Citat:
Ursprungligen postat av
Freija21
Nej jag hade ingen pojkvän denna sommar!
Vad var frågorna ? Jag tycker att jag har svarat ganska rakt på och ärligt när jag har kunnat hjälpa fallet framåt!
Men senaste tiden så har jag känt mig lite påhoppad och det gör mig ledsen och det var absolut bara för att hjälpa till som jag gick med här.
Någon frågade också hur BW var som person och även hur han såg ut! Han var en vän till mig och jag beskrev honom
.. och blev totalt påhoppad jag beskrev björn som den vän han var!
Jag valde att svara på frågan om Björn men hade inte gjort det om jag visste att jag skulle bli så påhoppad!
Livet är hårt IRL och just nu väldigt tufft och sen gå in och se att man har blivit påhoppad igen här blir lite mycket...
När man bara vill det hjälper. Att bli påhoppad och krossad av Twiggy Är bara en komplimang och det kan jag ta!
Men just nu orkar jag faktiskt inte och jag ska upp och jobba ha en bra dag.
Tar nya tag idag!
God morgon Freija!
När du kom in här i tråden och berättade att du var en väldigt god vän till Helena så gav du intrycket av att ni varit BFF.
Det krympte med tiden till en nyfunnen vän. När du blev iifrågasatt för detta besvarade du det med en fråga, "om det var en tävling om vem som känt Helena längst?"
Det aldrig getts någon skäl att tro att någon annan här stod Helena nära så den repliken ser jag enbart som ett skydd, ett försök att slippa erkänna att du kanske lagt i en för hög växel.
Du har fått frågan vad du förväntade dig genom att bli Helenas BFF med hela tråden. Den lämnade du obesvarad och istället kallade du det att bli hackad på, iförd offerkofta.
Att alla ifrågasätts och då främst de som säger sig veta själva, utan att behöva andra källor, är inte alls konstigt. Det är en stor del av vad man gör här.
Att anta rollen som Helenas BFF kostar på. Du antog den. Du är inget oskyldigt offer i den frågan. Inte ens om du har det jobbigt IRL. Du fattade beslutet om att ge dig in i detta och väljer själv att fortsätta att reagera negativt på att ifrågasättas TROTS att du faktiskt ifrågasätter andra.
Att påstå att man är Helenas BFF gör inte att alla här köper det rakt av. Man får helt enkelt visa att man är god för sina ord. Ingen vet vem, vad, du är oavsett vad du säger. Du blir vad och hur du säger.
Jag hoppas att du kom upp i tid till jobbet och att du får en fin dag!
Ta det inte så personligt när du ifrågasätts då det inte är du som ifrågasätts utan dina uppgifter. Här blir du dina uppgifter, inget annat! Du väljer själv! Vi vet inget om din person, som du inte själv berättar. Här är du resultatet av dina uttalanden!