2017-09-13, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
onekligen.

Sorry om jag är en smula bitsk, inte sovit i natt. Var det ditt första jobb så förstår jag såklart, jag har jobbat både på kontor och inom byggsvängen och jag tycker självklart att det är otroligt dålig stil och okollegialt att tjalla till chefen på det viset.

Hade en kvinna på min förra arbetsplats (bygg) som anmälde en kollega för sexuella trakasserier. Han fick komma in på kontoret och prata med chefen. Anledningen till anmälan var att personen i fråga använt sig av ordet "fitta" som skällsord. Väl på chefens kontor hade dem ett gott skratt tillsammans, varpå han sa "se lite ledsen ut nu när du går ut"

Hade samma sak utspelat sig på ett kontor och chefen varit kvinna hade samtalet förmodligen varit betydligt mindre trevligt.

Att män och kvinnor är olika borde vara allmänt känt, oavsett hur mycket media försöker få oss att tro att alla är exakt lika dana.

Edit: sen tycker jag att du lägger ribban för dig själv när du drar upp en orelaterad tråd från drog rehab, lågvattenmärke så det stänker om det.
Citera
2017-09-13, 09:59
Bannlyst
Fy fan. Är ni äckliga pridebögar på jobbet? Ge fan i att prata om ditt sexliv ditt jävla prideäckel.
Du och böggubben är lika sjuka.
Citera
2017-09-13, 10:22
Medlem
uppmarksamhetbehovs avatar
Jag älskar att gå emot dessa fördomar och bete mig typiskt "manligt". Är exempelvis helt öppen med min egna sexualitet (när jag själv vill) och triggar gärna fördomsfulla människor.
Citera
2017-09-13, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hornygirlwithneeds
Det var flera personer som kallade mig för "sjuk" men ingen som sa samma sak om den mannen!

Pullar du varje dag? Då är något djävla fel på dig. Fyfan kvinna, ni ska inte ha någon sexualitet, ni ska vara frigida och goda.

#StoltMuslim

Citat:
Ursprungligen postat av uppmarksamhetbehov
Jag älskar att gå emot dessa fördomar och bete mig typiskt "manligt". Är exempelvis helt öppen med min egna sexualitet (när jag själv vill) och triggar gärna fördomsfulla människor.

Äckligt. Det är för sådana som du vi uppfann burkhan.
Senast redigerad av AnonymFegis2 2017-09-13 kl. 10:27.
Citera
2017-09-13, 10:58
Medlem
Citat:
Så du håller också på och sprider fördomar?

Hur många könsceller producerar en kvinna varje månad?

Hur många spermier producerar en man varje dag?

Vårt beteende styrs utifrån att dessa celler ska leda till befruktning. Få celler ger ett försiktigt sexbeteende, men många celler ger ett överflödig sexbeteende.

Detta är det friska.
Citera
2017-09-13, 11:01
Medlem
Pluppiplupps avatar
Jag hoppas verkligen att de flesta av er som svarar i denna tråden bara försöker vara roliga.

Om inte, så inte undra på att Flashback anses vara ett näste för kvinnohatare.

Sen om TS talar sanning eller inte, är inte så viktigt. Det är ändå en intressant iakttagelse.

Jag tror att det finns en viss sanning i att det fortfarande finns fördomar om kåta kvinnor. Det har nog att göra med den religiösa historiska aspekten, men även den bild som kvinnor själva har odlat genom åren.

"Män är kåtbockar som skulle stoppa pitten i ett träd om han blir kåt, medans kvinnorna är rena och dygdiga. Vi kvinnor är bättre än ni äckliga, kåta män."

Sen så ska det sägas att det finns fördomar mot kåta män idag också. Titta bara på hur sådant som kan göra en man upphetsad framställs i media av "feminister" t.ex.

En kåt man framställs ofta, om man läser mellan raderna, som en vandrande kuk som kommer att våldta första bästa kvinna han kan finna.
Citera
2017-09-13, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Förmodligen har dom samma barnsliga mentalitet som herrn ovanför. Det är inte sjukt. Kör på det gör vi allihop
Vem är det som är barnslig? Dom som babblar på jobbet om hur mycket man onanerar eller den som inte vill höra på snusket?

Jo, det är ni som är både äckliga och barnsliga.
Så där kan ni hålla på i era kompisgäng som gillar pride men ge fan i det på jobbet.
Det borde leda till sparken.
Citera
2017-09-13, 12:25
Medlem
Citat:
En diskriminering är att en kåthet som anses normal för män räknas som "sjuk" och bemöts med fördomar när den förekommer hos kvinnor. Till exempel när en man på jobbet sa på lunchrasten att han onanerar dagligen brydde sig ingen, men när jag sa att det gör jag också blev jag kallad för sjuk! Vad är det här för diskriminering? Män får ha behov men inte kvinnor?!

Stämmer inte. Män blir perversa och sjuka medans kvinnor blir horor.
Citera
2017-09-13, 12:30
Medlem
Bulkninjas avatar
Nu är visserligen denna historia helt påhittad. Händelsen du pratar om har aldrig inträffat.
Och om den gjorde det så skulle den inte utspela sig som du tror.

Ingen tycker det är normalt att på fikarasten på fullt allvar utan humor berätta om hur ofta man runkar, oavsett om du är man eller kvinna skulle du uppfattas som jävligt konstig.

Men om det vore så att du berättat att du gör det varje dag som du beskriver det så skulle ingen kalla dig för sjuk. Möjligen att de tycker du är sjuk som sitter på fikarasten och pratar om hur ofta du onanerar.

Det knappast psykiskt hälsosamt att sitta och gotta sig i fantasier eller påhittade scenarion för att späda på dina egna uppfattade fördomar.
Det är typ motsatsen till kognitiv beteendeterapi.
Citera
2017-09-13, 12:43
Medlem
Kanske för att kvinnor ogillar sex så när man träffar en kvinna som säger sig älska sex så blir man lite fundersam.

Vissa kvinnor på sexsajter skriver att de söker män som gillar sex. Man ba' 😢 Finns det män som ogillar sex.

Skulle kvinnor gilla sex så skulle de inte kräva att mannen ska vara rik. När mannen ät rik så kan ha vara huur fful som helst för det är enbart resurserna de går efter dessa små horor.

Finns absolut inget jämställt i att vi ska behöva betala för sex för att känna oss uppskattade på låtsas.
Citera
2017-09-13, 12:43
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick
Du fattade alltså inte poängen. Heh

Du behöver inte skämmas för att du har fel. Håll dig nu ontopic grabben.
Citera
2017-09-13, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Du pratar strunt. En man som onanerar ses som patetisk, för han "får inget". En kvinna som onanerar däremot "bejakar sina behov" och får beröm för att hon inte slampar runt. I stort sett alla skulle även tycka att det är hett, ingen tycker det är hett med en man som onanerar.
Jag pratar inte om vad som anses hett utan om vad som anses sjukt. En onanifrekvens som anses icke sjuk för män anses sjuk för kvinnor. Kulturen verkar även skilja mellan godtagbara och icke godtagbara onanifrekvenser, med en lägre maxgräns för kvinnor i fråga om "sjukhet".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in