2017-09-06, 11:03
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsparkaren
Såg Yasin gå förbi min gate på Arlanda den 18e så det var förmodligen då
Hur såg han ut att må då? blåmärken och sånt? shunon fick ju ändå stryk me batong
Citera
2017-09-06, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
Förstår inte riktigt varför jaffars bror tillåter DP att pissa på han. Är jaffars och hans bror inte vänner? Eller är hans bror någon slags kung inom området?

Känns rätt långsökt efter som dom dödar för pengar, varför vill dom pissa på han?
För att han är skyldig dom pengar?

Rätt mycket som är oklart.

Men enkelt räknat så jobbar DP för cash och hämd. Thats IT.

Rätt så säker på att Jaffar kritat ladd från dem och sedan dragit upp allt själv/fått knas på annat sätt och blivit av med det.
De säger ju typ "Häää den lilla shlifetorsken bla bla bla", "100 lax" osv
Citera
2017-09-06, 11:40
Medlem
Ducadreams avatar
Vem kunde ha anat att vi har så många sadister här på forumer?
Citera
2017-09-06, 12:19
Medlem
RutledgeWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Hur såg han ut att må då? blåmärken och sånt? shunon fick ju ändå stryk me batong

Se blåmärken? Hur tänkte du nu?
Citera
2017-09-06, 12:22
Medlem
jagkallasbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpung
https://www.instagram.com/p/BYlbdIzHXbd/ jaffar byn på krigstigen

Han är inte smart. Han är inte smart den grabben.

Tyvärr tror jag inte Jaffar Byn överlever 2017.
Citera
2017-09-06, 12:28
Medlem
jagkallasbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagkallasbullen
Han är inte smart. Han är inte smart den grabben.

Tyvärr tror jag inte Jaffar Byn överlever 2017.

Om nu det är Jaffar själv, och inte någon som trollar med instagramkontot.
Citera
2017-09-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
https://www.youtube.com/watch?v=-_XqmWDvB8M

24k Acey disstrack till adam tensta :P

Jag kan tillägga att 24k (acey) fick sota för den dissen. Hela rinkebys undre kriminalitet styrs mer eller mindre av gambianer. Adam Tensta ska tydligen ha påbro från detta land och därtill även varit släkt med de. Han ska ha bett dem att ordna honom för att han skämdes ut i sin egna kvarter. Han blev helt mörbultad och har sedan dess aldrig sagt något om varken incidenten eller om Tensta han självt.
Dessa småglin som detta forum har varit har varit så jävla hänförda av är ingenting annat än en mycket glesa yta av Rinkebys sanna ghetto. Däringår även jaffar.
Citera
2017-09-06, 12:31
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutledgeWood
Se blåmärken? Hur tänkte du nu?
Att han såg Yasin på arlanda och borde se märken om han fick stryk?
Citera
2017-09-06, 12:41
Avslutad
Citat:
Om nu det är Jaffar själv, och inte någon som trollar med instagramkontot.

Klart det inte är han. Uppenbart trollkonto och trollinlägg. 3 F i användarnamnet osv.
Citera
2017-09-06, 12:47
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyFalkenberg
Du är säkert någon svettig tjock 30-40 årig horunge som lever isolerat och smygrassar sig själv på flashback. En liten fitta. Jag hade pissat i din mun som den lilla fittan du är. Hade lagt koppel runt din hals och gjort dig min pitbull, din valp.

Gäller alla smygrasist horungar som inte vågar avslöja deras identitet, sätt er ner.

Paaa riktig gangster, som en plastig vit "Montana". Lirar på hög nivå denna albino shonnen, riktig tung du e len ey!

Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Hej, förortsblatte! Du vet det förmodligen inte än, men dina dagar är räknade! Hade jag varit i ditt adidas-ställ, så hade jag redan nu lagt undan lite pengar från hasch och flödder-biznizen och förberett en triumfartad återetablering i dina föräldras hemland. Där kan du spela biggie och ha fin guldkedja o glasbord vid soffan.

Här blir det jävligt snart dålig stämning, stelt och trist för sådana som dig!

Ont: Såg filmen nyss igen... Blicken Jaffar ligger inne med är fan obetalbar! Det måste ju stänka kiss upp i ansiktet på zoomaliern också! Roligt och äckligt samtidigt!

Paaa KKK tar av sig luvan! "Montana" får akta sig för dig bonde, du verkar riktig tung, högaffel och trimmad EPA traktor... shiii "Sven" alla blattarna kommer ge upp direkt.
Senast redigerad av BennyBandana 2017-09-06 kl. 12:50.
Citera
2017-09-06, 12:52
Medlem
jagkallasbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightcreeper
Klart det inte är han. Uppenbart trollkonto och trollinlägg. 3 F i användarnamnet osv.

Nä skulle bli förvånad om det är hans konto på riktigt. Men lek med tanken att DP får se detta inlägg, risk för ytterligare en konfrontation för att följa upp på de hot "jafffar" har lagt ut. Kommer de tro på att det är ett troll? Vet DP vad ett troll är? Någonting säger mig att någon/några från DP finns här på FB och följer denna tråd noggrant.

Intressant att se också om Jaffar Byns musik-karriär nu är över. För den image han spelade på och som hans musik liksom vilade på, är ju lite förstörd nu - trots att han får kärlek och stöd av alla 12 åringar på Instagram. Vad tror ni?
Citera
2017-09-06, 12:58
Medlem
Citat:
Nä skulle bli förvånad om det är hans konto på riktigt. Men lek med tanken att DP får se detta inlägg, risk för ytterligare en konfrontation för att följa upp på de hot "jafffar" har lagt ut. Kommer de tro på att det är ett troll? Vet DP vad ett troll är? Någonting säger mig att någon/några från DP finns här på FB och följer denna tråd noggrant.

Intressant att se också om Jaffar Byns musik-karriär nu är över. För den image han spelade på och som hans musik liksom vilade på, är ju lite förstörd nu - trots att han får kärlek och stöd av alla 12 åringar på Instagram. Vad tror ni?
All reklam är bra reklam för Jaffar byn tror han kommer få riktigt mycket spelningar framöver. Jag tycker hans musik är riktigt bra faktiskt. Tror också att all reklam här för dp är bra för dp som nog är jävligt stolta nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in