2017-09-13, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olovsvensson
Både du och han är sjuka. Inte för att ni onanerar utan för att ni berättar det
.
Att prata om "privata" saker på lunchrasten (INTE på arbetstid) är intern kultur på min arbetsplats som alla är införstådda med, det har ingenting med enskilda som säger något intimt "utan lov" att göra.
Citera
2017-09-13, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Visst får såväl män som kvinnor ha sina behov, mem man pratar inte om saker som onanivanor på lunchrasten!

Jag förstår faktiskt inte att en normalbegåvad nykter person ger sig in i en sådan diskussion.
Kan det inte vara så att killen faktiskt lurade/provocerade dig att berätta om dina onanivanor och att du svalde betet med hull och hår?
Som sagt, det är en intern tradition på min arbetsplats att prata om "privata" saker på lunchrasten!
Citera
2017-09-13, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Varför baserar du din verklighet på andra människors åsikter? Grinar du om någon som onanerar tre gånger om dagen tycker att du är sjuk för att du bara onanerar en gång om dagen också? Jobba med dig själv istället för att låta andra styra dig.
Det handlar om att det representerar ett kulturellt förtryck.
Citera
2017-09-13, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryitwize
Det är å andra sidan betydligt mycket mindre tabu för en tjej att berätta att hon har en dildo, än för en man att berätta att han har en sexdocka eller "fleshlight". Och antagligen av samma anledning. Skamligt för killen då han givit upp hopp om riktig fitta, hedervärt av tjejen för att hon avstår riktig kuk.
Det handlar inte om tillbehören, tabut handlar om frekvensen.
Citera
2017-09-13, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Beror på vilka du pratar med.
De mest hard core muslimerna ser ju till att skära bort klittan på sina flickebarn för att de inte ska kunna utvecklas till "slampor".
Gjorde kristna också förr i tiden.

Citat:
Sen behöver mannen kontinuerlgia utlösningar både för den psykiska och fysiska hälsans skull. Samma förhållande gäller inte för kvinnor.
Jag mår inte psykiskt bra av att vara utan orgasmer, de är ett jättestarkt behov jag bara måste tillfredsställa. Män klarar sig fysiskt utmärkt på spontana sädestömningar, vissa män kanske behöver orgasmer psykiskt också men att det fysiskt skulle skada pungen att vara utan är trams.

Citat:
Min inställning till TS-fråga? Kan inte bry mig mindre. Vad folk gör i sin ensamhet är deras grej.
Blir mer oroad av att det finns arbetsplatser där man disuketera onani på lunchrasten. Måste vara en statlig eller kommunal verksamhet. En sån där jämlik arbetsplats där kvinnor utgör 99% av personalen.
Du ska inte bry dig om vad personalen diskuterar internt på lunchrasten.
Citera
2017-09-13, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
Vem fan pratar om onani på sin arbetsplats? Oavsett om det är under arbete eller lunchrasten så är det inte ett samtalsämne som är passande. Och om vi nu ska respektfulla mot den kulturella mångfald vi nu fått i vårt land så är folk från andra nationaliteter inte lika intresserade av hur ofta du drar i skinnflöjten eller pillar på muttan.

Jävla småbarnsfasoner.
Fel, det är endast myndig personal med.
Citera
2017-09-13, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Nej för helvete!

Det är väl snarast precis tvärt om!

Snackar du som man om onani på en arbetsplats där inte den absoluta majoriteten är män (typ cementgjuteri eller liknande) så kan du ha satt din sista potatis!!!

Problemet är att du inte ens vet om det, för du kan sitta och slänga käft med kvinnor i ett par månader, sedan känner sig helt plötsligt denna kvinna sig kränkt en tisdagsmorgon, och då helt plötsligt har du en anmälan på dig!!

(själv skulle du aldrig kommit på tanken att anmäla någon för lite fula ord).

Sedan blir du inkallad till chefen, och både hon, hennes övre chef, och HR-chefen är kvinnor.
Fastän inga bevis föreligger what so ever, och fastän du faktiskt motbevisar anklagelserna, så hör du till slut säga chefen säga:

"-ja, fast vi tror du har gjort något, annars hade hon ju aldrig gjort en anmälan"..........

Ja, det här har ju naturligtvis aldrig hänt mig.....utan en öööh, "kompis" såklart..

aldrig mera jobb inom Kommun, så kan jag säga..
Det är som sagt en tradition, inte någon enskilds infall.
Citera
2017-09-13, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Hur många könsceller producerar en kvinna varje månad?

Hur många spermier producerar en man varje dag?

Vårt beteende styrs utifrån att dessa celler ska leda till befruktning. Få celler ger ett försiktigt sexbeteende, men många celler ger ett överflödig sexbeteende.

Detta är det friska.
Med den "logiken" skulle ju allt sex som inte leder till befruktning räknas som "sjukt". Är du emot homosexualitet också?
Citera
2017-09-13, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppiplupp
Jag hoppas verkligen att de flesta av er som svarar i denna tråden bara försöker vara roliga.

Om inte, så inte undra på att Flashback anses vara ett näste för kvinnohatare.

Sen om TS talar sanning eller inte, är inte så viktigt. Det är ändå en intressant iakttagelse.

Jag tror att det finns en viss sanning i att det fortfarande finns fördomar om kåta kvinnor. Det har nog att göra med den religiösa historiska aspekten, men även den bild som kvinnor själva har odlat genom åren.

"Män är kåtbockar som skulle stoppa pitten i ett träd om han blir kåt, medans kvinnorna är rena och dygdiga. Vi kvinnor är bättre än ni äckliga, kåta män."

Sen så ska det sägas att det finns fördomar mot kåta män idag också. Titta bara på hur sådant som kan göra en man upphetsad framställs i media av "feminister" t.ex.

En kåt man framställs ofta, om man läser mellan raderna, som en vandrande kuk som kommer att våldta första bästa kvinna han kan finna.
Fördomar om frekvensen i kåtheten drabbar kvinnor hårdast, män drabbas mer av fördomar om i vilka sammanhang de blir kåta. Och där går de "moderna" psykologerna ofta de facto i den gamla religionens fotspår även när de säger sig kritisera den.
Citera
2017-09-13, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hornygirlwithneeds
.
Män klarar sig fysiskt utmärkt på spontana sädestömningar, vissa män kanske behöver orgasmer psykiskt också men att det fysiskt skulle skada pungen att vara utan är trams.

Vem fan har pratat om pungen...
https://nyheter24.se/nyheter/forskning/842912-ny-forskning-visar-onanera-ofta-och-du-kan-motverka-prostatacancer
Citera
2017-09-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Stämmer inte. Män blir perversa och sjuka medans kvinnor blir horor.
För kvinnor räknas hög frekvens i kåthet genom någon sorts dubbelmoral som "sjuk". Vad män kallas "perversa" för verkar inte ha med frekvensen att göra.
Citera
2017-09-13, 13:39
Medlem
Citat:
Vem fan har pratat om pungen...
https://nyheter24.se/nyheter/forskning/842912-ny-forskning-visar-onanera-ofta-och-du-kan-motverka-prostatacancer
Visst, kvinnor har ingen prostata men orgasmer förlänger livet även för kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in