2017-09-05, 01:35
Citat:
Det r enda gngen jag har frlorat min distans till en grningsman, han r s enastende jvla obehaglig, sger han.

Ett lite konstigt uttalande. AE r tydligen dum som tget, enligt samme GW, och den typen av personer brukar sllan vara obehagliga, snarare s att man uppfattar dem som barnsliga som inte riktigt frstr vidden av sina brott, n direkt otcka personer som i verkligt kalkylerande brottslingar.
Citera
2017-09-05, 01:40
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Ett lite konstigt uttalande. AE r tydligen dum som tget, enligt samme GW, och den typen av personer brukar sllan vara obehagliga, snarare s att man uppfattar dem som barnsliga som inte riktigt frstr vidden av sina brott, n direkt otcka personer som i verkligt kalkylerande brottslingar..
Persson, som sjlv r korpulent och primitiv (r alkoholiserad och gillar jakt), kanske knner igen vissa av dessa egenskaper hos Eklund? Dr av det verdrivna "cklet" han ger uttryck fr?

Nu handlar dock trden om Eklund, och ej Persson, s skall ej g mer OT.
Citera
2017-09-05, 01:41
GW fr AE att lta som Sveriges svar p Hannibal Lecter, typ.

Nog fr att AE r strd, men min spontana knsla i detta r att Leif verdriver en smula.
Citera
2017-09-05, 08:37
Medlem
Citat:
GW fr AE att lta som Sveriges svar p Hannibal Lecter, typ.

Nog fr att AE r strd, men min spontana knsla i detta r att Leif verdriver en smula.

Englas mamma har vl antytt att Engla var dd den andra gngen Eklund vldtog henne.
Inte ens Lector skulle utfra necrofili p en tioring. Tror jag.
Citera
2017-09-05, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAssFuck
Englas mamma har vl antytt att Engla var dd den andra gngen Eklund vldtog henne.
Inte ens Lector skulle utfra necrofili p en tioring. Tror jag.

I slutfrhren s r vissa delar maskade, tyvrr. Det vore intressant att veta vad som framkom just dr och d.
Citera
2017-09-05, 11:40
Medlem
I sjlva verket r det ju Persson sjlv som r Urdum! Uttalar sig till hger o vnster, vilka som r skyldiga GM. Hur dum r GW.s trogna publik?
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Leif GW Persson uttalar sig om Anders Eklund:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...taende-ynkedom

Persson pstr att Eklund tillhr bland de dummaste mnniskorna i Sverige. Han r mhnda mentalt primitiv, men det finns det mnga som r.

Varfr han knde sig tvungen att yttra dessa sikter vet jag inte? Dessa var ju inte direkt raffinerande. Ngot som 99,9% av befolkningen hller med om, och som redan sagts?
Pikant nog sger denna artikel mer om Persson n om Eklund. En simpel "tyckare". Han har f inte trffat Eklund.

Artikeln gjorde mig konfunderad? Frmodligen r det fr att gra reklam fr Perssons nya TV-program i TV4, men ambitionsnivn tycks vara hpnadsvckande lg?
Citera
2017-09-05, 15:50
Medlem
Skaraborg2s avatar
En stor pizza.

Jag har personligen aldrig trffat AE men jag tycker att han r "slemmig".

Hela karlen utstrlar p ngot stt "obehag" och oplitlighet.

Kan man mumsa i sig en stor pizza med en dd Engla i bagageutrymmet, s sger detta mycket vad AE r fr en slags person.
Citera
2017-09-05, 16:04
Medlem
cece123s avatar
Tror att det str GW enormt mycket att en tillsynes svagbegvad person
som Anders,lyckades med tv mord.
Englas mamma sa att hon trodde att Anders hade aspergers och det tror
jag med.Detta tillsammans med svagbegvning,dlig social kompetens,
dlig impulskontroll mot lustknslor och ett stort porrintresse ingen bra kombination.
Senast redigerad av cece123 2017-09-05 kl. 16:21.
Citera
2017-09-05, 21:09
Mangs sades ju ocks ha Aspergers.

Autism i kombination med ett starkt intresse fr "farligheter" ssom porr, vapen och dylikt skapar inte de mest stabila individer.

Finns ju de som menar att Aspergers r en annan form av sociopati (numera anvnds dock inte termen Aspergers lngre) ven om det givetvis finns gradskillnader.

AE frstr vl att hans begngna brott r fel i lagens mening, men i hans vrld var det, det mest naturliga att gra, srskilt nr Engla "presenterades fr honom", bara sdr. Och med Pernilla-mordet i minnet blev han lika djrv och impulsstyrd som d och trodde han skulle komma undan igen.

Har han krt lastbil utomlands? Hur mycket skit har han inte hittat p d?
Senast redigerad av GenesisP 2017-09-05 kl. 21:13.
Citera
2017-09-05, 23:19
Medlem
Skaraborg2s avatar
Krde AE lastbil utomlands?

Citat:
Har han krt lastbil utomlands? Hur mycket skit har han inte hittat p d?

Vet inte om han har krt lastbil utomlands. ven om han enbart krde inom landet hur mycket har han nd inte kunnat "hitta p"?
Citera
2017-09-06, 00:24
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Vet inte om han har krt lastbil utomlands. ven om han enbart krde inom landet hur mycket har han nd inte kunnat "hitta p"?

Visst r det s. Men utomlands kan en person ta strre risker. Polisen kan inte kolla honom p samma stt som den kan i Sverige. Och man r alltid mer anonym i bortamilj n i hemmilj.

AE har mycket p sitt samvete, exakt hur mycket terstr att se. Om det ngonsin kommer ut, vill sga.
Citera
2017-09-06, 00:26
Lastbilschaffis r verkligen ett yrke fr de sexuellt strda och perversa i den mn att brotten blir enklare att bde genomfra och komma undan med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in