2017-09-11, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
Japp det gjør det. Og en av dem kalles psykopati

Eller Narcissist. Efter som samsjuklighet är vanligt så lider han kanske av mer än en diagnos.
Citera
2017-09-11, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Eller Narcissist. Efter som samsjuklighet är vanligt så lider han kanske av mer än en diagnos.

Narsissisme er en form for psykopati.
Citera
2017-09-11, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Med risk för att uppfattas som tjatig, är jag ganska trött på alla som inte begriper att det inte handlar om att "bevisa" en olycka, utan att bevisa ett brott. Vållande och griftefrid blir det minst, men jag är skeptisk till att det blir så mycket mer, du tror något annat. Nöjd?
nej nu får påvisa - vad grundar du det på att han bara kan bli dömd för griftes-fridsbrott- som du tjatat länge om ?
vilka grunder- jag tycker du får förklara mera -
vad är dina bevis
du har så klart inga bevis-
du har inte heller en tes om vad det är som gör att han bara kan fällas för griftes-brott.
jag blir överraskad om du kan svara men också tacksam att få höra en tänkbar tes.
Du snurrar ikring vad andra skriver-
men du fullföljer inte det du själv antyder.
Citera
2017-09-11, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej nu får påvisa - ad grundar du det på att han bara kan bli dömd för griftes-fridsbrott- som du tjatat länge om ?
vad är dina bevis
du har inte heller en tes om vad det är som gäör att han bara kan fällas för griftes-brott.
jag blir överraskad om du kan svara men också tacksam att få höra en tänkbar tes.
men du fullföljer inte det du antyder.

Det er bevist at PM juger og at det er sannsynlig at han har drept KW
Citera
2017-09-11, 01:48
Medlem
ingenkonfirmations avatar
Citat:
Du skrev inte att du trodde, du skrev rakt av att polisen redan avfärdat PM's ide om olycka, håll dig till sanningen! Då frågade jag efter källa, och du började anföra dagstidningar och liknande. Din stringens är begränsad.....
Polisen avfärdade "PM's ide om olycka" redan under dag 1 då de anhöll honom..
Citat:
Polischefen: "Madsen har hela tiden varit misstänkt för mord"
http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/bekr%C3%A4ftat-hittade-kroppen-tillh%C3%B6r-kim-wall-1.4559620
Citera
2017-09-11, 01:53
Medlem
Citat:
Narsissisme er en form for psykopati.

På sätt och vis. Men den är mildare än anti social personlighetsstörning (psykopati).
Saknar empati gör ju båda iallafall.
Citera
2017-09-11, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ja det var det som jag skrev inledningsvis när det blev sådant liv.

Postaren har registrerat sig på fb 2017-05-17 så man får ha liiite överseende.
Citera
2017-09-11, 01:56
Medlem
Citat:
Du skrev inte att du trodde, du skrev rakt av att polisen redan avfärdat PM's ide om olycka, håll dig till sanningen! Då frågade jag efter källa, och du började anföra dagstidningar och liknande. Din stringens är begränsad.....

Polisen lämnar ju information fortlöpande. Var ska du läsa detta om inte via media? ( TV och tidningar.)
Citera
2017-09-11, 02:00
Medlem
Jeg har en følelse av at PM har drept noen før.
Å stycke et menneske er noe helt annet enn å drepe.
Citera
2017-09-11, 02:01
Medlem
Citat:
Med risk för att uppfattas som tjatig, är jag ganska trött på alla som inte begriper att det inte handlar om att "bevisa" en olycka, utan att bevisa ett brott. Vållande och griftefrid blir det minst, men jag är skeptisk till att det blir så mycket mer, du tror något annat. Nöjd?
Precis- är du lite...?'
Jag vill veta vad du menar med att han bara kan bli dömd för grifte-fridsbrott?
Försök svara- förstår att det är svårt-för dig.
Vad är din källa?
är det Silberskys och Leif GW Persson du åberopar så ska du veta att det är inaktuellt- gammal skåpmat.
det är din tes-jag vill höra.
Citera
2017-09-11, 02:09
Medlem
Citat:
Jeg har en følelse av at PM har drept noen før.
Å stycke et menneske er noe helt annet enn å drepe.

Han kanske bara har fantiserat om det. Det är ju möjligt att styckmordet på den Japanska kvinnan i Köpenhamn -86 gjorde ett djupt intryck på den unge drengen PM 15 år. Det hände ju alldeles i närheten av där han befann sig varje dag. Kanske hans fascination för döden ( som det sägs att han har (?)
började då. Jag tror inte han gjort det förr. Men med tanke på hur mycket han hann med så verkar det som att han övat sig på styckmord i fantasin iallafall.
Citera
2017-09-11, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej nu får påvisa - vad grundar du det på att han bara kan bli dömd för griftes-fridsbrott- som du tjatat länge om ?
vad är dina bevis
du har inte heller en tes om vad det är som gör att han bara kan fällas för griftes-brott.
men du fullföljer inte det du själv antyder.

För det första, lär dig att läsa, annars blir det onödiga missförstånd.

Skrev jag "bara"griftefridsbrott? Nej, vållande, alltså vållande till annans död också, eller hur? Du om någon, kan nog upplevas som snurrig.....

Vad för "bevis"? Jag BEDÖMER att domstolen inte kan sätta dit honom för dråp/mord, att det stannar vid vållande/grovt vållande till annans död och griftefrid ( kanske grov, om det finns något sådant. Jag behöver inga "bevis" för det, eller hur?

Så nu kanske det klarnar lite i allt "snurrande"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in