2017-09-02, 19:32
Medlem
Z.O.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Har lst i trdar hr p flashback men ven hrt i olika tvprogram om fallet att Anders Eklund ngon gng i livet varit med om en olycka och skadat huvudet, En teori bland flertalet som uttalat sig och ven av Anders sjlv r att denna skada gjorde honom till det monster han r knd som idag.

Om detta stmmer eller ej, (Kan mycket vl vara en dlig urskt han drar till med) fr vi vl aldrig reda p men en intressant teori r det iallafall.
Det kan ligga ngot i teorin eftersom Eklunds karrir som sexbrottsling uppdagades efter hjrnskadad. Han genomlevde hela sin 20 rs lder innan han lagfrdes fr sexbrott.
Citera
2017-09-02, 20:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Har lst i trdar hr p flashback men ven hrt i olika tvprogram om fallet att Anders Eklund ngon gng i livet varit med om en olycka och skadat huvudet, En teori bland flertalet som uttalat sig och ven av Anders sjlv r att denna skada gjorde honom till det monster han r knd som idag.

Om detta stmmer eller ej, (Kan mycket vl vara en dlig urskt han drar till med) fr vi vl aldrig reda p men en intressant teori r det iallafall.

Lste ocks om detta och det kanske mjligt r en dlig urskt. Men givet r att det ocks kan vara sant. Om nu helt personlighetsfrndrad eller d bara att skadan medfrde att han slppte sina sprrar (han var allts sjuk redan innan men kunde tygla sina impulser) s kan det givet vara s. Ingenting som dock kommer gra att en person kan bli ursktad fr sina brott d detta monster p ngot stt nd mste funnits hos honom. I de flesta fall r det vl d droger eller alkohol som fr fram detta monster men kan likvl vara en hjrnskada.
Citera
2017-09-03, 02:21
Medlem
Han framstr verkligen som den arketypiske byfnen: Fet, efterbliven, dum. Att vldta lilla Engla var vl enda sttet fr honom att bli av med oskulden...
Citera
2017-09-04, 20:23
Bannlyst
Om Anders Eklund och Englamordet i GW:s mord i tv4 ikvll kl 21 fr de som r intresserade.
Lr nog inte framkomma s mycket nytt skulle jag tro men kan kanske vara intressant nd.
Citera
2017-09-04, 21:44
Medlem
Vem var den 19 riga kvinnan "lskarinnan" han hade i Hedemora?
Citera
2017-09-04, 22:28
AE har ett utseende som nd utmrker sig, s det mste finnas mnga genom ren som minns honom; grannar, arbetskamrater, affrer dr han var stamkund o.s.v.

Ngon mste vl ha ngonting att bertta om denne man, och hur han var som oupptckt seriemrdare. Jag r vertygad om att han har fler mord p sitt samvete.

Har han ngra syskon?
Senast redigerad av GenesisP 2017-09-04 kl. 22:30.
Citera
2017-09-04, 22:29
Citat:
Ursprungligen postat av quickhook
Vem var den 19 riga kvinnan "lskarinnan" han hade i Hedemora?

Var inte det en thaibrud, som han frresten mtte p en krog ngra timmar innan han mrdade Engla?
Citera
2017-09-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z.O.G
Det kan ligga ngot i teorin eftersom Eklunds karrir som sexbrottsling uppdagades efter hjrnskadad. Han genomlevde hela sin 20 rs lder innan han lagfrdes fr sexbrott.

Vet att gymnasie och lumpen-kamrater uttalade sig i media att han upplevdes som pervers redan p den tiden. "Sex och lastbilar" var det som rrde sig i hans huvud. Det illustrerar sig bra i bilderna frn hans lgenhet som verst av magasin som trailer och fib Aktuellt.
Det r en gta att Eklund tyglat sina lustar s pass genom ren frgan r hur om han lyckats smyga under radarn...
Citera
2017-09-04, 23:04
Medlem
Z.O.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen
Vet att gymnasie och lumpen-kamrater uttalade sig i media att han upplevdes som pervers redan p den tiden. "Sex och lastbilar" var det som rrde sig i hans huvud.
Det knner inte jag igen.
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen
Det illustrerar sig bra i bilderna frn hans lgenhet som verst av magasin som trailer och fib Aktuellt.
Det var dock efter hjrnskadan.
Citera
2017-09-04, 23:26
Medlem
Skaraborg2s avatar
Tv brder.

Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
AE har ett utseende som nd utmrker sig, s det mste finnas mnga genom ren som minns honom; grannar, arbetskamrater, affrer dr han var stamkund o.s.v.

Ngon mste vl ha ngonting att bertta om denne man, och hur han var som oupptckt seriemrdare. Jag r vertygad om att han har fler mord p sitt samvete.

Har han ngra syskon?

Det tror jag ocks.

Tv brder. Tror att dessa r ldre.
Citera
2017-09-04, 23:48
Medlem
Steff83s avatar
[quote=Skaraborg2|61696961]Det tror jag ocks.

Tv brder. Tror att dessa r ldre.[/QUOTE
Gissar att dessa hller rtt lg profil kring detta faktum..
Citera
2017-09-05, 01:29
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Leif GW Persson uttalar sig om Anders Eklund:
Citat:
...
Karljveln r en enastende ynkedom, det r det ena, det andra r att han r svagbegvad, han tillhr en av de dummaste hr i landet, det r bra mrkligt att han fick vara lngtradarchauffr.
...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...taende-ynkedom

Persson pstr att Eklund tillhr bland de dummaste mnniskorna i Sverige. Han r mhnda mentalt primitiv, men det finns det mnga som r.

Varfr han knde sig tvungen att yttra dessa sikter vet jag inte? Dessa var ju inte direkt raffinerande. Ngot som 99,9% av befolkningen hller med om, och som redan sagts?
Pikant nog sger denna artikel mer om Persson n om Eklund. En simpel "tyckare". Han har f inte trffat Eklund.

Artikeln gjorde mig konfunderad? Frmodligen r det fr att gra reklam fr Perssons nya TV-program i TV4, men ambitionsnivn tycks vara hpnadsvckande lg?
Senast redigerad av Ettsjutretton 2017-09-05 kl. 01:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in