Citat:
Jag tänker ej "stå till svars" här mer. Jag har skrivit fakta. Jag har INGET behov av att övertyga någon här längre. Det har gått över. Jag insåg inte hur illa det är ställt i tråden.
Att "HAN" är kall som person det visste jag. Det kan inte undgå nån som vet vem han är.
Men att helt utan empatisk förmåga medvetet sitta och beskylla OSKYLDIGA människor. Typ T.S. Klas etc. Se på hur deras bykar tvättas "offentligt". Det tyder på fullständig avsaknad av empati och samvete. Jag tror t.om han njuter av detta. Det verkar så, för han "låtsas som inget hänt". Skämtar och "är som vanligt". Fruktansvärd människa!!! Värre än ett djur!
Sen måste jag svara i förväg på frågan som säkert kommer: Hur hur har han då kunnat skriva här EFTER 30 Juli?
Joo därför att polisen stryker honom medhårs. Dom läser här och lät honom gå in och försvara sej mot mina "lögner". Hoppas det inte är så illa att han har hållhake på snuten. han har ju jobbat under dom och haft insyn i mycket.
Tack för mej. Tänker inte strida mer, till ingen nytta.
Att "HAN" är kall som person det visste jag. Det kan inte undgå nån som vet vem han är.
Men att helt utan empatisk förmåga medvetet sitta och beskylla OSKYLDIGA människor. Typ T.S. Klas etc. Se på hur deras bykar tvättas "offentligt". Det tyder på fullständig avsaknad av empati och samvete. Jag tror t.om han njuter av detta. Det verkar så, för han "låtsas som inget hänt". Skämtar och "är som vanligt". Fruktansvärd människa!!! Värre än ett djur!
Sen måste jag svara i förväg på frågan som säkert kommer: Hur hur har han då kunnat skriva här EFTER 30 Juli?
Joo därför att polisen stryker honom medhårs. Dom läser här och lät honom gå in och försvara sej mot mina "lögner". Hoppas det inte är så illa att han har hållhake på snuten. han har ju jobbat under dom och haft insyn i mycket.
Tack för mej. Tänker inte strida mer, till ingen nytta.
Jag köper att MR är skum. Men DU har inte förklarat hur du tänkt kring hans förehavande som vakt den kvällen och det faktum att pilot varit full och inte kommer ihåg tiden mellan 02-04. DU har heller inte förklarat varför PW så starkt dementerar MR. DU har heller inte försökt ta kontakt med din bror oavsett er relation när det bränner så här fruktansvärt i ett mordfall. Det är skumt. Sen VET ju jag att din pilot är eller har varit god vän med min pilot. Det är intressant och det har du heller inte kommenterat.