Citat:
Bra och observant där, Merwinna, även om jag har problem med att förstå/hålla med dig i tidigare inlägg.
De flesta inser, att PM var "ett" med sin Nautilus, hade säkert gjort flera turer med villiga "piger" tidigare ( min helt egna spekulation). PM, en träbock i sociala sammanhang, svarade domaren med att han såklart haft samlag med kvinnor tidigare, när han och fru'n bodde ombord ( referenter på det, när, och hur länge, är lite intressant)
PM, som den udda person han är, svarade glatt på frågan, domaren hade nog hoppats på ett svar om han seglat ut, dykt och legat både på Öresunds botten och med den medföljande kvinnan.......det verkar troligt att det hänt, den "galna" älskarinnan har väl bekräftat det!?
De flesta inser, att PM var "ett" med sin Nautilus, hade säkert gjort flera turer med villiga "piger" tidigare ( min helt egna spekulation). PM, en träbock i sociala sammanhang, svarade domaren med att han såklart haft samlag med kvinnor tidigare, när han och fru'n bodde ombord ( referenter på det, när, och hur länge, är lite intressant)
PM, som den udda person han är, svarade glatt på frågan, domaren hade nog hoppats på ett svar om han seglat ut, dykt och legat både på Öresunds botten och med den medföljande kvinnan.......det verkar troligt att det hänt, den "galna" älskarinnan har väl bekräftat det!?
Ja i verkligheten har han säkert gjort det med många, det var bara inte vad han sa i rätten. Det är ju det perfekta förförelsesättet: det är en exotisk och spännande miljö för kvinnorna, de känner sig utvalda för att just de får följa med i hans allra heligaste Nautilus till hans hemliga gömställen på havsbotten... Därnere är man i en sluten värld, avskiljd från omvärlden, maken eller föräldrarna på land är snart glömda. Det är lite farligt, faran får kvinnorna att ty sig närmare till M., han kan leka enormt kunnig och modig hjältekapten. Han är den som har makten vilket också är eggande. Vem som helst skulle kunna gå på det!

...men just därför har han inte heller något "behov" av att våldta kvinnor, utnyttja lik sexuellt o.s.v.. Han får det han vill ha och behöver ändå. De anklagelserna stämmer inte.
konstigt att hon vill framträda- att springa mot reportrarna och börja babbla, när det begåtts grova brott- det tycker jag är konstigt.