som jag sagt inledningsvis långt innan de dragit upp båten - nya " förklaringar " på vad som hänt KW. Blir så j-a förbannad på dessa lögner.." fått luckan i skallen "..
Han om någon borde ju veta detta, att FÖRST stiga upp ur luckan..säkra den för att hon ska kliva upp. Fattar ju till och med en barnunge. Så plötsligt " halkar " han..och " tappar greppet " om luckan. Hon får den i skallen och dör..och plötsligen råkar han få syn på sågen med rött handtag som ett vittne sett honom bära timmarna innan seglatsen ( som fortfarande inte är funnen ). Och till sin stora glädje råkar han hitta några rör från verkstaden

..som bara ligger där och skräpar på båten..som om onödigt metall och skrot gärna får husera på ubåt av ren kärlek liksom...sågar henne i delar..dumpar i vattnet för att han fått panik..för vad ska hans fru säga om han råkar halka och en ung journalist dog pga det...då kanske hon skiljer sig?..

Oj - tänker PM..sen får han en snilleblixt

..han åker omkring resten av kvällen och natten utan laternor..inte för att han vill...men för att han kan..slösa på bränsle och tända levande ljus och titta på stjärnor som inte finns..och lyssnar säkert mozarts femma också

. Några timmar senare när solen börjar dyka upp får han ännu en idé.." tja..varför inte sänka båten?

det vore ju kul..det har jag aldrig gjort förr..ska bli lajbans ovan på allt detta.." Inte för att jag vill..men för att jag kan. Orkar inte med att läsa mer om den idioten. En narcissistisk personlighetstörd individ, lögnande sociopat helt utan verklighetsförankring.