2017-09-07, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Nej de var inte de från hjulsta som blev skjuten i hjuldts utan en annan i gänget.

Kan det vara så att jaffar har kritat ladd ifrån dessa herrar och snortat upp allt istället för att sälja det? Jag har fortfarande svårt att tro att detta handlar om "33 skott på 3 sek". Ni som sitter på info kan ni inte dela med er? Vad heter dessa grabbar?
Citera
2017-09-07, 18:01
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Kan det vara så att jaffar har kritat ladd ifrån dessa herrar och snortat upp allt istället för att sälja det? Jag har fortfarande svårt att tro att detta handlar om "33 skott på 3 sek". Ni som sitter på info kan ni inte dela med er? Vad heter dessa grabbar?

Vad är meningen med att veta deras namn? Deras släktingar är okända. Olika efternamn. De har inga sociala medier. De har bara mobilnummer. And you ain't getting no number.
Citera
2017-09-07, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BOMBOCLAT
Offer? Ja stackars offer, de små liven som tvingas att aldrig lära sig språket, som tvingas att aldrig skaffa ett ärligt jobb eller leva som en hederlig männsika.... stackars små offer.

Det här skiten du nyss kväkte ur dig var det äckligaste jag sett i hela tråden! Röd äcklig curlingpolitik är det som kör detta land i botten! Det är dessutom sossar som skapat problemen, och det är sossar som permanenterat problemen.

Vad är det för fel på att ställa krav på folk som kommer hit? Det ställs ju för fan krav på oss övriga medborgare!

Du har gått på lögnerna om att alla invandrare sitter på bidrag, tyvärr
Citera
2017-09-07, 18:31
Medlem
Är de sant att dom jagar blizzy nu?
Citera
2017-09-07, 18:33
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Inte alla, men tammefan en överväldigande majoritet. Definitivt babbarna som förekommer i pissfilmen och deras föräldrar!
Citera
2017-09-07, 18:51
Medlem
RutledgeWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Att han såg Yasin på arlanda och borde se märken om han fick stryk?

...och hur hade du tänkt att man ska kunna se blåmärken på jaffarbyn då,Einstein?
Citera
2017-09-07, 19:01
Medlem
RutledgeWoods avatar
Citat:

Varför fake news:ar du? Vi vet att en majoritet av muslimerna inte klarar av att försörja sig själva. Vem försöker du lura med ditt inlägg?
Citera
2017-09-07, 19:01
Medlem
Jag kan tala om för er vart dom här snubbarna brukar hänga. Men ni svennar kommer vara för fega för att knäppa dom. Ni snackar massa skit men ingen handling som vanligt.
Citera
2017-09-07, 19:02
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arre.b
Är de sant att dom jagar blizzy nu?

Vad får dig att tro att de jagar honom? Han är från Husby.
Citera
2017-09-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Vad är meningen med att veta deras namn? Deras släktingar är okända. Olika efternamn. De har inga sociala medier. De har bara mobilnummer. And you ain't getting no number.

Jag fråga inte efter nummer jag frågade efter namn. Men eftersom du känner dessa snubbar kan du då förklara vad som ligger bakom detta ?
Citera
2017-09-07, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Jag kan tala om för er vart dom här snubbarna brukar hänga. Men ni svennar kommer vara för fega för att knäppa dom. Ni snackar massa skit men ingen handling som vanligt.
Varför skulle nån svenne vilja knäppa dom för det här? Om fem år är alla döda ändå.
Citera
2017-09-07, 19:09
Medlem
BOMBOCLATs avatar
Citat:

Helt rätt, inte alla invandrare sitter på bidrag. Den absoluta majoriteten av de invandrare som tar sig upp och fram sticker ifrån "orten" fortare än du hinner säga socialpsykopat. Du har helt uppenbart inte den blekaste aning om hur det funkar i orten.

Du har dessutom inte svarat på varför det skulle vara fel att ställa samma krav på dessa individer som på oss övriga skötsamma medborgare?

Men det är ju en bra skjuts åt sossarnas och vänsterpackets sviktande väljarstöd, fyll på landet med en jävla massa nya bidragstagare så tryggas väljarskaran för en tid framöver iafl.
Senast redigerad av BOMBOCLAT 2017-09-07 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in