2017-09-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha
Lindrig utvecklingsstörning?

Något förståndshandikapp måste han ha.
Citera
2017-09-05, 00:30
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Lindrig utvecklingsstörning?

han är bara för dum för sitt eget bästa. skolkade säkert igenom skolan.

btw Putin har in tagit Mexico!
Senast redigerad av Hunden007 2017-09-05 kl. 00:33.
Citera
2017-09-05, 00:31
Medlem
hihahihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Något förståndshandikapp måste han ha.

Kristian tror jag på riktigt att har asperger.
Citera
2017-09-05, 00:33
Medlem
Citat:
Kristian tror jag på riktigt att har asperger.

Inte omöjligt. Störig jävel.
Citera
2017-09-05, 00:43
Medlem
Hunden007s avatar
kan inte fatta de mest tråkigaste och störande killarna klarade sig kvar.

hade fan hellre haft kvar Haidar hellre honom än Kristian, Eric och Mos. bra jobbat Tv3!
Citera
2017-09-05, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
kan inte fatta de mest tråkigaste och störande killarna klarade sig kvar.

hade fan hellre haft kvar Haidar hellre honom än Kristian, Eric och Mos. bra jobbat Tv3!

Nej, Haidar är genomkorkad, tystlåten och blödig. De 3 sämsta egenskaperna man kan ha för ett program som Paradise. Fattar inte var de hittade honom från första början.
Citera
2017-09-05, 00:49
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Nej, Haidar är korkad, tystlåten och blödig. De 3 sämsta egenskaperna man kan ha för ett program som Paradise. Fattar inte var de hittade honom från första början.

korkad gillar jag.

Erik är Tråkig och kommer åka ut femtio gånger innan han vinner igen en av de sämsta vinnarna som vann med en person som blev pissat på i sin första säsong av just Jeppe.

Kristian är störande och Mos vann en Riggad säsong men helt klart den bättre av alla.

Jeppe & Smail var mina två.
Citera
2017-09-05, 00:49
Medlem
Bara jag som blev missnöjd med brudarna? Visst hade inte bangat men det var ju ingen som va sådär supersnygg direkt eller? Snygga brudar men inte TV-snygga om ni fattar vad jag menar.

Varför skulle ens Haidar vara med igen? Han lipa ju bara och var svartsjuk hela förra säsongen. Inte direkt underhållande. Sen undrar jag varför det inte var några gamla brudar med, bara gamla killar. Sa alla brudar nej eller?

Jeppe såg ju helt nedgången ut jämfört med när han var med första gången.
Citera
2017-09-05, 01:02
Medlem
Citat:
korkad gillar jag.

Erik är Tråkig och kommer åka ut femtio gånger innan han vinner igen en av de sämsta vinnarna som vann med en person som blev pissat på i sin första säsong av just Jeppe.

Kristian är störande och Mos vann en Riggad säsong men helt klart den bättre av alla.

Jeppe & Smail var mina två.

Mos har jag inga problem med, verkar vara en okej snubbe ändå.

Kan hålla med om att det varit roligare om man bara tagit in gamla spelare som Jeppe, Smail, Adrian, Kian, Tarzan och Johan istället. 6 spelare som jag tror hade kastat kulan om de fått chansen.
Citera
2017-09-05, 01:04
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Mos har jag inga problem med, verkar vara en okej snubbe ändå.

Kan hålla med om att det varit roligare om man bara tagit in gamla spelare som Jeppe, Smail, Adrian, Kian, Tarzan och Johan istället. 6 spelare som jag tror hade kastat kulan om de fått chansen.

exakt sen varför ens ta med gamla vinnare? hade varit roligare med några som inte vunnit. typ hälften av killarna har ju vunnit redan.

va är oddsen man gör exakt samma sak fast med tjejer nästa år?
Citera
2017-09-05, 01:11
Medlem
Citat:
exakt sen varför ens ta med gamla vinnare? hade varit roligare med några som inte vunnit. typ hälften av killarna har ju vunnit redan.

va är oddsen man gör exakt samma sak fast med tjejer nästa år?

Ja, det är lite skumt. Kul att se Jeppe igen dock, men det normalaste hade varit att ta in deltagare som inte har vunnit tidigare.

Ja förmodligen så kommer en säsong med tjejerna nästa år för att det ska vara jämställt, och man kan redan nu gissa sig till vilka det kommer att bli.
Citera
2017-09-05, 07:23
Medlem
Zlatan.s avatar
Haha den där Genri (ryssen) var fan jävligt rolig

Skönt annars att Haidar är ute och förhoppningsvis så var det det sista vi såg av honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in