2017-09-09, 20:24
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Tack. Exakt Exakt så.. Så fel hörde jag inte.. Ingen toppklass på de bägge fightesna.. Froch, alt Groves hade sopat ringen med dem..
Alltså. Ingen disrespect mot Benavidez eller hans motståndare (Gavril), men jag tror de flesta namn man tänker på om man talar om toppen av super mellanvikt hade plockat båda. Jack (om han varit kvar), Groves, DeGale, Froch, Dirrell etc. Att sätta dessa två om den riktiga WBC-bältet känns fattigt. Särskilt eftersom Smith vs Skoglund om det mindre bältet är minst lika legitim.
Men man har också 8 fighters investerade i WBSS-turneringen. Däribland Groves, Smith, Eubank Jr. Tror Skoglund hade kunnat slå Benavidez/Gavril också kanske t.o.m.
Titelmatchen borde varit mellan Dirrell och Smith. Men Smith är i WBSS och Dirrell är skadad.
Märkligt hur det kan bli ibland.
Citera
2017-09-09, 20:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Instämmer till fullo. Minns den kvällen som igår.. Med steffen på Tv1000..
Den fighten är en klassiker en av de brutalaste fighter man sett!
Citera
2017-09-09, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ha. Missförstånd från min sida. Sorry.
Lugnt.. Sitter du liksom jag o väntar på Huck vs Usyk?? Tror ukranaren vinner lätt.
Citera
2017-09-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Den fighten är en klassiker en av de brutalaste fighter man sett!
Instämmer till fullo.. Benn var nere bland domare och fotografer i första ronden. Helt groggy. Men vilket hjärta den karln hade där o då.. Sen försvann den tyvärr. Var blek i fighterna efter.. Benn är och förblir en idol för mig. Tycker han blev rånad i returen mot Eubank på Old Trafford.. Grovt dessutom.
Citera
2017-09-09, 20:53
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Lugnt.. Sitter du liksom jag o väntar på Huck vs Usyk?? Tror ukranaren vinner lätt.

Nää, jag sitter och tittar på boxing meme på insta och undrar över Canelos enorma förändring.

https://www.instagram.com/p/BY1GJaKDOjq/?taken-by=boxing__memes
Citera
2017-09-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nää, jag sitter och tittar på boxing meme på insta och undrar över Canelos enorma förändring.

https://www.instagram.com/p/BY1GJaKDOjq/?taken-by=boxing__memes
Jisses...
Citera
2017-09-09, 23:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Vet inte riktigt hur Huck ska komma åt Usyk eg, Men visst Huck kan komma med en lucky punsch utöver det kommer vi få se Usyk montera ned Huck!
Citera
2017-09-09, 23:19
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Instämmer till fullo.. Benn var nere bland domare och fotografer i första ronden. Helt groggy. Men vilket hjärta den karln hade där o då.. Sen försvann den tyvärr. Var blek i fighterna efter.. Benn är och förblir en idol för mig. Tycker han blev rånad i returen mot Eubank på Old Trafford.. Grovt dessutom.
Det var ju lite att Eubank hade domarna med sig hela tiden medans Benn fick jobba för att vinna, Krävdes att han skulle dra ut Eubank men som du säger han blev rånad!
Citera
2017-09-09, 23:27
Medlem
DjPuttes avatar
Undrar smått vem ska rå på Usyk eg i WSSB för Huck är inte ens där över huvudtaget!
Citera
2017-09-09, 23:48
Medlem
DjPuttes avatar
Huck 1-2 slag sedan Usyk kommer med en SKUR av slag!
Usyk är fan en av de ruggigaste boxare jag sett på LÄNGE en ren maskin, Sanslöst längesedan jag sett ngn boxare av denna styrka!
Citera
2017-09-09, 23:54
Medlem
DjPuttes avatar
Tko Round 9 Usyk
Citera
2017-09-10, 00:05
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Jisses...

Hmm. Jag är dåligt uppdaterad. Visste inte att fighten sändes gratis. kollade på den, den var bra, Det var action hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in