2017-09-11, 13:16
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja, det var ju Reindfelt som flög över landskapen och blickade ner över skogarna för att sedan konstatera att Sverige har en massa plats.
Tror ni han föreställde sig att kvinnor skulle röja dessa och bygga hus?
Det är ju som bekant män som bygger samhällen.

Nu är ju inte precis misogyna tangentbordshjältar på flashback i majoritet i Sverige. Förmodligen är en förkrossande majoritet svenska män för en stark och jämlik samhällsstruktur beträffande kön.

Om 20 år kommer det vara kvinnor om i majoritet bygger svenska samhällen eftersom allt fler killar fastnar i mammas källare och sprider kvasiintelligent sörja på flashback.
Citera
2017-09-11, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Om 20 år kommer det vara kvinnor om i majoritet bygger svenska samhällen eftersom allt fler killar fastnar i mammas källare och sprider kvasiintelligent sörja på flashback.

Någon profet är du ju i alla fall inte, tänk att du på allvar tror att det Svenska samhället kommer att ha kvar dessa gynnsamma förhållanden för kvinnan om 20 år.
Citera
2017-09-11, 16:53
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Någon profet är du ju i alla fall inte, tänk att du på allvar tror att det Svenska samhället kommer att ha kvar dessa gynnsamma förhållanden för kvinnan om 20 år.

För att Somalier är ju riktiga raketer inom svenska näringslivet menar du?
Citera
2017-09-11, 17:35
Medlem
Mess avatar
Citat:
För att Somalier är ju riktiga raketer inom svenska näringslivet menar du?

Tror han nog menar att om inte de lössläppta Svenskorna lyder (då under sharia) så kommer de få så mycket stryk och straffknull så det förmodligen inte ens går att föreställa sig.

Vi ser tendenserna redan nu....

Kvinnor är överrepresenterade i den offentliga sektorn och alla dess arbeten med påhittade behov som då kräver en typ av högskoleutbildning i strikt PK-anda. Dessa jobb kommer inte Swe ha råd med i kalifatet när Svenska mannen är utrotad eller lämnat landet.

Tanken på världens första feministiska kalifat har verkligen roat mig men det kommer inte ske, och allra minst med de otrogna hyndorna Svenska kvinnor är som givetvis kommer lägst ner i värdestegen för kvinnor. (Där slavar och gratishororna kommer husera i det framtida muslimska Sverige)
Citera
2017-09-11, 19:01
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Låter ju mer som om ni inte är karlar nog för att behålla en kvinna med egen vilja.

Varför inte bara flytta till Saudi-Arabien? Där kan du ju leva utan en massa kvinnor som tar plats.
Jag tror fan du är flashbacks ynkligaste skribent just nu. Ta dig i kragen.
Jag har behållit samma kvinna länge nog och av någon anledning vägrar hon lämna mig.
Nej, hon är inte svensk, för vem fan vill ha en narcissistisk sociopat som inte själv begriper hur bra hon har det, oavsett hur hon ser ut. Hon fostras från alla håll till att se män som antingen våldtäktsmän eller andra klassens medborgare som bara ska hålla med eller hålla käften.
Det enda de åstadkommer är gnälla på att vi inte servar henne snabbt nog, eller att serierna hon följer just nu är slut. Hon börjar bli fet, odräglig, grönhårig, fulltatuerad och sönderknullad efter sina resor till mindre nogräknade länder, där hon kan sära utan att någon hon känner vet, men könssjukdomarna lyckas hon inte dölja för sin omgivning. Eller aborterna vi skattebetalare finansierar. Hon tycker bättre om djuren hon har än män...
Citera
2017-09-11, 19:04
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Nu är ju inte precis misogyna tangentbordshjältar på flashback i majoritet i Sverige. Förmodligen är en förkrossande majoritet svenska män för en stark och jämlik samhällsstruktur beträffande kön.

Om 20 år är vi halvvägs mot där Libanon var för 50 år sen och du kanske inte vet vad som hänt dem sen dess, men du kan ju googla.
Du kan få denna som färdkost:
https://youtu.be/aACpy7fLjFo
Citera
2017-09-11, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag har behållit samma kvinna länge nog och av någon anledning vägrar hon lämna mig.
Nej, hon är inte svensk, för vem fan vill ha en narcissistisk sociopat som inte själv begriper hur bra hon har det, oavsett hur hon ser ut. Hon fostras från alla håll till att se män som antingen våldtäktsmän eller andra klassens medborgare som bara ska hålla med eller hålla käften.
Det enda de åstadkommer är gnälla på att vi inte servar henne snabbt nog, eller att serierna hon följer just nu är slut. Hon börjar bli fet, odräglig, grönhårig, fulltatuerad och sönderknullad efter sina resor till mindre nogräknade länder, där hon kan sära utan att någon hon känner vet, men könssjukdomarna lyckas hon inte dölja för sin omgivning. Eller aborterna vi skattebetalare finansierar. Hon tycker bättre om djuren hon har än män...

Det är bara kvinnor under 18 som kan göra aborter kostnadsfritt. Sen så förstår jag inte varför du gnäller så mycket som du gör när du sedan 30 år har ett utländskt fruntimmer du är nöjd med.
Citera
2017-09-11, 20:25
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Tror han nog menar att om inte de lössläppta Svenskorna lyder (då under sharia) så kommer de få så mycket stryk och straffknull så det förmodligen inte ens går att föreställa sig.

Vi ser tendenserna redan nu....

Kvinnor är överrepresenterade i den offentliga sektorn och alla dess arbeten med påhittade behov som då kräver en typ av högskoleutbildning i strikt PK-anda. Dessa jobb kommer inte Swe ha råd med i kalifatet när Svenska mannen är utrotad eller lämnat landet.

Tanken på världens första feministiska kalifat har verkligen roat mig men det kommer inte ske, och allra minst med de otrogna hyndorna Svenska kvinnor är som givetvis kommer lägst ner i värdestegen för kvinnor. (Där slavar och gratishororna kommer husera i det framtida muslimska Sverige)

Om du hade utbildat dig och skaffat ett jobb så kanske du skulle inse att en välfärdsstat kräver en offentlig sektor. Men du är väl emot välfärdsstat också gissar jag?

I övrigt är det svårt att förstå vad du menar.
Citera
2017-09-11, 20:28
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket

Haha! Jag förstod väl att du varit iväg och importerat någon stackars thailändska. Förhoppningsvis bidar hon sin tid tills medborgarskapet är fullbordat. Eftersom du skriver samma dynga i samtliga trådar på feministforumet gissar jag att du har ett extremt lyckligt förhållande.
Citera
2017-09-11, 21:40
Medlem
Mess avatar
Citat:
Om du hade utbildat dig och skaffat ett jobb så kanske du skulle inse att en välfärdsstat kräver en offentlig sektor. Men du är väl emot välfärdsstat också gissar jag?

I övrigt är det svårt att förstå vad du menar.

Att du inte förstår beror på att du saknar konsekvensanalytisk förmåga och tillhör därför de lågbegåvade som handlar helt utan denna viktiga insikt. Men förståelsen kommer bankas in i ditt medvetna för eller senare för skutan är redan körd på grund.

Vi har ingen välfärdsstat, vi har ett multikulturellt kriminellt rövhål med världens högsta skatter !, vad är det du inte fattar liksom?.

Välfärdsstat alá Sverige betackar jag mig för.
Citera
2017-09-11, 21:40
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det är bara kvinnor under 18 som kan göra aborter kostnadsfritt. Sen så förstår jag inte varför du gnäller så mycket som du gör när du sedan 30 år har ett utländskt fruntimmer du är nöjd med.
Jag har barn som ska leva vidare och vill att världen ska vara en bättre plats för dem än den är eller har varit för mig.
Det skulle gynna din sort också, men det krävs förståelse för problemens natur.
Citera
2017-09-11, 21:43
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Haha! Jag förstod väl att du varit iväg och importerat någon stackars thailändska. Förhoppningsvis bidar hon sin tid tills medborgarskapet är fullbordat. Eftersom du skriver samma dynga i samtliga trådar på feministforumet gissar jag att du har ett extremt lyckligt förhållande.
Nej, hon är inte thailändska och vi har passerat 31 år tillsammans.
Jag har inget emot thailändskor, men deras kultur är inte som vår. En del fenomen begriper jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in