2017-09-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyFalkenberg

Två: Klart man avgör vem som är riktig muslim när man kollar igenom den riktiga heliga Koranen och läser igenom vart enda del. Extremister har inget med Islam att göra och det är enligt alla riktiga muslimer samt skriften i Koranen.

Varför skulle extremister vara riktiga muslimer om dem inte följer Koranen vilket är ett måste inom Islam? Ge dig.
Du tycker inte det är extremistiskt att stena eller halshugga bögar och ateister? Saudiarabien och andra muslimska länder har inte läst koranen och är inga riktiga muslimer?
Citera
2017-09-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Jag fråga inte efter nummer jag frågade efter namn. Men eftersom du känner dessa snubbar kan du då förklara vad som ligger bakom detta ?
Ingen här känner dessa grabbar.

Ingen som känner dem skulle någonsin sitta på Flashback och ge info.

Du kan lika gärna sluta fråga
Citera
2017-09-07, 19:39
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBandana
Patronen som håller kameran skulle jag tippa på Malmö.

Studiobandit måste definitivt komma med bland de nya orden. Ett annat sätt att kalla någon fejk.

"Studiogangster" uttrycket kommer från när eazy e dissar Dr dre och påstår att dre inte är en riktig gangster utan en "studiogangster" vilket syftar på att han snackar bara massa skit. Vilket snorungar har tagit och översatt till studiobandit
Citera
2017-09-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Vad får dig att tro att de jagar honom? Han är från Husby.
Såg det på nån youtube kommentar, trodde inte på det men man vet aldrig. Vad är speciellt med Husby ?
Citera
2017-09-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN
Ingen här känner dessa grabbar.

Ingen som känner dem skulle någonsin sitta på Flashback och ge info.

Du kan lika gärna sluta fråga

Verkar som att du har rätt. Men jag hoppas att vi får reda på det en vacker dag.
Citera
2017-09-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Jag kan tala om för er vart dom här snubbarna brukar hänga. Men ni svennar kommer vara för fega för att knäppa dom. Ni snackar massa skit men ingen handling som vanligt.

Vad i hela världen får dig att tro att vi vill "knäppa" dessa kissnegrer?

Vi uppmuntrar och applåderar våld, konflikter och hämndaktioner invandrare emellan.

Ju fler av er som dör i den sk gängkonflikten ju bättre.

När opinionen äntligen svänger och politiken läggs om radikalt stryper vi era bidrag och slopar all särbehandling för misslyckade båtflyktingar. Då åker ni hem till era efterblivna djungel /ökenreservat och vi kan bygga upp Sverige åt våra barn igen.
Citera
2017-09-07, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Jag kan tala om för er vart dom här snubbarna brukar hänga. Men ni svennar kommer vara för fega för att knäppa dom. Ni snackar massa skit men ingen handling som vanligt.
Varför skulle jag vilja knäppa dom enda som gör något vettigt i hooden? Jag ser hellre att dom producerar mer videos.
Citera
2017-09-07, 21:08
Medlem
AussieRedMans avatar
Hoppas bara att de inte lyckas tysta hans artisteri. Han har faktiskt bra texter o är en av de bättre rapparna vi har.
Citera
2017-09-07, 21:40
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chevroletimpala
Nu måste du fan skämta på riktigt. Svensk rap är bara skit och detta gäller även Jireel, Yasin Byn och alla andra autotune trap wannabees. Riktig rap finner du bara i engelsk musik samt i Sverige mellan 90-talet och tidiga 00-talet. Efter det har bara skit släppts, från gangster wannabees.

Ändå ingen anledning till att pissa på folk tycker jag... Börjar tro att detta har mer och mer att göra med ren avundsjuka. Finns inget motiv alls i det förutom sadism och avundsjuka.
Citera
2017-09-07, 21:43
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arre.b
Såg det på nån youtube kommentar, trodde inte på det men man vet aldrig. Vad är speciellt med Husby ?

Du kan bara inte börja slå med folk från en helt annat territorium. Blizzy hänger med sitt eget gäng. Om DP fortsätter, vänder alla mot dem. De skjuter bara för hämnd. Och folk vet vem de är.
Citera
2017-09-07, 21:46
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Du kan bara inte börja slå med folk från en helt annat territorium. Blizzy hänger med sitt eget gäng. Om DP fortsätter, vänder alla mot dem. De skjuter bara för hämnd. Och folk vet vem de är.

Hur gammal är Jaffar? Du som är insatt... Citerar detta bara för att du ska se. Tror inte det nämnts?
Citera
2017-09-07, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Hur gammal är Jaffar? Du som är insatt... Citerar detta bara för att du ska se. Tror inte det nämnts?
Han e född 96
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in