2017-09-05, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Skönt annars att Haidar är ute och förhoppningsvis så var det det sista vi såg av honom

njae, alla "gamla" kommer tillbaka minst en gång, antar jag. kristian o hans brud har en youtubekanal där dom går igenom avsnitt för avsnitt "jag tror han kommer bli en stor favorit faktiskt" https://youtu.be/U0Lshn3nivU?t=576 (9:36 in)

men ganska ljummet första avsnitt, kass programledare ("multitalangen") som tv4 kallade henne "du har inga kulor kvar" tur hennes roll är liten. men tummen upp för att dom började med "kulkastning", nu vet grabbarna vart dom har varandra
Citera
2017-09-05, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
korkad gillar jag.

Erik är Tråkig och kommer åka ut femtio gånger innan han vinner igen en av de sämsta vinnarna som vann med en person som blev pissat på i sin första säsong av just Jeppe.

Kristian är störande och Mos vann en Riggad säsong men helt klart den bättre av alla.

Jeppe & Smail var mina två.

Hunden007 =dokusåpakungen du är alltid i de här trådarna

Vad menar du med att säsongen var riggad?
Smail är snart inne igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Haha den där Genri (ryssen) var fan jävligt rolig

Skönt annars att Haidar är ute och förhoppningsvis så var det det sista vi såg av honom

Visst var det Haidar som bara grät förra säsongen? Tror nog han kommer in igen, det gör nog alla de gamla.
Citera
2017-09-05, 12:50
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Hunden007 =dokusåpakungen du är alltid i de här trådarna

Vad menar du med att säsongen var riggad?
Smail är snart inne igen.

Visst var det Haidar som bara grät förra säsongen? Tror nog han kommer in igen, det gör nog alla de gamla.

så klart! Ironin att Pierre var typ otrogen mot Isabel med en tjej som heter samma sak.
Citera
2017-09-05, 13:06
Medlem
Någon som vet vad hotellet heter?
Citera
2017-09-05, 13:18
Medlem
Va e de med alla tele2säljarblattar som är med varje år. Överflöd på självförtroende och åker ut typ direkt varje år 🤔
Citera
2017-09-05, 18:16
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Såg ju onekligen ut som han pinka på sig i sömnen likt en debil 8-åring. Dom låg väl och sov? Svårt att spruta då. Skämdes åt honom..

Nu höll jag på med annat samtidigt och slötittande endast med paradise på i bakgrunden, men som jag tolkade det så runkade hon av honom och han kom direkt typ?
Citera
2017-09-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roll4life7
Va e de med alla tele2säljarblattar som är med varje år. Överflöd på självförtroende och åker ut typ direkt varje år 🤔
aa huvudet på spiken , men de e för dom inte klickar med svennebananerna
Citera
2017-09-05, 22:07
Medlem
Vilka efterblivna jävlar
Det märks att dagens ungdom saknar mer än några hundratusen hjärnceller. Dock underhållande att kolla på då och då.
Citera
2017-09-05, 22:16
Medlem
Av alla killar varför valde dom att ta tillbaka Haidar till den nya säsongen? Han är så tråkig..
Citera
2017-09-05, 22:31
Medlem
Zlatan.s avatar
Rebecca Stellas bröst
Citera
2017-09-05, 22:45
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345
Av alla killar varför valde dom att ta tillbaka Haidar till den nya säsongen? Han är så tråkig..

Att ha tio stycken Haidar hade blivit tråkigt eller för mycket fokus på honom men det måste va en mix av deltagare och jag tycker Haidar fyller en bra roll i mixen av karaktärer.

Haidar är den pinsamma pajasen som är lätt att manipulera. Hunden kan vi kalla honom
Citera
2017-09-05, 22:50
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Att ha tio stycken Haidar hade blivit tråkigt eller för mycket fokus på honom men det måste va en mix av deltagare och jag tycker Haidar fyller en bra roll i mixen av karaktärer.

Haidar är den pinsamma pajasen som är lätt att manipulera. Hunden kan vi kalla honom

tycker inte jag. Toffeln är bättre smeknamn.

håller med han fyller bättre roll än Erik. kan inte vänta på Erik åka ut 10 gånger igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in