2017-09-05, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Tack! Stackare hoppas han inte tar livet av sig.

De nämner några rappare från sthlm som också har fått stryk (mina cina?, billy juxe?) nån som känner igen dom?
https://www.liveleak.com/view?i=2b4_1504623720
1:09-1:15

Det är Yasin och Biggie juke som dom nämner, juke fick 6 örfilar och yasin är utomlands sedan 20 augusti vad jag vet.
Citera
2017-09-05, 21:46
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melonpartiet
För att luska ut vilka dessa är bör man nog gå tillbaka till Atto Qasim.
Vem sköt han? Vilka var den personens vänner?

En rimlig följdfråga blir så klart vem Atto hämnades för?
Fanns det misstänkta för det mordet Atto hämnades för?

Förvirrande, i vissa trådar säger man att han var del av den såkallade dödspatrullen, och att han dödade bröderna på caféet och därför blev dödad själv. I den här säger man att han blev dödad av dödspatrullen.

Om det är så borde Jaffar liera sig med hans vänner som verkar vara samma kaliber som dödspatrullen. Unga killar som klipper alla i sin väg.
Citera
2017-09-05, 21:47
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Förvirrande, i vissa trådar säger man att han var del av den såkallade dödspatrullen, och att han dödade bröderna på caféet och därför blev dödad själv. I den här säger man att han blev dödad av dödspatrullen.

Om det är så borde Jaffar liera sig med hans vänner som verkar vara samma kaliber som dödspatrullen. Unga killar som klipper alla i sin väg.

Han var inte en del av dödspatrullen. Han var från Malmö.
Citera
2017-09-05, 21:49
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Hur gammal är Jaffar Byn? På bilder ser han ut att vara runt 17 år eller så. Riktigt fegt och vidrigt påhopp.

Ehh han som ut som 30-35
Citera
2017-09-05, 21:50
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party

Ja, det vet jag. Men har läst att han var del av dödspatrullen och att han dödade bröderna för deras räkning i flera trådar här.

Kanske han skulle hämnas just bröderna då men blev dödad själv innan han lyckades?
Citera
2017-09-05, 21:54
Medlem
hitmanneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Haha är du på riktigt? Tar du kids som "dödspatrullen" på allvar?

Haha jag svär

Haha ja dom killarna är sjuka jävlar, kanske inte så konstigt när ens mamma dött sen dom var små barn typ och farsan pundat på rinkeby torg hela deras uppväxt.

När alla korten ligger på bordet så kommer du få veta ett och annat lilla plutten för dom har vart inblandade i en hel del prylar
Citera
2017-09-05, 21:55
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Du har inte sagt något, utan du har bara tryckt på tangenter. Så spela inte klyftig.

Jag sa att Yasin lämnade den 20: e. Såg det på hans instagram (som du inte kan nu).

Bläddra bara.
Citera
2017-09-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melonpartiet
För att luska ut vilka dessa är bör man nog gå tillbaka till Atto Qasim.
Vem sköt han? Vilka var den personens vänner?

En rimlig följdfråga blir så klart vem Atto hämnades för?
Fanns det misstänkta för det mordet Atto hämnades för?
Atto Quasim har flera brorsor i Malmö var av en sitter inne. I Malmö står A2 bakom två mord på två bröder i Rosengård ngt han aldrig blev dömd för utan endast satt häktad för ett tag. Atto Quasim var från Seved. En sak som jag funderar över är en kille som blev klippt som var älskad av alla i Seved hösten 2016 Said Franks , det sägs att de tog fel snubbe och att de egentligen var ute efter Said Franks bror. Brorsan blev i samband med den här Myntakonflikten gripen för grovt vapenbrott när han var på väg till Rinkeby/Tensta. I vissa trådar har han kallats för gängledaren från Malmö och han skall om jag förstått det rätt ha förlorat pengar. Rätta mig om jag har fel!
Citera
2017-09-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party

du vet inte om det finns flera från Malmö/Seved inblandad i detta förutom A2? menar typ hela denna konflikten inte bara vad som hände just mellan A2 och DP

känns som att det är fler från Seved inblandade i denna härvan 100% men hade varit intressant att veta mer om varför,

sen en sjuk grej är killen som lyckades fly från DP, blev skjuten men hoppade från balkong för att komma undan dom, efter att ha blivit lurad att träffa dom i en fälla vad jag förstått?

och dagen efter det blev Ivan plockad av Fouad i Hallonbergen, ev. på beställning av Merhawi? vilken härva alltså
Citera
2017-09-05, 22:00
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex123456
du vet inte om det finns flera från Malmö/Seved inblandad i detta förutom A2? menar typ hela denna konflikten inte bara vad som hände just mellan A2 och DP

känns som att det är fler från Seved inblandade i denna härvan 100% men hade varit intressant att veta mer om varför,

sen en sjuk grej är killen som lyckades fly från DP, blev skjuten men hoppade från balkong för att komma undan dom, efter att ha blivit lurad att träffa dom i en fälla vad jag förstått?

och dagen efter det blev Ivan plockad av Fouad i Hallonbergen, ev. på beställning av Merhawi? vilken härva alltså

Rätt efter de två bröderna dödades fanns det en prislapp för hans huvud. Och de fångade den. Du kan inte komma till västerort och tro att du kan styra saker. Nej. Ingen chans.
Citera
2017-09-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Atto Quasim har flera brorsor i Malmö var av en sitter inne. I Malmö står A2 bakom två mord på två bröder i Rosengård ngt han aldrig blev dömd för utan endast satt häktad för ett tag. Atto Quasim var från Seved. En sak som jag funderar över är en kille som blev klippt som var älskad av alla i Seved hösten 2016 Said Franks , det sägs att de tog fel snubbe och att de egentligen var ute efter Said Franks bror. Brorsan blev i samband med den här Myntakonflikten gripen för grovt vapenbrott när han var på väg till Rinkeby/Tensta. I vissa trådar har han kallats för gängledaren från Malmö och han skall om jag förstått det rätt ha förlorat pengar. Rätta mig om jag har fel!

namn på brorsan om du vet? vet du om det finns några FUP relaterade till något alls av dessa fall med DP inblandade?

intressant som fan hela denna härvan för mig iaf
Citera
2017-09-05, 22:03
Medlem
Varför finns det två trådar som behandlar samma ämne? Sjukt irriterande att behöva uppdatera båda hela tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in