2017-09-05, 22:08
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Rätt efter de två bröderna dödades fanns det en prislapp för hans huvud. Och de fångade den. Du kan inte komma till västerort och tro att du kan styra saker. Nej. Ingen chans.

Förutom om man är DP då. Eller?
Citera
2017-09-05, 22:09
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Rätt efter de två bröderna dödades fanns det en prislapp för hans huvud. Och de fångade den. Du kan inte komma till västerort och tro att du kan styra saker. Nej. Ingen chans.

Ok, stopp.

Killen som dog på caféet var fiende till den s.k dödspatrullen?

Atto dödade bröderna, och dödspatrullen dödar honom för ett pris som satts på hans huvud pga dubbelmordet?
Citera
Medlem
Vem?
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgT
Z.e vågar de inte gå på för då får de halva Husby o zigenarklanen efter sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Varför finns det två trådar som behandlar samma ämne? Sjukt irriterande att behöva uppdatera båda hela tiden!
haha sant.. kan inte mods låsa andra troll tråden
Citera
2017-09-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Vem?

är inte ZE också nån orten rappare?
Citera
2017-09-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 36th
Ha ha, hårda ord i texten som Jaffar inte klarade av att backa upp när det hettade till. Nästan så att man förstår att DP pissar på honom när han vräker ur sig den där dyngan.
Och vad hade du tänkt att han ska göra?

Dom står med en gun riktad mot han och e 4v1, vad fuck ska han kunna göra?
Om han skulle göra motstånd skulle han bli rå klippt, troru dom där grabbarna bryr sig om dom klipper nån eller?
Citera
2017-09-05, 22:21
Medlem
Citat:

Men va inte anledningen att A2 blev klippt att han hade försökt döda en från DP dagen innan ute i en skog typ, med en jävla massa skott fast DP-killen överlevde?

därför jag inte fattar bröderna Warsame på café myntan, A2 klippte dom eller med hjälp av någon? i så fall var det flera incidenter mellan A2 och DP och inte bara en?

sen var det väl fler som blev skjutna i denna konflikt ungefär samtidigt väl? dom två snubbarna i en bil mitt i stan typ, om jag minns rätt? (i sthlm eller en förort) sorry är lite snurrig men det är svårt hålla reda på alla dessa incidenter, hade varit nice med en sammanfattningstråd längre fram i alla fall

edit: my bad, A2 var väl släkt med nån av bröderna Warsame på cafét och inte den som attackerade dom, en härva som sagt detta
Senast redigerad av alex123456 2017-09-05 kl. 22:27.
Citera
2017-09-05, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Varför finns det två trådar som behandlar samma ämne? Sjukt irriterande att behöva uppdatera båda hela tiden!

I den andra tråden var det mycket snack om politik och andra grejer som inte har med detta att göra.

Jag har fortfarande svårt att tro att det handlar om en låt. Man hör ju klart och tydligt att det handlar om pengar Jaffar sa "32 tusen sa vi ju" sen får han en örfil. Det låter även som han ena säger typ att dem har skonat hans liv och varit snälla mot honom.
Citera
2017-09-05, 22:22
Medlem
karlsoons avatar
Låter ju tungt. Dol bor väll inte ens på orten
Citera
2017-09-05, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
I den andra tråden var det mycket snack om politik och andra grejer som inte har med detta att göra.

Jag har fortfarande svårt att tro att det handlar om en låt. Man hör ju klart och tydligt att det handlar om pengar Jaffar sa "32 tusen sa vi ju" sen får han en örfil. Det låter även som han ena säger typ att dem har skonat hans liv och varit snälla mot honom.

De kallar honom Slivetorsk i klippet, är inte den rimligaste förklaringen att han kritat kokain och inte betalat för att han knarkat upp det själv? Och sammantaget med hans låttexter då eftersom de hånar honom för det. Varför ska det behöva vara mer komplicerat än det?
Citera
2017-09-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90

Det kanske är både och. Låten som det talas om och en obetald skuld/böte.

Varför säger tönten snorungar om DP och Jaffar byn &co är i samma ålder typ.
Citera
2017-09-05, 22:31
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN
Och vad hade du tänkt att han ska göra?

Dom står med en gun riktad mot han och e 4v1, vad fuck ska han kunna göra?
Om han skulle göra motstånd skulle han bli rå klippt, troru dom där grabbarna bryr sig om dom klipper nån eller?

Man säger inte "Ey, vart är min gun" om man verkligen har en pistol. Du har nog koll på vart din pistol är någonstans i så fall... Nej. Jag tror mer på kniv typ.
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-09-05 kl. 22:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in