2017-09-08, 15:31
Medlem
Canelos punchpower är överskattad,men han ser ut att ha mera muskelmassa nu än innan så osvuret är bäst.
Tror på en kompatibel fight där GGG drar längsta strået via tre eller fyra poäng.
Citera
2017-09-08, 16:31
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Borde såklart sälja nera.. Tycker man. Här gäller det oerhört mkt. Matcchen May vs McC var mest en freakshow där utgången var ganska så given.
Här däremot är det ganska så mkt på spel. En håsad mexare mot en av världen bästa P4P med grym KO% som har sin nolla intakt. Denna fight hade fått mig att pröjsa 500 utan att blinka i PPV. Tackar för att den sänds i ordinarie Viafighting utbudet. Håller stenhårt på Trippel G här!

Tycker också att den borde sälja mer, men tror ej den gör det. Många som har noll intresse av boxning och mma kollade bara på den fighten på g av hypen ( mest conors ) förtjänst. Hoppas på GGG med.
Citera
2017-09-09, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Canelos punchpower är överskattad,men han ser ut att ha mera muskelmassa nu än innan så osvuret är bäst.
Tror på en kompatibel fight där GGG drar längsta strået via tre eller fyra poäng.
Som Lemieux visade så har du ju ingen som helst nytta av punchpower mot Golovkin om du inte kan träffa. Golovkin har bara haft problem mot snabba boxare, kraft har aldrig varit någon faktor i hans matcher. Canelo är kraftfull men varken superkvick i händer eller fötter. Om Golovkin, som mot Lemieux, ligger på distans och pumpar den precisa, styva jabben i ansiktet så ser jag inte riktigt vad Canelo har för kvalitéer för att kunna ta sig förbi den.
Citera
2017-09-09, 08:45
Medlem
Vad tror vi om första kvartsfinalen i WBSS i cruser i kväll? Personligen tror jag att Uzyk kommer krossa Marco Huck innom 4-6 ronder. Hucks sista fem fighter har inte imponerat över huvud taget. Uzyk ser spännande ut. Stor och stark. Verkar ha bra krut i nävarna. Kul att det är igång nu.
Citera
2017-09-09, 15:02
Medlem
I natt plockades Badou Jacks titel upp.. Inte mkt o hänga i julgranen. Dock den yngste Champen just nu, så han har väl tiden framför sig. Men jag är säker på att Skoglund slagit båda ganska så lätt. En svag mästare i WBC supermellan, tänk när Benn o Co härjade i den viktklassen.. Tider det...
Citera
2017-09-09, 16:57
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
I natt plockades Badou Jacks titel upp.. Inte mkt o hänga i julgranen. Dock den yngste Champen just nu, så han har väl tiden framför sig. Men jag är säker på att Skoglund slagit båda ganska så lätt. En svag mästare i WBC supermellan, tänk när Benn o Co härjade i den viktklassen.. Tider det...

Han är väl 34 år gammal? Så "tiden" är väl inte direkt på hans sida?
Citera
2017-09-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Sa de inte "the youngest Champ"? Hörde jag så fel?..
Oavsett.. Kass klass..
Citera
2017-09-09, 18:55
Medlem
Nigel Big Benn vs Gerald The G man McClellan är den bästa supermiddle fight jag sett.
Citera
2017-09-09, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Nigel Big Benn vs Gerald The G man McClellan är den bästa supermiddle fight jag sett.
Instämmer till fullo. Minns den kvällen som igår.. Med steffen på Tv1000..
Citera
2017-09-09, 20:02
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Antiflag syftade nog inte på Badou Jack utan på den som tagit hans vakanta WBC-titel; David Benavidez, 20 år gammal.

Det skedde natten mot idag.
Snart matchas Callum Smith vs Erik Skoglund för WBC's diamond belt. En betydligt mer legitim titelmatch än den som gick om de riktiga titeln nu.
Citera
2017-09-09, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Antiflag syftade nog inte på Badou Jack utan på den som tagit hans vakanta WBC-titel; David Benavidez, 20 år gammal.

Det skedde natten mot idag.
Snart matchas Callum Smith vs Erik Skoglund för WBC's diamond belt. En betydligt mer legitim titelmatch än den som gick om de riktiga titeln nu.
Tack. Exakt Exakt så.. Så fel hörde jag inte.. Ingen toppklass på de bägge fightesna.. Froch, alt Groves hade sopat ringen med dem..
Citera
2017-09-09, 20:23
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Tack. Exakt Exakt så.. Så fel hörde jag inte.. Ingen toppklass på de bägge fightesna.. Froch, alt Groves hade sopat ringen med dem..

Ha. Missförstånd från min sida. Sorry.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in