2017-09-06, 07:40
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Ja, jag adresserade gm i min text, vilket jag också skrev. Jag förutsätter att han läser här.
Att skriva begripligt utan affekt och bli feltolkad i en tråd där utropstecknen är fler än kommateringar och punkter förvånar mig.

Hardbeck får ett pm senare, som han kan delge Rudge.

Ja det är givet.

Det är klart att det inte går att feltolka din text, det är fullständigt omöjligt för en normalbegåvad människa vilket inte säger lite...

Ok, din tanke är säkert god men jag är 100% säker på att Hardbeck inte kommer att delge Rudge.
Citera
2017-09-06, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Freija:
Var du på festen hos PW den kvällen/natten Helena försvann?
Var du på Stath efteråt?

Efter Helenas försvinnande så bör det ha talats en del om den festen och runt den och försvinnandet

Hade vänner då någon som genast kom på tal?

Flertalet bör ha befunnit sig på Stath och lite senare på torget, var det någon som hade träffat Helena. bortsett från Björn?

Så många deltog vid sökandet då det ansågs som en självklar sak.
Så få uttalanden om Helenas sista dag i livet.

Uppgifter från tiden närmast försvinnandet bidrar ahörig och vänner med, UA, PW och BW.
Övriga som var på något sätt i kontakt med H kanske bara talat med polis. Man kan bara spekulera i varför övriga inte uttalar sej i det offentliga rummet.
Citera
2017-09-06, 08:16
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Om "Hannas" tidsangivelse stämmer, tror jag inte Pilot kan ha hunnit varken ringa från torget eller hämta bil.

Kvarstår i så fall två alternativ: Antingen har bilen redan stått i direkt närhet eller så har han haft hjälp.

Hur tänker du att det kan ha sett ut om "Hanna's" tidsangivelse INTE stämmer? det vore väldigt intressant att ta del av dina alternativ sett ur det perspektivet. Inte minst med tanke på att LGWP påstod att Helena sågs på torget utanför Stadt vid 02:30, det vill säga ungefär samma tidpunkt som "Hanna" enligt uppgift kom hem igen efter att ha varit ute och rastat hunden (ca. 02:30).
Citera
2017-09-06, 08:30
Medlem
BlurryFace69s avatar
Finns det INGEN som var på STADT den kvällen, eller känner någon som var där
som såg att det var nån som klängde på HA?
(Inte Twiggys bror då, för han vill du ju inte av ngn anleding prata med)

Jag tycker KM´s minneslucka är väldigt konstig, men vad är det mer som styrker att det
är han som är Pilot till 100% , kan vi vara säkra på det ?

PR , ska ha varit kvar i Göteborg? Har han alibi?

Kände de 2 varandra? Vet inte om det har stått ngnstans men orkar inte gå igenom
pga allt icke relativt så..

Så SLUTA FÖR H*LVETE ATT TJAFSA NU, dags för moderaterna att ta tag i det snart.
Man orkar inte läsa inläggen längre.. PLEASE!!!!
Citera
2017-09-06, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokko23
Detta är ju bara något som pilot själv har sagt, eller rättare sagt blivit återberättat ifrån intervjun ifrån radioserien.
Detta påstående kan/är nog mer ett försök att komma undan.
Om nu pilot varit såå full så är det märkligt att han lyckats så väl med att dölja spår och få Helena att gå upp i rök och så förbli i 25år hittills

Ja men tror du MR kört med det i förhör om han var vakt??
Citera
2017-09-06, 08:39
Medlem
Citat:
Freija:
Var du på festen hos PW den kvällen/natten Helena försvann?
Var du på Stath efteråt?

Efter Helenas försvinnande så bör det ha talats en del om den festen och runt den och försvinnandet

Flertalet bör ha befunnit sig på Stath och lite senare på torget, var det någon som hade träffat Helena. bortsett från Björn?

Nej och jag var inte ens på samma kontinent tyvärr
Citera
2017-09-06, 08:56
Medlem
Delcitat:
Citat:
Freija:

Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Uppgifter från tiden närmast försvinnandet bidrar ahörig och vänner med, UA, PW och BW.
Övriga som var på något sätt i kontakt med H kanske bara talat med polis. Man kan bara spekulera i varför övriga inte uttalar sej i det offentliga rummet.

Delcitat:
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69

Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Nej och jag var inte ens på samma kontinent tyvärr
Till Freija21:
Vi är flera som har efterlyst samma sak, flera gånger. Vet du något om varför det är så tyst? Du pratar ju, men övriga?
Du svarade inte på frågorna - ni måste ha pratat mycket om detta så chockartade, vad sa ni sinsemellan, vill du/kan du berätta om det?
Senast redigerad av cleolin 2017-09-06 kl. 09:00. Anledning: Tillägnan, för att undvika missförstånd.
Citera
2017-09-06, 11:40
Medlem
Rudges avatar
Citat:
(Inte Twiggys bror då, för han vill du ju inte av ngn anleding prata med)

Jag tycker KM´s minneslucka är väldigt konstig, men vad är det mer som styrker att det
är han som är Pilot till 100% , kan vi vara säkra på det ?

PR , ska ha varit kvar i Göteborg? Har han alibi?

Kände de 2 varandra? Vet inte om det har stått ngnstans men orkar inte gå igenom
pga allt icke relativt så..

Så SLUTA FÖR H*LVETE ATT TJAFSA NU, dags för moderaterna att ta tag i det snart.
Man orkar inte läsa inläggen längre.. PLEASE!!!!
PR sade sig ha varit i GBG och den som bekräftade det var Prinzezzan.
När jag frågade henne hur Prinzezzan även där kunde gå i god för PR fick jag tillbaka att det säger sig själv att man hellre åker till Göteborg än till Mariestad, följt av ett "haha". Det finns någonstans i tråden och är hans "alibi" för kvällen. Du får själv avgöra om det är bärande. Det har burit genom stor del av tråden iallafall.

Tycker också minnesluckan är konstig, en dålig ursäkt kanske. Isåfall en av de värsta.
Ingen kan väl säga 100 på att KM är pilot.
Citera
2017-09-06, 12:09
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
PR sade sig ha varit i GBG och den som bekräftade det var Prinzezzan.
När jag frågade henne hur Prinzezzan även där kunde gå i god för PR fick jag tillbaka att det säger sig själv att man hellre åker till Göteborg än till Mariestad, följt av ett "haha". Det finns någonstans i tråden och är hans "alibi" för kvällen. Du får själv avgöra om det är bärande. Det har burit genom stor del av tråden iallafall.

Tycker också minnesluckan är konstig, en dålig ursäkt kanske. Isåfall en av de värsta.
Ingen kan väl säga 100 på att KM är pilot.

Nu har du nog fått saker lite om bakklöven, Rudge. Skulle hans alibi vara att man hellre åker till Göteborg än Mariestad??? Leta gärna upp det inlägget och visa det!

PR:s alibi handlar om att han den aktuella natten var i Göteborg, hos en flickvän.
Citera
2017-09-06, 12:10
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Samma Christer som hade St:Michel om jag inte minns helt fel??
Minns ej efternamnet..

Får fundera hur tiden hänger ihop här,
vet en annan som hade lgh där som kanske kan ha bott där samtidigt..
Född -66.

Ang. det jag fetmarkerat: Det vet jag inte.
Citera
2017-09-06, 12:19
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Jag kom inte ihåg vad det gällde men hon var riktigt förbannad! Men prinzzesan berättade att det handlade om en skuld som P hade till U .. när de gick isär.
Prinzzesan kanske kan berätta mer utförligt ...

Som jag förstår det, så menade syster U att PR hade en skuld till henne. De hade betalat för olika saker i förhållandet, och då menade väl U att hon betalat mer och att PR skulle betala henne för det. Helena tog sin systers sida.
Citera
2017-09-06, 12:20
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Nu har du nog fått saker lite om bakklöven, Rudge. Skulle hans alibi vara att man hellre åker till Göteborg än Mariestad??? Leta gärna upp det inlägget och visa det!

PR:s alibi handlar om att han den aktuella natten var i Göteborg, hos en flickvän.
Nej, hans alibi var din utsago då. Då var han på krogen. Polisen ansåg att där inte fanns något alls. Så det är nog lite beroende på vem som uttalar sig. Enligt honom så hade han heller inget....
Ska inte bemöda mig att leta efter ett inlägg som troligtvis är borttaget, för du är väl inte så dum att du ljuger när det kan påvisas.
Finns säkert fler som läste den konversationen mellan oss.
Det enda jag har fått runt bakklöven är skiten som just satt under den.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in