Citat:
Ursprungligen postat av
Rudge
Nej, hans alibi var din utsago då. Då var han på krogen. Polisen ansåg att där inte fanns något alls. Så det är nog lite beroende på vem som uttalar sig. Enligt honom så hade han heller inget....
Ska inte bemöda mig att leta efter ett inlägg som troligtvis är borttaget, för du är väl inte så dum att du ljuger när det kan påvisas.
Finns säkert fler som läste den konversationen mellan oss.
Det enda jag har fått runt bakklöven är skiten som just satt under den.....
Inledningsvis kom han inte ihåg vad han gjorde den aktuella natten. Senare har jag för mig att de hittade en biljett från en konsert de var på under söndagen (PR och föräldrarna). Med den referenspunkten mindes de vilken natt det gällde. Flickvännen jobbade nämligen där konserten var.
Du påstår att jag skrivit att PR:s alibi var "att det säger sig själv att man hellre åker till Göteborg än till Mariestad, följt av ett "haha"." Då jag inte har något som helst minne av detta själv, så vill jag att du letar upp inlägget och länkar till det.
För du vill väl inte komma med falska påståenden? Jag tycker att jag hela tiden har påstått att PR:s alibi fanns i Göteborg.
Däremot vet jag att jag skrivit ang.
PR:s bror, MaRu, att han inte hade några kopplingar till Mariestad (och Töreboda) och att det därför vore osannolikt att han skulle ha åkt till Mariestad (och Töreboda) den aktuella natten, när han hade ett så mycket större nöjesutbud i Göteborg, där han bodde. I
det fallet vet jag att jag skrivit det du påstår, men inte att det skulle ha varit PR:s alibi!!! Du kanske blandade ihop det?
Förresten, varför skulle inlägget ha raderats? Det är bara moderatorer som kan radera inlägg (om man inte gör det själv inom en timme, tror jag det är). Vad skulle de ha haft för anledning att ta bort ett sådant inlägg?