjänar miljoner på musik, har du tur kan du leva på det som till exempel Abidaz. Finns Heller ingen rappare som påstår att musiken ger feta Cash så lägg ner det snacket. Jaffar är en duktig rappare men gör han inte en kontring kommer han aldrig kunna rappa igen, kanske om han medger att han gjorde fel då
Citera
2017-09-14, 15:24
Medlem
Unanswereds avatar
Sen bör det också nämnas att bara för att man är en "gangster" så betyder det inte att man inte kan bli trampade på, alla kan bli tagna på fel plats på fel tillfälle. Sen hur äkta Jaffar är är oklart men ville bara out it out there
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in