2017-09-07, 14:42
Medlem
Har dom andra filmerna släppts där en studiogangster kryper runt med koppel?
Citera
2017-09-07, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Man blir chockad av hur dumma användarna är.
Kontot har bara existerat i två dagar!! Eftersom tonen inte är seriös så är det helt uppenbart att det inte är J*ff*rs konto eftersom han av allt bedöma ligger lågt. vilket verkar klokt.
På allvar, nu får IQ nivån höjas hundra snäpp eftersom användare här låter idiotiska!
Ja precis, perfekt för han att kunna kasta skit och sen säga att det inte var han. Alla förstår väl att han inte vågar byta sina urinbyxor utan gnäller lite vid sidan om vad han skulle vilja göra om han haft mod.

Men han skall nog ta det lugnt för det blir inte kul när de träffar på han nästa gång misstänker jag. Han borde ha en plan för att ge dem presenter så de slutar att använda han som toalett.

Han borde förlåta dem och sluta skriva på nätet, det är det bästa han kan göra om han är rädd om sitt liv.
Senast redigerad av beaver_se 2017-09-07 kl. 14:50.
Citera
2017-09-07, 15:01
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
"Studiobandit" måste ju vara en bra kandidat till att komma in i bland nya ord hos svenska Akademien?

Tycker för övrigt åtminstone en av pissarna låter som att han inte är uppvuxen i Stockholm. Tycker mig höra en tydlig "Göteborgsblatte" eller "Malmöblatte" ton när han pratar. Ni som är mer insatta har nån i DP växt upp längre söderut?

Patronen som håller kameran skulle jag tippa på Malmö.

Studiobandit måste definitivt komma med bland de nya orden. Ett annat sätt att kalla någon fejk.
Citera
2017-09-07, 15:05
Medlem
UgLyBastards avatar
det är sån extremt liten chans att det är hans konto som skapades för 3 dagar sen, den chansen är så liten så den är i princip obefintlig.
lägger upp massa gamla bilder, till vilken nytta då? helt onödigt.
skriver massa skit och sen håller käften.
nej, den som tror att det är hans konto måste fundera om och börja använda ärtan lite.

dels har trollet skrivit saker på alla bilder och videos som om det skulle vara uppladdat förut.
sen på sista bilden kommer hoten.

jag ändra min första mening från extremt liten chans, till ingen chans öht.

helt uteslutet att det är raffa-jaffa som ligger bakom kontot.
Citera
2017-09-07, 15:09
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Lol vrf snackar du utan att veta. 2 är från Hjulsta.

Skulle förklara varför någon blev skjuten i hjulsta några dagar efter dubbelmordet i Rinkeby
Citera
2017-09-07, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Aah, är det därför ni gillar att hedersmörda och alltid har fred omkring er?
Haha. Det är det jag menar. Jo mer man försöker lära ut något till en rasist så kommer dem alltid stänga hjärnan medans man pratar. Du kan läsa min inlägg annars gå sov.
Citera
2017-09-07, 16:13
Medlem
Citat:
Jag har läst alla dina inlägg på dålig svenska och hittar inget som talar emot bilden av muslimer som mindre vetande.

Citat:
Ursprungligen postat av JimmyFalkenberg
...
För det första, din ignoranta skräpbarn. Alla dessa bombare och terrorister du nämner kan inte vara muslimer helt enkelt för att det är förbjudet att döda, eller göra något dåligt generellt i Islam.

Riktiga muslimer vet det, andra som tror sig vara muslimer och dödar oskyldiga är helt enkelt hjärntvättade. Detta står även i Koranen klart o tydligt att man kan inte döda eller skada sig själv med avsikt heller samt göra andra dåliga grejer.

Vill du ha källa till allt jag skriver så kan du använda din dyrbar media vilket du endå gillar så mycket. Sen kan du också använda dig av en riktig Koran som källa till allt jag säger om att det är förbjudet att döda, skada eller överhuvudet agera dåligt mot oskyldiga ...

Nej. Det har du inte, tönt.
Citera
2017-09-07, 16:27
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Jag har läst alla dina inlägg på dålig svenska och hittar inget som talar emot bilden av muslimer som mindre vetande.
Glöm inte "dålig impulskontroll", "våldsbenägna" och "hycklare"...

Den här "rättroende" muselmanen har ägnat flera inlägg åt att lägga dimridåer över det faktum att islam är den enda religion som fortfarande samlar anhängare, som öppet och tydligt förespråkar grovt och hänsynslöst våld och förtryck av människor som inte delar deras religion eller lämnar den. Tror man inte att haschpsykopaten Muhammed mötte Herrens Ängel i en grotta och fick budskapet från Gud direkt dikterat till sig, så ska man minst betala en extra skatt för att slippa få halsen avskuren.

Hela koranen är en enda lång orgie i blod, rånmord, våldtäkt och förtryck. Islam är en slav-religion där varje steg i livet är dikterat av vidskepelse och ytligheter. Inget djupare kontemplerande resonemang eller reflektion, bara påbud som ska följas och icke ifrågasättas trots att det gått 1400 år sedan de formulerades i text!

Att skåda in i en troende muselmans tankevärld är som att skåda in i en avgrund av hat, förakt, hot och våld, vilket också tydligt syns i JimmyFalkenbergs drapor. OCH, för övrigt också syns i filmklippet där rap-zoomaliern förnedras genom att spöas, pissas på och hotas både med bötning och skjutvapen!

IS, Al Quaida, Boko Haram och allt vad fan de där sjuka sekterna kallar sig, är just produkten av koranens texter och det är också därför avståndstagandet från andra muselmaner är så svagt och otydligt -för att inte tala om obefintligt. De där mördarsekterna lajvar för fan Muhammeds hallucinationer rakt av. Iscensätter stycke för stycke ur smutstexterna och svammlet deras "lärde" står och rapar ur sig i det ena hatfulla utfallet efter det andra! Att muselmaner världen över skickar pengar och frivilliga till de här rörelserna är tydliga tecken på att detta är precis vad det är att vara muselman och jihadist. Den enda gren av islam som innehåller något som helst av förfining, filosofi, mysticism och respektfullt förhållningssätt till omvärlden, suferna, förföljs också skoningslöst över hela den muslimska världen. Hatade och förföljda av både sunni och shia!

Finns bara en religion som författar manualer om allt från att hur man ska gå och skita, när det är okej att knulla barn och djur och längden på skägget och det är islam! Ondskan i köttets form mitt ibland oss!!
Citera
2017-09-07, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyFalkenberg
Två: Klart man avgör vem som är riktig muslim när man kollar igenom den riktiga heliga Koranen och läser igenom vart enda del. Extremister har inget med Islam att göra och det är enligt alla riktiga muslimer samt skriften i Koranen.

Jomen det har ju funkat riktigt bra de senaste 1400 åren.....
Citera
2017-09-07, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Lol vrf snackar du utan att veta. 2 är från Hjulsta.

Det är sant men deras umgänge var/är Rinkeby
Citera
2017-09-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Skulle förklara varför någon blev skjuten i hjulsta några dagar efter dubbelmordet i Rinkeby

Nej de var inte de från hjulsta som blev skjuten i hjuldts utan en annan i gänget.
Citera
2017-09-07, 17:03
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Jomen det har ju funkat riktigt bra de senaste 1400 åren.....

Ja precis. Bara att kolla hur läget ser ut i dessa länder och hur just religion är det som skapat och skapar krig och misär. Jimmy "Versace Strumpor" Falkenberg måste nog läsa på lite bättre om han ska vara en duktig hobbyblatte. Då kan du kallas för "Albino Versace", ey len!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in