Citat:
Ursprungligen postat av
Urtavlan
Att möta en ny person, behöver ju inte betyda att det är någon som man vill leva med. Jag vill inte leva med alla nya personer, som korsar min väg.
Nej precis så tänker jag med ,så då blir jag väldigt undrandes när NinaBe skriver att han ALDRIG mer vill komma hem ? Han kanske bara ville ha en träff ,ett tag, just så som sommarsemester funkar ,något åt det hållet ...
men efter ett tag ...så är man ju i en situation så att den man besöker, kanske vill återgå till SITT normala liv (utan Patrik inblandad ,sånt händer även den bäste...), som den hade innan träffen ,och det är DÅ jag menar att ,där måste ju Patrik typ Tänka Till ; Att återvända till SITT normala liv ,alltså Hem till Malmö ,till sitt föräldrahem .
Eller visst ,som försikommen grabb ,lyckades han kanske, nu under sommaren hyra sig en egen lägenhet som han nu betalar hyran för ,visst ...i en EGEN stad ...
Ingenting är omöjligt ...
EDIT : Hade ju varit snällt om han hade sagt det till sina föräldrar+ bror kan man tycka , så hade inte allt det här blivit så himla stort ! Typ : -Jag tar ett brejjk nu morsan ,sommaren ut ,vi ses till hösten ,ha det gott ,vi ses ...något i den stilen , men Nope ...inte heller
Istället börjar halva Sverige söka med ljus och lykta efter grabben ,som om han har hin håle efter sig ?
OCH ! MÄRK ,jag tror ändock på att han är en hyvens grabb ,så han hade säkerligen meddelat sig till sin familj i så fall ,det tror jag stenhårt på ,så DÄRFÖR tror jag något "ELAKT" hänt honom ,faktiskt .