2017-09-12, 14:51
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artagnian
Jag är ganska sugen på att prova Camdserver faktiskt. Känns ju som 99% av IPTV-världen är Rapid-resellers så man har inte så mkt val.
Blev nyligen tipsad om Camdserver men har inte testat. Någon som har lite mer info om hur det funkar?
2017-09-12, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Blev nyligen tipsad om Camdserver men har inte testat. Någon som har lite mer info om hur det funkar?
Jag har haft Camdserver i ett halvår och det har funkat prima... De tar ej emot paypal fast sidan säger så så man får betala med kort direkt men det har funkat bra för mig... Nöjd så jag har förnyat 6 månader till idag!
2017-09-12, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickinson
Jag har haft Camdserver i ett halvår och det har funkat prima... De tar ej emot paypal fast sidan säger så så man får betala med kort direkt men det har funkat bra för mig... Nöjd så jag har förnyat 6 månader till idag!

Hur är det med Viasat-kanalerna där? är dom i HD någon gång?
2017-09-12, 17:13
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Tack för info. Kör du med box eller app? Första IP-TV eller har du erf av andra leverantörer innan?
2017-09-12, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artagnian
Hur är det med Viasat-kanalerna där? är dom i HD någon gång?
Dom kör alla visat kanaler i HD fast i 720p
2017-09-12, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Tack för info. Kör du med box eller app? Första IP-TV eller har du erf av andra leverantörer innan?
Tyvärr har jag ingen erfarenhet av de andra. Camdserver kör alla 5 Cmore Live kanaler mot de andra kör 4. Men jag har följt denna tråd sen januari och fick mig ta beslutet att ta camdserver. Jag kör enbart via PC och Kodi men har läst att de streamas bättre om man har en magbox eller android box
2017-09-12, 17:35
Medlem
En fråga grabbar. Provade precis en TVIP S-Box 410. Får inte undertexterna att funka på Viasat, på Cmore funkar det men måste ställa in varje gång man byter till den kanalen. Varför är det så?
2017-09-12, 17:39
Medlem
Kass mjukvara
2017-09-12, 17:41
Medlem
Citat:
Tyvärr har jag ingen erfarenhet av de andra. Camdserver kör alla 5 Cmore Live kanaler mot de andra kör 4. Men jag har följt denna tråd sen januari och fick mig ta beslutet att ta camdserver. Jag kör enbart via PC och Kodi men har läst att de streamas bättre om man har en magbox eller android box
Spelar ingen roll C More Live 5 läggs ner 30 September och ersätts med Sportkanalen som är en kanal som kommer ligga i åtminstone dom större paketen hos leverantörerna utanför CMore paketet.
2017-09-12, 20:44
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ok. Tack för svar. Sitter på Mac och om jag fattat det rätt ska en app och sen Apple-tv räcka vilket jag tycker låter smidigt och bra.
2017-09-12, 21:06
Medlem
Försöker se på TV via Rapid, men det laggar så jäkla mycket. Är det bara jag?

Brukar fungera bra i vanliga fall.
2017-09-12, 21:14
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syndikat1
Försöker se på TV via Rapid, men det laggar så jäkla mycket. Är det bara jag?

Brukar fungera bra i vanliga fall.

Giantiptv laggar som fan just nu också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in